Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vartalossasi jotain, mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole?

Vierailija
11.02.2016 |

Onko joku fyysinen ominaisuutesi sellainen, mitä ei suurimmalla osalla ihmisistä ole?
Itsestäni tulee mieleen pituus, varsinkin koko maailman mittakaavassa hyvin harva nainen on 176cm tai yli. Olen vasenkätinen (6-10% maailmasta) ja vihreäsilmäinen (2% maailmasta).
Mitäs harvinaisia piirteitä teillä on?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät. En koskaan muista tätä harvinaiseksi ominaisuudeksi, koska monella sukulaisellani on (ylläri) vihreät silmät, mutta nyt kun asiasta muistutit!

Vierailija
2/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmä ja karvainen naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon luomia, vaalea iho ja hiukset suureen osaan ihmisiä verrattuna. Muuta ei tule mieleen.

Vierailija
4/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mäkin 181cm nainen, vasenkätinen ja vihreäsilmäinen. Näiden lisäksi vielä identtinen kaksonen.

Vierailija
5/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mäkin 181cm nainen, vasenkätinen ja vihreäsilmäinen. Näiden lisäksi vielä identtinen kaksonen.

No sä oot aika uniikki lumihiutale - paitsi ettet ole, kun sulla on se identtinen kaksonen ;)

Vierailija
6/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit rinnat

Vierailija
7/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, vau!

T. Ap

Vierailija
8/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreänruskeat silmät

Vierailija
9/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä oot aika uniikki lumihiutale - paitsi ettet ole, kun sulla on se identtinen kaksonen ;)

Onneksi se on sentään oikeakätinen ;)

Vierailija
10/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Skolioosi. Hyvä syy käydä salilla.

Vierailija
11/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme hymykuoppaa: yksi toisessa ja kaksi toisessa poskessa. Veriryhmä.

Vierailija
12/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat geneettisesti 99,9 prosenttisesti samankaltaisia. Heh;) Uniikit lumihiutaleemme...

Vierailija
13/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaruskeat luonnonkiharat hiukset ja muukin väritys punatukkaiselle ominainen. Epämääräinen silmien väri, ei ole kunnolla vihreä, harmaa eikä sininen. Laajentunut sydän, keuhkoissa veritulpan jälki, yksi sormenpää puuttuu (amputoitu).

Vierailija
14/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen identtinen kaksonen ja sairastan harvinaista, synnynnäistä lihassairautta.

Vierailija
15/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreätsilmät

Leveät hartiat

Lyhyt otsa

Vierailija
16/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi kyllä mitään. Munlaisia on varmaan eniten maailmassa. Pituus 166 cm, olen normaalipainoinen ja mulla on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Oon (ainakin ulkoisesti) kaikin puolin tavis.

Tai no joo, mulla kasvaisi tummahkot viikset jos en niitä vahaisi. Ei siis mitenkään silmiinpistävät mutta miehen mielestä tämä on kummallista.

Vierailija
17/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat geneettisesti 99,9 prosenttisesti samankaltaisia. Heh;) Uniikit lumihiutaleemme...

Ei tässä mielestäni tollaista kysytty, vaan ominaisuuksia mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole - esim vihreät silmät.

Vierailija
18/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! En ole tiennytkään että vihreät silmät olis harvinaisuus. Itselläni on ja aika monilla sukulaisilla ja kaveripiirissäkin niin en ole ajatellut että olisi harvinainen ominaisuus.

Vierailija
19/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se on sentään oikeakätinen ;)

Ihanko totta? Voiko indenttisistä kaksosista toinen olla oikea- ja toinen vasenkätinen? Eihän se ole mikään opittu tapa.

Vierailija
20/66 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja yli 150kiloa ylipainoa. Kyllä, painan yli 200kg ja ei, nimeni ei ala P kirjaimella :)