Oletteko olleet häissä, joissa toisella osapuolella ei ole kavereita?
Eli esim. morsiamella häävieraina sukulaisten lisäksi 30 ystävää, miehellä vain pakolliset kummit yms?
Kommentit (8)
Joo olen. Kamalaa minusta, että häissä on pakollisia vieraita, jotka häiritsevät jo olemassaolollaan kavereitten juhlamieltä. Kaikki kummit ja serkut ja enot ja mitä näitä nyt on - ne on häissä liikaa! Ne ei ymmärrä kaveripiirin sisäpiirijuttuja ja ne muistelee, miten morsian pienenä sitä ja sulhanen pienenä sitä ja sitten ne ihmettelee, että onpa täällä kamalasti viinaa, mutta me ollaan autolla eikä oteta. Siis ihan paskoja häät, joissa on sukua.
jaaa... kyllä meidän sukulaiset molemmin puolin osaa ottaa ihan kavereidenkin edestä...
Omat häät. Mieheni on ulkomaalainen ja Suomen häävastaanotolla oli vain hänen äitinsä.
Ja pari viikkoa tästä oli toinen häävastaanotto miehen kotimaassa toisella puolella maapalloa ja siellä ei ollut ketään mun puoleltani.
Suomessa kutsuin paikalle vain lähipiirin, eli 25 henkeä. Miehen kotimaassa vieraita sata ja kaikki anopin kutsumia.
Emme olisi halunneet hääjuhlaa ollenkaan, mutta lopulta suostuimme näihin kompromisseihin. Meille naimisiin meno oli kaunis ja yksityinen tilaisuus, jota olisimme halunneet fiilistellä kahdestaan vihkimisen jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Omissa
Sama. :(
No onko tälläkään mitään väliä, jos kaikilla on hauskaa ja juhlat onnistuneet?
Vierailija kirjoitti:
Omat häät. Mieheni on ulkomaalainen ja Suomen häävastaanotolla oli vain hänen äitinsä.
Ja pari viikkoa tästä oli toinen häävastaanotto miehen kotimaassa toisella puolella maapalloa ja siellä ei ollut ketään mun puoleltani.
Suomessa kutsuin paikalle vain lähipiirin, eli 25 henkeä. Miehen kotimaassa vieraita sata ja kaikki anopin kutsumia.
Emme olisi halunneet hääjuhlaa ollenkaan, mutta lopulta suostuimme näihin kompromisseihin. Meille naimisiin meno oli kaunis ja yksityinen tilaisuus, jota olisimme halunneet fiilistellä kahdestaan vihkimisen jälkeen. :)
No miksi suostuitte, jos kerran ette halunneet hääjuhlaa? Ja vielä kaksiin? Älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kutsuin paikalle vain lähipiirin, eli 25 henkeä.
Mulle olisi jättihäät, jos lähipiiriin kuuluisi 25 ihmistä.
Omissa