Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suuri salaisuutesi, mitä et ole kertonut kenellekkään?

Vierailija
31.05.2022 |

Et ole voinut tai et ole pystynyt. Kerro se nyt. Voi helpottaa taakkaasi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyss.

Tämä on salaisuus.

Unelmoin japanilaisesta tyttö ystävästä.

Pss. Ei saa kertoa kenellekkään.

Vierailija
2/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuni ei ole neitseellinen

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin lapsena äidin kaapista rahaa. Isoveli sai siitä kovan rangaistuksen. En uskaltanut enää kertoa totuutta, ajattelin että minulle käy yhtä pahasti enkä selviä siitä. Olin aika pienikokoinen. Rahat hautasin maahan metsään. Olisin halunnut niillä ostaa nuken. Sinne maatuivat mutta tekoni ei unohdu. Veljeni ei tullut kummankaan vanhemman hautajaisiin. Jäi katkeraksi kohtelustaan, kuoli alkoholistina kolme vuotta sitten.

Vierailija
4/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ufoja mutta miten kertoa tästä kenellekään kun kukaan ei usko! Tiedän,mitä näin mutta yritäpä siinä sitten saada joku uskomaan..

Vierailija
5/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, että olin 2 vuotta ehdonalaisessa, koska hullu exäni lavasti minut yhteen rikokseen.

Vierailija
6/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiusannut ihmistä kroonisesta sairaudesta ja erilaisuudesta - ja nauttinut siitä. Olen Ihan Tavallinen kohta kuusikymppinen hemmo.

Vierailija
7/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppuni ei ole neitseellinen

M45

Ei minunkaan

M46

Vierailija
8/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ufoja mutta miten kertoa tästä kenellekään kun kukaan ei usko! Tiedän,mitä näin mutta yritäpä siinä sitten saada joku uskomaan..

Kyllä pidän varmana että niitä on.

Ovat toisella värähtelytaajuudella yleensä, siksi heitä ei näy.

Välillä tulevat näkyviin.

Vierailija
9/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiusannut ihmistä kroonisesta sairaudesta ja erilaisuudesta - ja nauttinut siitä. Olen Ihan Tavallinen kohta kuusikymppinen hemmo.

Et todellakaan ole "ihan tavallinen". Tavalliset kuusikymppiset (tai minkään ikäiset) hemmot eivät nauti sairaiden ja erilaisten kiusaamisesta.

Vierailija
10/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hallitsen relatiivipronominien käytön.

Vierailija
11/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti äitini pyysi minut moneen kertaan luokseen. Asuin lähellä, ja aina jostain syystä menin.

Joskus hän oli aivan normaali, joskus niin humalassa että ei tunnistanut minua.

Yhtenä kesänä olin ilman kesätöitä, juuri eronnut ja rahaton. Opiskelin sitten kesälläkin, kun ei ollut mitään muutakaan. Äitini soitti ja sanoi että haluaa piristää minua, antaa kesäksi vähän rahaa ja auton lainaan.

Menin hänen luokseen taas kerran, ja hän alkoikin humalassa haukkua minut lyttyyn. Hän huusi, että olen hänen elämänsä suurin virhe (olen adoptoitu). Hän sanoi, että jos koskenkaan hänen autoonsa, hän soittaa poliisit perääni. Rahasta hän sanoi, että ei jättäisi minulle senttiäkään kuolemansakaan jälkeen vaan testamenttaisi ne kaikki siskonsa tytölle, joka oli oikeaa sukua hänelle.

Menin hänen sanoistaan aivan rikki. Lopuksi hän oli jo niin humalassa, että ei enää uskonut että olen minä. Hän alkoi puhua kuin olisin ollut joku muu, ja kertoi ja että on pettynyt pahasti siihen millainen hänen adoptiolapsestaan tuli.

Kun kävelin kotiin, olin aivan turta. En ole elämässäni koskaan tuntenut oloani niin yksinäiseksi ja hylätyksi ja vialliseksi. En ole kertonut tuosta päivästä kasvotusten koskaan kenellekään. En pysty, sillä jotenkin häpeän edelleen itseäni ja sitä, että minulle sattui tällaiset vanhemmat.

Vierailija
12/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti äitini pyysi minut moneen kertaan luokseen. Asuin lähellä, ja aina jostain syystä menin.

Joskus hän oli aivan normaali, joskus niin humalassa että ei tunnistanut minua.

Yhtenä kesänä olin ilman kesätöitä, juuri eronnut ja rahaton. Opiskelin sitten kesälläkin, kun ei ollut mitään muutakaan. Äitini soitti ja sanoi että haluaa piristää minua, antaa kesäksi vähän rahaa ja auton lainaan.

Menin hänen luokseen taas kerran, ja hän alkoikin humalassa haukkua minut lyttyyn. Hän huusi, että olen hänen elämänsä suurin virhe (olen adoptoitu). Hän sanoi, että jos koskenkaan hänen autoonsa, hän soittaa poliisit perääni. Rahasta hän sanoi, että ei jättäisi minulle senttiäkään kuolemansakaan jälkeen vaan testamenttaisi ne kaikki siskonsa tytölle, joka oli oikeaa sukua hänelle.

Menin hänen sanoistaan aivan rikki. Lopuksi hän oli jo niin humalassa, että ei enää uskonut että olen minä. Hän alkoi puhua kuin olisin ollut joku muu, ja kertoi ja että on pettynyt pahasti siihen millainen hänen adoptiolapsestaan tuli.

Kun kävelin kotiin, olin aivan turta. En ole elämässäni koskaan tuntenut oloani niin yksinäiseksi ja hylätyksi ja vialliseksi. En ole kertonut tuosta päivästä kasvotusten koskaan kenellekään. En pysty, sillä jotenkin häpeän edelleen itseäni ja sitä, että minulle sattui tällaiset vanhemmat.

Voi surku sinua.

Voimia kestää.

Vierailija
13/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoisen ihastunut naapuriini. Asiaan liittyy monenlaisia yhteyksiä minkä vuoksi en voi kertoa asiasta yhtään kenellekään ilman että menisi välit hankalaksi jonkun kanssa.

Vierailija
14/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös naisista

Vierailija
15/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kertonu kenellekkään että pahoinpitelen itseäni, lyön mahaan, nipistelen, vedän hiuksista, raavin jalkojen ihoa rikki kovalla kammalla. Joskus pahoinpitely kestää koko päivän, joskus vain aamulla nopeesti ja lähden töihin. En ees tiedä mistä voisin saada apua jos kertoisin,, tuskin mistään.

Vierailija
17/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kertonu kenellekkään että pahoinpitelen itseäni, lyön mahaan, nipistelen, vedän hiuksista, raavin jalkojen ihoa rikki kovalla kammalla. Joskus pahoinpitely kestää koko päivän, joskus vain aamulla nopeesti ja lähden töihin. En ees tiedä mistä voisin saada apua jos kertoisin,, tuskin mistään.

Ihan voit saada apua vaikka terveyskeskuksesta.

Vierailija
18/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valemaisteri. Olen ollut alan töissä 25 vuotta. 

Vierailija
19/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut kellekään että annoin lapsen adoptioon kun olin 19v.

Vierailija
20/34 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löin lemmikkiäni. Siitä aikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi