Miehet kohtelevat pieniä naisia huonommin
kuin isompia. Oletteko huomanneet? Pitää olla yli 160 cm pitkä ja painoa lähemmäs 60 kg. Mitä pidempi ja ryhdikkäämpi ja lihaksikkaampi nainen, sitä paremmin miehet kohtelee.
Kommentit (14)
Mittanauhan ja vaa'an kanssako ne miehet kulkee?
Hohohoijaa, vai semmonen psykoosi tänään. Sua kohdellaan niin, kun annat itseäsi kohdeltavan.
Ikävää jos olet kohdannut pelkkiä moukkia.
Esimerkiksi suojatien eteen ei ikinä pysähdytä, jos katua on ylittämässä pieni nainen. Jarrut ovat kyllä pohjassa, jos mukana on pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, olen ryhdikäs pitkä nainen ja miehet kohtelevat arvostavasti. Mutta ei välttämättä ainoastaan miehet. Tämähän on tutkittu. Pitkät ihmiset mielletään johtajatyypeiksi ja heitä arvostetaan automaattisesti helpommin kuin lyhyitä. Älkää hirttäkö sanantuojaa, se oli joku tutkimus
Sama kokemus. x
Kohtelen hyvin vain pieniä naisia, plösöt voi suksia suohon.
"Esimerkiksi suojatien eteen ei ikinä pysähdytä, jos katua on ylittämässä pieni nainen. Jarrut ovat kyllä pohjassa, jos mukana on pitkä mies."
Äläpä valehtele. Kylläpä pysähdytään.
Minua on kyllä aina ihan hyvin kohdelleet. (150 cm, 42 kg).
Erikoinen läskiviha-aloitus. Annan 2/5, kekseliäs kulma tuoda esiin, minkä kokoinen nainen on iso.
Mä kohtelen miehiä sen mukaan minkä kokoinen kolmas jalka. Käsken aina laskemaan housut alas, ihan vaikka myyjäkin saa laskea. Sit riippuu asioinko hänen kanssaan tai ostanko mitään. T. Nainen
Lässytetään kuin lapselle vaikka 38😠
Ai, minä taas miehenä pidän erityisesti pienistä, siroista ja söpöistä naisista ja pidän heitä kuin kukkaa kämmenellä.
Olen huomannut, olen ryhdikäs pitkä nainen ja miehet kohtelevat arvostavasti. Mutta ei välttämättä ainoastaan miehet. Tämähän on tutkittu. Pitkät ihmiset mielletään johtajatyypeiksi ja heitä arvostetaan automaattisesti helpommin kuin lyhyitä. Älkää hirttäkö sanantuojaa, se oli joku tutkimus