Onko vartalossasi jotain, mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole?
Onko joku fyysinen ominaisuutesi sellainen, mitä ei suurimmalla osalla ihmisistä ole?
Itsestäni tulee mieleen pituus, varsinkin koko maailman mittakaavassa hyvin harva nainen on 176cm tai yli. Olen vasenkätinen (6-10% maailmasta) ja vihreäsilmäinen (2% maailmasta).
Mitäs harvinaisia piirteitä teillä on?
Kommentit (66)
Todella kauniit korvat, en ole tällaisia nähnyt kellään livenä tai mediassa.
Olen kaukaasialainen rodultani. Taidetaan olla nykyään jo pieni vähemmistö maailmassa.
Jalat taipuvat polvesta huomattavasti taaksepäin. Kai siniset silmätkin ovat harvinaisuus.
Olen erittäin vaaleaihoinen, minulla on vihreät silmät, sekä puolet selästä ja puolet vatsasta peittävä tuliluomi.
Tiimalasivartalo, se on noin 8%:lla kaikista naisista.
180 senttimetrin pituus, vihreät silmät, veriryhmä AB ja kyky kirjoittaa vanhanmallista kaunokirjoitusta yhtaikaa oikealla kädellä oikealle ja vasemmalla vasemmalle. Saan myös jalkani väännetyksi niskan taakse, jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat 92cm
Vyötärö 58cm
Lantio 92cm
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, missä ne lymyilee?
Vihreät silmät, tuliluomi ja vitiligo.
Vaaleat hiukset ja sinivihreät silmät. Ei nyt ehkä Suomessa harvinaista, mutta prosentuaalisesti kyllä.
Kolmiväriset silmät, pääasiassa vihreet kuitenkin.
Pigmenttihäiriöitä, ihossa ja luomissa, pieniä onneks ja vaan muutama.
Oon molempikätinen.
Veriryhmä B-
Sydämen muotoinen syntymämerkki :)
Toinen silmä sininen ja toinen vihreä.
Mulla on erittäin huono näkö. Sain juuri silmänsisäiset piilolinssit, joissa on vahvuutta -14.
Osittain albiino, eriväriset silmät ja 7 hymykuoppaa.
luonnollisesti todella vaaleat hiukset. eivät tietysti suomalaisittain mitään jännittävää tai eksoottista mutta otsikossahan kysyttiinkiin verrattuna suurimpaan osaan maailman ihmisistä ;)
Minulla on siirtomunuainen.
Miljoonat kiitokset heille, jotka ovat aikoinaan (minun kohdallani jo 1990-luvulla) antaneet luvan lahjoittaa aivokuolleelta läheiseltä elimiä käyttöön heille, joiden elämän jatkuminen ja -laatu on ollut kiinni toimivan elimen saamisesta <3 !
Olen vihreäsilmäinen ja minulla on karttakieli