Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoton, miksi pummaat kyytejä?

Vierailija
09.02.2016 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 puhuu asiaa. Silloin tällöin kyydin tarjoaminen on ihan ok, mutta säännölliset ruinaajat ovat kauhistus. Voin esim. viedä työkaverin jostain päivän kurssilta vaikka ihan ilmaiseksi kotiovelle kerran vuodessa. Joskus tämä on palkittu sillä, että normaalina työpäivänä aletaan kyselemään mihin aikaan olisin lähdössä, jos vaikka kyydin sais. Juu, en ole mikään taksikuski.

Vierailija
62/64 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo autoa, miehellä on. Hän on varmaan jonkun mielestä sitten tosi outo, kun ei ikinä oo kieltäytynyt lähtemään autolla jonnekin jos vaan aikataulut sopii.

Hän sanoo, että koska auto kerran on, kalliimmaksi sitä tulee katoksessa seisottaa kuin käyttää. Käyttöön se on ostettu.

Tämä ei tarkoita että ajelisi päivät ja yöt rinkiä mutta jos tarvetta on, autoa käytetään.

Asutaan nyt niin lähellä keskustaa ettei autoa läheskään joka päivä käytetä mutta jos tarvetta on, sillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuskannut sukulaista 20v. Ei ärsyttäis, ellei aina mentäis hänen aikatauluillaan sen sijaan et hyppäis kyytiin, kun meidän perheelle sopii ja jos tosiaan joskus tulis joku pieni vastapalveluskin, vaikka ihan pieni.

Sama on aina myös mukana kimppalahjoissa. Enkä oo rahoja koskaan saanut.

Viime vuodet olen asioista sanonut ja olen siksi ihan kamala ihminen.

Annan edelleen ihmisille mieluusti kyytejä extempore enkä nillitä pikkulainoista, mutta kun asiasta on muodostunut itsestäänselvyys, josta ei saa edes koskaan sanaa "kiitos", päin vastoin pidetään törkeänä, jos en joskus tarjoa kyytiä, niin se nyt vaan tuntuu jo hyväksikäytöltä.

Vierailija
64/64 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja ovat nämä ex-autottomat, jotka pummasivat kyytejä tuolla "koska kuitenkin oot menossa samaan suuntaan". Yhdelle se tarkoitti sitä että meillä oli auto ja jos sillä jonnekkin lähdettiin niin silloinhan me vain kierretään hänen haluamaansa kohteeseen = matkan varrella. Saattoi odottaa meillä tunteja jos ei oltu heti lähdössä koska ei häntä kuulemma haitannut..

Sanomattakin selvää on että ei tarjonnut ikinä mitään korvausta ("koska tämä oli matkan varrella") ja kun itse osti auton tarjosi 0 maksutonta kyytiä koska auton omistaminen ja ajaminen on niin kallista. No shit..