Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet Facebookissa, jos et ikinä päivitä /kommentoi mitään?

Vierailija
08.02.2016 |

Jos fb ei kiinnosta, miksi ylipäänsä olet siellä etkä vaan poista tiliäsi?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään toisten elämää.

Vierailija
2/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa sellaisia juttuja, jotka ei aukee muuten. Voin olla ryhmissä. Alunperin menin sinne vain siksi, että voin katsoa erään julkkisnaisen sivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivinen monissa ryhmissä, tätä eivät FB-kaverini näe. FB kun on paljon muutakin kuin jonninjoutavat sepustukset omasta mukahauskasta elämästä, jotka eivät kiinnosta ketään.

Vierailija
4/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa sosiaalisista menoista ja työasioista sovitaan sitä kautta.

Vierailija
5/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun pariin suljettuun ryhmään, joiden kanssa sovimme tapaamiset ynm. kätevimmin facen kautta. Käyn tämän vuoksi tilillä noin pari kertaa vuodessa. Ei muuten kiinnosta, eikä ole aikaa/halua päivitellä tyhjänpäiväisyyksiä.

Vierailija
6/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aktiivinen monissa ryhmissä, tätä eivät FB-kaverini näe. FB kun on paljon muutakin kuin jonninjoutavat sepustukset omasta mukahauskasta elämästä, jotka eivät kiinnosta ketään.

Tämä.

Vierailija
7/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2015120420779441_iq.shtml?_ga=1.59435181…

Tossa hyvä tutkimus aiheesta aktiiviset /passiiviset käyttäjät.

Passiiviset käyttäjät tuntevat olonsa matalammaksi, kuin aktiiviset. Syykin löytyi ja se on kateus.

Vierailija
8/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä paikkaa pitämässä jos joskus innostun, käyn nykyään ehkä kerran-pari vuodessa katsomassa mitä sinne kuuluu. Eipä pysty kukaan huumoriveikko tekemään feikkiprofiilia minulle kun oikea profiili siellä jo on.

Vierailija
9/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen itsekin miettinyt. Harvakseltaan enää tulee käytyäkään, kun ei siellä mulle oikein mitään ole.

Vierailija
10/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan tuttuja ja sukulaisia.

Vierailija
11/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työpaikka edellyttää sitä.

Vierailija
12/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmien takia.

Vierailija
13/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja elämääni pettynyt ihminen. Rääkkään itseäni päivästä toiseen katsomalla miten muut osaavat nauttia elämästään.

Paskaa, ihan paskaa koko elämä.

Vierailija
14/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelasin siellä fb-pelejä, nykyään käytän vain sitä chattia. Katselen myös muiden kuvia ja statuksia, mutta lähinnä sellaisten joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä. Puolituttujen kyttäys ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
15/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan tietää kaikki tulevat opiskelijatapahtumat ja joitakin opintoihin liittyviä ja ainejärjestön asioita selviää vain facebookista.

Vierailija
16/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmät

Vierailija
17/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen yksityisviestejä fb:n kautta, varsinkin puhelimella. Tekstarit maksaisi ja kaikilla ei ole whatsappia. Lisäksi on pari ryhmää joissa olen aktiivinen.

Vierailija
18/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kateellisia niille joiden elämässä tuntuu olevan paljon hyvää?

Ajatteletteko, ettei ihmiset voi oikeasti nauttia elämästä, vaan se on valhetta?

Jos ajattelet, miksi? Oletko tyytymätön omaan elämääsi?

Vierailija
19/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ainut kanava jonka kautta voi tilata REKO-ringeistä tuotteita ja koska sitä kautta toimii pari ryhmää, joissa olen mukana. Joskus kohteliaisuudesta käyn tykkäämässä kavereiden päivityksistä.

Enemmän minua hämmästyttävät ihmiset, jotka jaksavat viikosta, kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen selostaa, mitä milloinkin söivät lounaaksi, mitä liikuntaa ovat tänään harrastaneet, millaisen kuvan ovat koirastaan tällä kertaa ottaneet, miten paljon rakastavat puolisoaan ja kenen kanssa ovat olleet elokuvissa/bilettämässä/keikalla.

Vierailija
20/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen harrastusryhmien tiedotteet. Toimii hyvin ilmoitustauluna. Yhtään kaveria ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän