Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
oskari kirjoitti:
Olen kerran runkannut miestä ja se ei tuntunut hyvälle, miehen piti runkata minua murta meni halut heti. Jokos teillä on seksit harrastettu tällä kertaa?
Tunnin päästä olis exän kanssa treffit. Vähän tuli viivästyksiä... Päivällä piti jo tavata joten hieman kosteana ollut koko päivän.
Kostea pumpuli
Varmasti on kostea ja alakerta pehmeä, oletko runkannut päivällä? Onko miehesi kysellyt mitään? Onko sinulla fantasioita
oskari kirjoitti:
Varmasti on kostea ja alakerta pehmeä, oletko runkannut päivällä? Onko miehesi kysellyt mitään? Onko sinulla fantasioita
On sitä kaalimatoa tullut päivälläkin käytettyä. Mies on tuskissaan kotona kun viivästyy. Haluaisi jo kysellä tapahtumista. Fantasiat on toteutettu mieheni kanssa.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Naputtelehan tänne kuinka ilta meni
Huh, on se exä vaan hurja panomies. Osaa hommansa.
Kostea pumpuli
Joko lähti pois, vai vieläkö jaksaa? Kuinka monta kertaa ruikki spermat?
Vierailija kirjoitti:
Joko lähti pois, vai vieläkö jaksaa? Kuinka monta kertaa ruikki spermat?
Kyllä tässä koko yö ja aamu pannaan. Kerran vasta pantiin ja laukes sisään...
Kostea pumpuli
Onko väsynyt ja onnellinen olo? Taitaa olla perse kipeä.
Otitko suuhun ja nuoltiinkos sua? 
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö henki pihisee?
Paremmin kuin koskaan.
Kostea pumpuli
oskari kirjoitti:
Onko väsynyt ja onnellinen olo? Taitaa olla perse kipeä.
Otitko suuhun ja nuoltiinkos sua?
Alapää on hieman hellänä. Otettiin pitkän kaavan mukaan muutaman kerran. Suuseksiä annettiin ja saatiin.
Kostea pumpuli
Käyttääkö miehes runkkaamiseen jotain apuvälineitä esim. Hanskoja rukkasia?
Onko runkannut loppuun asti sinun katsellessa vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Joko sovitte uuden tapaamisen?
Alustavasti
Kostea pumpuli
oakari kirjoitti:
Käyttääkö miehes runkkaamiseen jotain apuvälineitä esim. Hanskoja rukkasia?
Onko runkannut loppuun asti sinun katsellessa vierestä?
Ei käytä. Ja on runkannut loppuun asti.
Kostea pumpuli
734 kirjoitti:
Koska nyxä tulee jatkamaan!
Exä lähti ja mieheni tuli jatkamaan.
Kostea pumpuli
Taidat olla aika kyltymätön seksin suhteen. Onks sulla ollut pariin päivään pikkareita jalassa? Kun koko ajan ollut jotain sisällä
Miten kestät olla koko ajan naitavana? Eikö se tunnu jo suoritukselta eikä nautinnolta?
Olen kerran runkannut miestä ja se ei tuntunut hyvälle, miehen piti runkata minua murta meni halut heti. Jokos teillä on seksit harrastettu tällä kertaa?