Mun mies nauroi mulle päin naamaa seurassa
kun en tiennyt että Luxemburg on maa. Luulin ihan tosissaan et se on kaupunki Sveitsissä. Onko tää teistä muka niin hauska asia et pitää nauraa ja vielä kaveriporukassa!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.
Oot päässyt kuitenkin suomen peruskoulusta läpi? Millaset arvosanat sulla oli?
Ja lukiosta! Kirjoitin b:n paperit ja keskiarvo 6,8. Olen tavallaan tuosta ihan ylpeä, koska en lukenut koskaan yhtään :D Jos olisin joskus vähän viittinyt yrittää, olisin päässyt vailla mihin!
Ap
Toi se vasta säälittävää onkin. Olet siis keskinkertainen älyltäsi ja muistiltasi ja lisäksi laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.
Juu ja lukiostakin. Nyt opiskelen AMK:ssa. Arvosanat aina olleet keskiarvoa, joskus parempia ja joskus huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luxemburg on Luxemburgin pääkaupunki ja tälle trollille annan 0,01/5.
Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap
Luxemburg on tietääkseni ainoa maailman maa jolla on samanniminen pääkaupunki. Eli se on molempia.
No onhan niitä muitakin
No ai jaa. Sanoin "tietääkseni." Googlettamalla selvisi ainakin Djibouti - Djibouti ja muita en jaksanut tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuori sinä olet? Kun elää elämää eteenpäin opettelee uusia asioita koulutuksen muodossa, töissä, ihmissuhteissa ja lisäksi kaupunkien tapahtumat tulevat ehkä tärkeämmiksi kuin luettelo nimistä. Mutta ehkä joku muistaa kaiken, tiedä sitten.
Kaikkien muisti varmaan palautuu pienen treeni jälkeen .
Kyllä yleissivistykseen kuuluvat asiat pitää muistaa. Eli esimerkiksi Euroopan maat, ainakin tunnistaa silloin kun ne mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lukiosta! Kirjoitin b:n paperit ja keskiarvo 6,8. Olen tavallaan tuosta ihan ylpeä, koska en lukenut koskaan yhtään :D Jos olisin joskus vähän viittinyt yrittää, olisin päässyt vailla mihin!
Ap
Olenkin aina miettinyt että minkälainen ihminen sen lubenterin kirjoittaa. Nyt sain vastauksen. Kiito sinulle, ap.
Anteeksi mua alko naurattaa ihan kamalasti. Mut ei suinkaan sen takia ettet tiennyt, vaan tiedän niin ton tunteen kun ei itsekään monesti tiedä kaikkea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap
Luxemburg on tietääkseni ainoa maailman maa jolla on samanniminen pääkaupunki. Eli se on molempia.
Eikö Meksikon pääkaupunki ole Meksiko.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mua alko naurattaa ihan kamalasti. Mut ei suinkaan sen takia ettet tiennyt, vaan tiedän niin ton tunteen kun ei itsekään monesti tiedä kaikkea :D
Ihuna
Muttei kaikkee tartekkaan tietää, jookos kookos ? Ap
Miksi Kanada? Mitä nää jutut on? Onks tää taas jotain kettuilua :'(
Ap
Singaporen pääkaupunki on Singapore, Brasilian Brasilia, Meksikon Mexico City, mutta Kanadan on Ottawa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lol, ylpeyden perikuva
En ois ottanu naurua itteeni, vaan olisin nauranut mukana ja kolauttanut olkapäitä, koska onhan toi nyt hassua jos ei tota tiennyt :D
Siis mä en halua puhua siitä tiedänkö vai enkö jotain maita, vaan että mun aviomies nauroi mulle päin naamaa kun sanoin että haluisin johonkin jet set talvikohteeseen Sveitsissä, esim vaikka Luxemburgiin.
Tuntui tooosi pahalta kun meijän kaverit alkoi kanssa nauraa.
Ja mies ei suostu pyytään anteeksi, sano vaan et osta kartta!
Musta on noloo tulla nauretuksi :( vaikkei ollut edes minun vika!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee mieleen vaikka Mexico.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en halua puhua siitä tiedänkö vai enkö jotain maita, vaan että mun aviomies nauroi mulle päin naamaa kun sanoin että haluisin johonkin jet set talvikohteeseen Sveitsissä, esim vaikka Luxemburgiin.
Ap
Joo, onhan vaikea olla nauramatta tuollaiselle.
Miten ihmeessä osasit juuri Luxemburgiin haluta ja pitää sitä talvikohteena Sveitsissä, ellet yhtään tiedä mikä ja missä se on?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kenen vika se sitten oli?
Ei tuo nyt minusta ole sinulle nauramista, vaan vähän hassulle tapahtumalle.