Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies nauroi mulle päin naamaa seurassa

Vierailija
09.02.2016 |

kun en tiennyt että Luxemburg on maa. Luulin ihan tosissaan et se on kaupunki Sveitsissä. Onko tää teistä muka niin hauska asia et pitää nauraa ja vielä kaveriporukassa!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis varmaan nauranu, jos mun kaveri olis sanonu että Luxemburg on kaupunki Sveitsissä. Olisin mennyt hämmästyksestä mykäksi, ja sitten varovasti kysynyt, että oletko ihan tosissasi?

Vierailija
62/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin nauranut, tuohan on ihan hillitöntä. Luxemburg on melko lähellä Suomea ja kohtuullisen tunnettu (ihan turha siis kenenkään vängätä ettei kaikkia Afrikan maitakaan voi muistaa). Juttu on erityisesti hassu koska et vain tuonut ilmi ettet tiedä Luxemburgin sijaintia vaan luulit sitä ihan toiseksi paikaksi, vähän kuin joku ilmoittaisi että haluaa testaamaan Saksan autobaanaa Venetsiaan. En itsekään aina muista kaikkien kaupunkien sijaintia (tosin, erotan kyllä kaupungit maista, mikä mielestäni on kyllä jo ala-asteella opeteltua yleistietoa) ja jos joskus sattuu virhe, nauran itse ensimmäisenä - kannattaa opetella tunnustamaan erehdyksensä ja nauramaan itselleen, loukkaantuminen oman tyhmyyden paljastumisesta on paljon nolompaa kuin erehdyksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.

Kyllä nyt Euroopan valtiot pitää jumalauta olla aikuisella ihmisellä hallinnassa.

Kaikki 49 valtiotako pitäis muistaa?

Edes suurin piirtein,kyllä.Esimerkiksi ne pienet maat,Bosnia-Hertsegovia ja muut,ovat hankalia muistaa,mutta kyllä tuollainen asia että Luxenburg on valtio,ei luxushiihtokohde,pitäisi tietää jos on päässyt peruskoulusta läpi.

Vierailija
64/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa opetella maita ja muuta sellaista, niin kannattaa vilkaista tämä sivusto: http://www.sheppardsoftware.com/Geography.htm

Kivoja pelejä. Itse opettelin juuri viime viikolla yhdysvaltojen osavaltiot :)

Vierailija
65/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.

Totta, mutta kyllä nyt edes Euroopan maat pitäisi tietää. Suomessa on kuitenkin peruskoulu pakollisena. Ja tuollaiset asiat käsitellään alakoulussa.

Vierailija
66/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luxemburg on Luxemburgin pääkaupunki ja tälle trollille annan 0,01/5.

Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap

Nonni. Taas paljastui trolli...

Vierailija
67/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luxemburg on Luxemburgin pääkaupunki ja tälle trollille annan 0,01/5.

Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap

Luxemburg on tietääkseni ainoa maailman maa jolla on samanniminen pääkaupunki. Eli se on molempia.

Esimerkiksi Brasilia ja Meksiko ovat myös tällaisia maita.

Vierailija
68/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kanada? Mitä nää jutut on? Onks tää taas jotain kettuilua :'(

Ap

Ilmeisesti ei ole tullut katseltua Kummelia?

Vierailija
69/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en halua puhua siitä tiedänkö vai enkö jotain maita, vaan että mun aviomies nauroi mulle päin naamaa kun sanoin että haluisin johonkin jet set talvikohteeseen Sveitsissä, esim vaikka Luxemburgiin.

Tuntui tooosi pahalta kun meijän kaverit alkoi kanssa nauraa.

Ja mies ei suostu pyytään anteeksi, sano vaan et osta kartta!

Musta on noloo tulla nauretuksi :( vaikkei ollut edes minun vika!

Ap

Mietis nyt vähän. Vaikka Porvoossa ei maantieto ole hallussa, niin nauraisin kyllä jos joku sanoisi noin. Oli se sitten vaimo tai kuka tahansa.

Ekaluokkalaisen suusta tuo olisi vielä söpöä, mutta jos aikuinen tosissaan sanoo noin, niin sietääkin tulla nauretuksi.

Ps. osta se kartta.

Vierailija
70/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, epäkohteliasta nauraa. Olisin loukkaantunut ja sanonut muuttavani Kööpenhaminaan ja ottavani Ruotsin kansalaisuuden kostoksi.

Vierailija
71/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olis varmaan nauranu, jos mun kaveri olis sanonu että Luxemburg on kaupunki Sveitsissä. Olisin mennyt hämmästyksestä mykäksi, ja sitten varovasti kysynyt, että oletko ihan tosissasi?

Niin, koska Luxemburg on kaupunki Luxemburgissa. - Onhan Hyvinkäässäkin Sveitsi.

Vierailija
72/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroiko mies sinulle vai sinun kanssasi? Tietty jälkimmäinen on mahdotonta jos et itse osaa nauraa itsellesi.

Kyllä se ihan mulle nauroi, eikä mun kanssa.

Ja kun mulla oli pahamieli kotona, niin se vaan jatkoi vittuilua: Muistatko tämän Luxemburgin euroviisun, Muistatko kun oltiin Belgiassa ja sanoin että tosta lähtee tie LUXEMBURGIIN?

Siitä tää on jotenkin hillittömän hauskaa, mut mulla on pahamieli vieläkin. Ei sais nauraa jos toinen ei tiedä jotain pikkujuttua. Ap

Vierailija
73/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroiko mies sinulle vai sinun kanssasi? Tietty jälkimmäinen on mahdotonta jos et itse osaa nauraa itsellesi.

Ja kun mulla oli pahamieli kotona, niin se vaan jatkoi vittuilua: Muistatko tämän Luxemburgin euroviisun, Muistatko kun oltiin Belgiassa ja sanoin että tosta lähtee tie LUXEMBURGIIN?

Siitä tää on jotenkin hillittömän hauskaa, mut mulla on pahamieli vieläkin. Ei sais nauraa jos toinen ei tiedä jotain pikkujuttua. Ap

Onhan se epäkohteliasta nauraa toisen typeryydelle ja vielä jatkaa pilkkaamista,mutta edelleen kyseessä ei ollut "pikkujuttu" vaan aikamoinen aukko yleissivistyksessä.Ja millä logiikalla ei ole ollut sinun vika? Oliko vika ehkä opettajassa,joka antoi sinun päästä läpi peruskoulusta ilman että osaat edes maantiedon  perusasiat?Vai miehen,kun ei ole aikaisemmin tajunnut miten tietämättömän naisen kanssa on,ja hämmästyi kun puhuit ihan pölöjä?

Vierailija
74/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenkin aina miettinyt että minkälainen ihminen sen lubenterin kirjoittaa. Nyt sain vastauksen. Kiito sinulle, ap."

Mitä tarkoittaa kiito? Pitäisikö ap:n kiitää johonkin? Oletko yksinkertainen vai onko sinulla vain kielellisiä vaikeuksia?

Vierailija
75/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epäkohteliasta nauraa toisen typeryydelle ja vielä jatkaa pilkkaamista,mutta edelleen kyseessä ei ollut "pikkujuttu" vaan aikamoinen aukko yleissivistyksessä.Ja millä logiikalla ei ole ollut sinun vika? Oliko vika ehkä opettajassa,joka antoi sinun päästä läpi peruskoulusta ilman että osaat edes maantiedon  perusasiat?Vai miehen,kun ei ole aikaisemmin tajunnut miten tietämättömän naisen kanssa on,ja hämmästyi kun puhuit ihan pölöjä?

. Mitenkäs se olikaan. puhuminen hopeaa mutta vaikeneminen kultaa.  Tuostakin olisi selvinnyt kun ei olisi sanonut mitään.  Anna olla.  Ei mies mitään pahaa varmaan tarkoittanut.  Unohda koko juttu niin muutkin unohtaa.

Vierailija
76/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo ei ehkä nyt ole ihan "pikkujuttu" vaan oikeasti asia, jonka jo ala-asteella oppii. Miehesi luultavasti repii tuosta iloa vielä aika pitkään, on normaalia että ystävien kesken naljaillaan tai nauretaan yhdessä vuosiakin jotain erityisen hassua juttua - se on usein naljailijan mielessä lämmin muisto ja mitä läheisempi ihminen, sen enemmän tälle uskaltaa naljailla - pahaa tarkoittamatta. Tämä on sellainen hetki, älä turhaan suutu miehelle omasta mokastasi. Miehesi sentään nauraa asialle, hän siis luultavasti uskoo sinun olevan muuten ihan älykäs joten juttu on hauska sattumus - jos olisit muiltakin tiedoiltasi tuolla tasolla, hän luultavasti olisi hävennyt ja moittinut sinua kotona tyhmäksi.

Vierailija
77/78 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, mä luulin et se on Saksassa...

Vierailija
78/78 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo ei ehkä nyt ole ihan "pikkujuttu" vaan oikeasti asia, jonka jo ala-asteella oppii. Miehesi luultavasti repii tuosta iloa vielä aika pitkään, on normaalia että ystävien kesken naljaillaan tai nauretaan yhdessä vuosiakin jotain erityisen hassua juttua - se on usein naljailijan mielessä lämmin muisto ja mitä läheisempi ihminen, sen enemmän tälle uskaltaa naljailla - pahaa tarkoittamatta. Tämä on sellainen hetki, älä turhaan suutu miehelle omasta mokastasi. Miehesi sentään nauraa asialle, hän siis luultavasti uskoo sinun olevan muuten ihan älykäs joten juttu on hauska sattumus - jos olisit muiltakin tiedoiltasi tuolla tasolla, hän luultavasti olisi hävennyt ja moittinut sinua kotona tyhmäksi.

Juuri näin,ap tekee kärpäsestä härkäsen.