Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vartalossasi jotain, mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole?

Vierailija
11.02.2016 |

Onko joku fyysinen ominaisuutesi sellainen, mitä ei suurimmalla osalla ihmisistä ole?
Itsestäni tulee mieleen pituus, varsinkin koko maailman mittakaavassa hyvin harva nainen on 176cm tai yli. Olen vasenkätinen (6-10% maailmasta) ja vihreäsilmäinen (2% maailmasta).
Mitäs harvinaisia piirteitä teillä on?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183-185cm mies ja kanssa vihreäsilmäinen vasenkätinen. Siistii etten ole ainoa! :)

Vierailija
62/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas nänni..

Minulla löytyi vielä neljäskin. Ylimääräiset poistettiin kuitenkin jo ennen murrosikää, ja nyt valehtelen kaikille että arvet ovat vain luomien poistosta johtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmä ab- ja amputoidut jalat ja kädet.

Vierailija
64/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mutta mukulallani on hämmästyttövän sileä iho muutamassa kohtaa kroppaa, mm käsivarressa. Mummon käsi osui kerran vahingossa ja hän sanoi ääneen että oho miten sileä iho. Olen testannut parilla muulla muksulla eikä näillä ollut samanlainen.

Vierailija
65/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venuksenkuopat alaselässä, reilusti yliliikkuvat sorminivelet. Muuten kyllä ihan todella tavis.

Vierailija
66/66 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa vasenkätinen, sit no etenki ennen on kehuttu et harva on niin nätti/kaunis ku oon (en osaa ite sanoa:D), sitte.. no mun vartalotyyppi on erilainen mitä suurimmal osalla ihmisistä, ja sit kans on yliliikkuvuutta ja oon notkee, ja no en osaa sanoa muuta.