Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
Kyl se olis ihana panna jotain 18-22 v poikasta, jolla olis tiukat, pyöreät pakarat ja herkkä, kivikova kulli, jota imeä välillä..
M45
No silleen yleisesti kiinnostaa lähinnä 18-30-vuotiaat miehet, mutta voisin harrastaa seksiä myös reilusti vanhemman miehen kanssa jos kyseessä olisi pariskunta eli kolmen kimppa.
Yhdellä nakurannalla käy joskus sellainen about viisikymppinen hyvännäköinen pariskunta, jonka kanssa menisin heti ”sänkyyn” jos tilaisuus tulisi.
Olen ollut useamman kerran sängyssä myös yhden itseäni vähän vanhemman kaveripariskunnan kanssa.
Yksinään ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta jotkut vanhemmat pariskunnat jostain syystä kyllä.
N28
Mies 33-45 v niin ah kyllä kelpaisi! Nuoria vielä, ei kuitenkaan ihan poikia enää. Ja itse olen siis 50-vuotias nainen, hyvässä kunnossa ikään nähden mutta en toki kuvittele näyttäväni 3-kymppiseltä
Vierailija kirjoitti:
No silleen yleisesti kiinnostaa lähinnä 18-30-vuotiaat miehet, mutta voisin harrastaa seksiä myös reilusti vanhemman miehen kanssa jos kyseessä olisi pariskunta eli kolmen kimppa.
Yhdellä nakurannalla käy joskus sellainen about viisikymppinen hyvännäköinen pariskunta, jonka kanssa menisin heti ”sänkyyn” jos tilaisuus tulisi.
Olen ollut useamman kerran sängyssä myös yhden itseäni vähän vanhemman kaveripariskunnan kanssa.
Yksinään ei kiinnosta vanhemmat miehet, mutta jotkut vanhemmat pariskunnat jostain syystä kyllä.N28
Lisään vielä, että nuoremmat tai omanikäiset pariskunnat taas ei kiinnosta yhtään - ei mitään seksikästä.
Eli vain vanhemmat pariskunnat.
En tiedä johtuuko se siitä, että vaikka olenkin hetero, niin näen vanhemmat naiset paljon kiinnostavampina ja seksikkäämpinä kuin omanikäiset tai nuoremmat naiset.
Eli heteroudestani huolimatta se vanhempi nainen on se, mikä saa minut haluamaan sänkyyn vanhemman pariskunnan kanssa?
N28
20-25 vuotiaan kundin. Jolla olis suht iso. Mulla mua 10v vanhempi mies, halut sillä hiipuneet jolla ei mikään iso oo. Sais kerran elämässään kunnon kyytiä...
Olen itse 18 v miehenalku ja haluan päästä panemaan 20-30 vuotiasta naista
Olisi siistiä
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 v isoa miestä, joka tietää mitä tekee ja ottaa lujaa!!
Näissä viiskymppisissä ukkomiehissä on sitä jotain ;). Ehkä se heidän itsevarmuus tekee ainakin itseni hulluksi :)
Jos sais valita niin fantasioissa 2 tai 3 16-18v kollia... Juu hävettää välillä ajatuksetkin...
Vierailija kirjoitti:
17v. Itse olen 46v perheenisä.
Kyllä se vaan naisen keho vanhenee kuin pöydälle unohtunut limppu, vaikka jotkut viinimielikuvia itsekseen hellivätkin.
Nuoren mehevän persikan maistaminen vs. keski-ikäisen alligaattoribuutsin nuoleminen ovat kyllä kaksi eri urheilulajia.
Ne on munat jotka pilaantuu ei kana.
Huvittavaa aina miettiä tilannetta kun roikkusäkki ei nouse ei nouse pallomaha olisi teinitytön kimpussa.
Luuletko että mies ei vanhene? Se vaan että nainen pystyy hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Noin 50 v isoa miestä, joka tietää mitä tekee ja ottaa lujaa!!
No millä se ottaisi kun ei ota eteen?
Oikeasti 50v miehet on tosi väsyneitä ja pettymyksiä.
Parikymppistä bottompoikaa. Olen itse päälle nelikymppinen biseksuaalinen mies.
100-vuotiasta kunhan sillä toimii järki ja asuu omillaan.