Apua miehen verepaineet 210/ 196. Pulssi 112.
Oli ennen mittausta levossa 15 minuuttia.
Pitääkö mennä lääkäriin??
Kommentit (16)
Mitäpä jos soittaisit siihen numeroon, johon kunnassasi pitää soittaa ennen päivystykseen menoa?
Mun pulssi on 911, mutta olen silti hengissä.
Melkoiset paineet ja pulssikin oudon korkea. Oliko joku syy mitata?
Soitto päivystykseen, mutta ensiavuksi kannattaa juoda tunnin sisällä litra vettä ja mitata sitten paineet uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta niin pulssissa on vihje: 112.
Soita sinne.
Lol.
Tää oli hyvä.
Voi olla, vaikka sairauskohtaus päällä.
Nyt soita lanssi.
Miehen kannattaa nyt maata, sillä makuulla verenpaine on matalampi.
Ja soitto 112.
Juota sille litra vettä, jossa on 3 dl suolaa. Tämän jälkeen säikäytä se kunnolla.
Kukaan järkevä ei tämmöistä kysele tällä palstalla...hätänumero sitä varten, että voi soitella sinne, eikä trollata tänne.
Annas kun arvaan, miehesi syö: suklaata, sipsiä, makkaraa, kaljaa, viinaa, pizzaa, karkkia, liikaa suolaa, tupakoi, eikä varmasti syö salaattia, hedelmiä, tai mitään muutakaan oikeaa ruokaa, ainakaan kovin paljoa. Jos aloittaisi vaikka näistä.
Onko vointi huono? Ei ambulanssia soiteta verenpaineiden vuoksi, jos vointi on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Soita sinne.
Piristi iltaa kiitos xD
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan, miehesi syö: suklaata, sipsiä, makkaraa, kaljaa, viinaa, pizzaa, karkkia, liikaa suolaa, tupakoi, eikä varmasti syö salaattia, hedelmiä, tai mitään muutakaan oikeaa ruokaa, ainakaan kovin paljoa. Jos aloittaisi vaikka näistä.
Minä en syönyt enkä juonut noista mitään ja normi tarkastuksessa mitattiin 215/175 paineet... uusinta mittauksia sitten useana päivänä ja siinä keikkui. Sain verenpaine lääkkeet niin normalisoitui ja syytä ei löytynyt.
Sama verenpaine oli Pertillä. Halvasi. Ja kuoli.
Soita sinne.