Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies nauroi mulle päin naamaa seurassa

Vierailija
09.02.2016 |

kun en tiennyt että Luxemburg on maa. Luulin ihan tosissaan et se on kaupunki Sveitsissä. Onko tää teistä muka niin hauska asia et pitää nauraa ja vielä kaveriporukassa!

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nolostui tietämättömyyttäsi ja peitteli sen nauruun?

Vierailija
2/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<tirsk> Olihan se hieman ikävästi tehty, mutta kyllä minäkin olisin nauranut. En olisi kyennyt olemaan nauramatta, siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Paitsi jos olet jollain tavalla jälkeenjäänyt, silloin miehesi olisi pitänyt ymmärtää olla nauramatta kustannuksellasi.

Vierailija
4/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin sun kanssa molempien tyhmyydelle. En itsekkään olisi tiennyt :)

Vierailija
5/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxemburg on Luxemburgin pääkaupunki ja tälle trollille annan 0,01/5.

Vierailija
6/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.

Vierailija
7/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tiennyt, että se on maa. Ei tuo kovin hauskaa ole. Aika harva nyt kaikki maailman maat muistaa, pääkaupungeista puhumattakaan.

Oot päässyt kuitenkin suomen peruskoulusta läpi? Millaset arvosanat sulla oli?

Vierailija
8/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oisin varmaan nauranut, mutta en ilkeydellä, onhan se yllättävä juttu. Ja en itse siis ole yhtään parempi monessa muussa tietoasiassa.

Vierailija
9/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan oo mitenkään hauska asia.

Vierailija
10/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkä.

Miehinen mies laittanut käden hellästi reidellesi ja sanonut "kultaseni, Luxemburg on pieni valtio." Ja sitten olisit voinut sanoa "tsihii, niinpäs onkin."

Vierailija
11/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap

Vierailija
12/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nyt jo se elämä. Jeez....

Vierailija
13/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oisin varmaan nauranut, mutta en ilkeydellä, onhan se yllättävä juttu. Ja en itse siis ole yhtään parempi monessa muussa tietoasiassa.

Ja oon varmaan käynytkin siellä, en nyt aina euroopassa ole ollut kartalla missä maassa ollaan :)

Vierailija
14/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt Euroopan valtiot pitää jumalauta olla aikuisella ihmisellä hallinnassa.

Vierailija
15/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lukiosta! Kirjoitin b:n paperit ja keskiarvo 6,8. Olen tavallaan tuosta ihan ylpeä, koska en lukenut koskaan yhtään :D Jos olisin joskus vähän viittinyt yrittää, olisin päässyt vailla mihin!

Ap

Vierailija
16/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä en ymmärrä? Siis mitä??? Onks Luxemburg nyt sit muka maa vai kaupunki? Mun kaveri sano et se on maa? Voiko joku paikka olla maa ja kaupunki samaan aikaan? Ap

Luxemburg on tietääkseni ainoa maailman maa jolla on samanniminen pääkaupunki. Eli se on molempia.

Vierailija
17/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki nyt jo se elämä. Jeez....

Täh? Jos kuvittelet että olen joku palstan tunnettu tyyppi niin kuvittelet väärin. Asteikko xxx/5 on ihan yleinen tapa arvioida trolleja. Kysy vaikka jonneilta.

- se sama

Vierailija
18/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luxemburg on tietääkseni ainoa maailman maa jolla on samanniminen pääkaupunki. Eli se on molempia.

No onhan niitä muitakin

Vierailija
19/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuori sinä olet? Kun elää elämää eteenpäin opettelee uusia asioita koulutuksen muodossa, töissä, ihmissuhteissa ja lisäksi kaupunkien tapahtumat tulevat ehkä tärkeämmiksi kuin luettelo nimistä. Mutta ehkä joku muistaa kaiken, tiedä sitten.

Kaikkien muisti varmaan palautuu pienen treeni jälkeen .

Vierailija
20/78 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla tietäjäntie mutta jotain perusinformaatuota syytä kopissaan olla; kun nainen ei muuten osaa ottaa oikeata kontaktia mieheen, jotta tämä ehkä alkaisi kiinnostua naisesta, esimerkiksi ovat selvästi nähtävissä; taukki töpeksijä joka sotkee oman päänsä.