Onko vartalossasi jotain, mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole?
Onko joku fyysinen ominaisuutesi sellainen, mitä ei suurimmalla osalla ihmisistä ole?
Itsestäni tulee mieleen pituus, varsinkin koko maailman mittakaavassa hyvin harva nainen on 176cm tai yli. Olen vasenkätinen (6-10% maailmasta) ja vihreäsilmäinen (2% maailmasta).
Mitäs harvinaisia piirteitä teillä on?
Kommentit (66)
Paljon luomia, vaalea iho ja hiukset suureen osaan ihmisiä verrattuna. Muuta ei tule mieleen.
Hah, mäkin 181cm nainen, vasenkätinen ja vihreäsilmäinen. Näiden lisäksi vielä identtinen kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mäkin 181cm nainen, vasenkätinen ja vihreäsilmäinen. Näiden lisäksi vielä identtinen kaksonen.
No sä oot aika uniikki lumihiutale - paitsi ettet ole, kun sulla on se identtinen kaksonen ;)
Vierailija kirjoitti:
Haha, vau!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä oot aika uniikki lumihiutale - paitsi ettet ole, kun sulla on se identtinen kaksonen ;)
Onneksi se on sentään oikeakätinen ;)
on. Skolioosi. Hyvä syy käydä salilla.
Kolme hymykuoppaa: yksi toisessa ja kaksi toisessa poskessa. Veriryhmä.
Kaikki ihmiset ovat geneettisesti 99,9 prosenttisesti samankaltaisia. Heh;) Uniikit lumihiutaleemme...
Punaruskeat luonnonkiharat hiukset ja muukin väritys punatukkaiselle ominainen. Epämääräinen silmien väri, ei ole kunnolla vihreä, harmaa eikä sininen. Laajentunut sydän, keuhkoissa veritulpan jälki, yksi sormenpää puuttuu (amputoitu).
Olen identtinen kaksonen ja sairastan harvinaista, synnynnäistä lihassairautta.
Vihreätsilmät
Leveät hartiat
Lyhyt otsa
Mä en keksi kyllä mitään. Munlaisia on varmaan eniten maailmassa. Pituus 166 cm, olen normaalipainoinen ja mulla on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Oon (ainakin ulkoisesti) kaikin puolin tavis.
Tai no joo, mulla kasvaisi tummahkot viikset jos en niitä vahaisi. Ei siis mitenkään silmiinpistävät mutta miehen mielestä tämä on kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat geneettisesti 99,9 prosenttisesti samankaltaisia. Heh;) Uniikit lumihiutaleemme...
Ei tässä mielestäni tollaista kysytty, vaan ominaisuuksia mitä suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole - esim vihreät silmät.
Oho! En ole tiennytkään että vihreät silmät olis harvinaisuus. Itselläni on ja aika monilla sukulaisilla ja kaveripiirissäkin niin en ole ajatellut että olisi harvinainen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on sentään oikeakätinen ;)
Ihanko totta? Voiko indenttisistä kaksosista toinen olla oikea- ja toinen vasenkätinen? Eihän se ole mikään opittu tapa.
Pituus ja yli 150kiloa ylipainoa. Kyllä, painan yli 200kg ja ei, nimeni ei ala P kirjaimella :)
Vihreät silmät. En koskaan muista tätä harvinaiseksi ominaisuudeksi, koska monella sukulaisellani on (ylläri) vihreät silmät, mutta nyt kun asiasta muistutit!