Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?

Vierailija
10.02.2016 |

Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
41/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasipsit. Lumenen sensitive kasvovoide joka oli niin hyvä. Siitä tehtiin ns parempi hiukan muutetulla koostumuksella. Iho reagoi heti eli heippa vaan lumene.

Vierailija
42/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malacon truly splashy -karkkipussi. Siinä oli niitä viinikumi sadepisaroita. Tosi ihanan voimakas ja raikas hedelmän maku! Vitsi miten mä sitä kaipaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jambo suklaapatukat. Oli punaisella ja vihreällä täytteellä.

Vierailija
44/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poly blonde vaalennusvoide 12.2 silver shimmer.

Vierailija
45/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä valmistaja, mutta joskus myytiin jäätelöä, jossa oli hippuja pullataikinaa. Pullamuru tai joku sen tyylinen oli nimi.

Vierailija
46/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmanin ruohosipuliraejuusto.

Vierailija
47/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigall suklaapatukka jonka joku jo mainitsi, se oli siis niiiin hyvää! Muistan ku ostin aina karkkipäivänä tollasen ja Tuttifrutti Rings -pussin, samaa viikosta toiseen teininä. :D Noi karkit on sentään tullu takas, toivottavasti tuo suklaapatukka myös.

Hopeatoffeeta kaipailin myös kauan mutta onneksi sitäkin saa taas.

Vierailija
48/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastirollit,super-jäätelöt niistä erityisemmin mieleen jäi kinuskin makuinen. Valion juustokakku jäätelöpuikko classic,lapsuudesta 'nalle jogurtti' en muista nimeä maun muistan. Laivasuklaa, se oli hyvää. Pirkan rommisuklaatäytekeksit! Huutava vääryys niiden lopetus ne oli niin hyviä. Sitruuna pepsi max. Aah ihania makumuistoja.

Vierailija
49/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotkut malacon karkit, joissa ei ollut paljoa sokeria? Oli niin ihanan freesin makuisia! malaco truly vissiin nimeltään? saako niitä enää?! sellasia valkopussisia.

Ne auringonkukka-pellavasämpylä minihiilarit, jotka jo mainittiinkin

Ne leafin valmistamat sirkusaakkoset ja hedelmäaakkoset. On nuo nykyisetkin ihan hyviä joo, mutta ne leafin oli ihan PARHAITA! eikä ne ollut sellasia ''tahmeita''

Vierailija
50/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mikä valmistaja, mutta joskus myytiin jäätelöä, jossa oli hippuja pullataikinaa. Pullamuru tai joku sen tyylinen oli nimi.

Kolmen kaverin jäätelöllä on korvapuustijäätelöä. Voisitkohan pitää siitä? Mulla se vie kielen ja ruokatorven ja mahalaukun mennessään.

Vierailija
51/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio kuohukerma. Siis ihan tavallinen laktoosiversio ilman karrageeniä. On se helvetti ettei nykyään saa normaalia kermaa kaupasta! Ihan peruselintarvike.

Vierailija
52/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotkut malacon karkit, joissa ei ollut paljoa sokeria? Oli niin ihanan freesin makuisia! malaco truly vissiin nimeltään? saako niitä enää?! sellasia valkopussisia.

Ne auringonkukka-pellavasämpylä minihiilarit, jotka jo mainittiinkin

Ne leafin valmistamat sirkusaakkoset ja hedelmäaakkoset. On nuo nykyisetkin ihan hyviä joo, mutta ne leafin oli ihan PARHAITA! eikä ne ollut sellasia ''tahmeita''

Mun mies on ollut lapsesta saakka aakkos-fani mutta ei silti huomaa että ovat erilaisia kuin ennen.. :D mä taas en ole koskaan tykännyt niistä mutta nää uudet versiot on jo ihan ok. Ehkä en sitten välittänyt siitä koostumuksesta.

Vierailija
53/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistasko kukaan mr.bean limpparia tai tikkaria joka taittui ns koteloon "piiloon"? Kummankaan valmistajasta ei muistikuvia :D

Vierailija
54/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin San diego sipsit! Ja sellanen lorealin 2 väri hiusväri (samassa paketissa väri ja raita-aine).

Vierailija
55/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny suklaavanukas oli n puolen litran tetrapakkauksessa!

Vierailija
56/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudesta muistan jonkin pienessä tölkissä olevan vanukkaan, mikä oli älyttömän hyvää.

Taisi olla Fanny-vanukas. Sellainen "matala maitopurkki" se pakkaus, tummanruskeaa pahvia ja kuvituksena piirretty tyttö ja poika.

Vierailija
57/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhnämunat

Siis mitä, onks nää lopetettu D: Milloin? :(

Vierailija
58/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 70-luvun tupakkalakia myytiin tupakka-askin näköisessä rasiassa tupakan näköisiä makeisia. Oliskohan olleet pehmeää salmiakkia. Vieläkin olen käärmeissäni typerälle tupakkalaille!

Schweppes-cola. Sen maku muuttui joskus 80-luvulla. (samalla voi mainita Pyynikin helmen)

Rymd-jauhe. Foliohatut sai kiellettyä, ihan turhaan, kuten myöhemmin paljastui. Aina ovat kieltämässä toisten makunautintoja kaiken maailman viherpiipertäjät!

Lidlin savustetut sulatejuustot.

Vierailija
59/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkkä- & Ränkkä-karkit, Maraboun sellaiset jotkut tryffelisuklaapatukat tms. joita oli tumma ja vaalea ja lapsuudessa mummolassa aina tarjolla olleet Malla- ja Maffe-nimiset kerrosvanukkaat, joissa oli  hilloa pohjalla. Super-puikko oli kans namia! 

Mä kaipasin myös Fanny-vanukkaita, mutta nykyään oon tutustunut Lidlistä saataviin vanilja- ja suklaavanukkaisiin, joita myydään sellaisissa isoissa (0,5 l) jugurttipurkin näköisissä pakkauksissa. Mun mielestä ne maistuu aika samalle kuin mun muistojen Fanny. :)

Vierailija
60/354 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin kahvisuklaa (on siitä varmaan jo 9-10 vuotta aikaa?). Tosin toi uutuus New York -suklaa lohduttaa edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi