Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.

Kostea pumpuli
08.02.2016 |

Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?

Kommentit (936)

Vierailija
201/936 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita aisurin elkeitä miehelläsi on ilmennyt?

Mitä muita niitä on?

Kostea pumpuli

Vierailija
202/936 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oskari kirjoitti:

Niin tuomitsee kun tietävät ettei ole itselle mahdollista

On miehesi kyllä aika erikoinen ja harvinainen kun sallii sinulta tuollaisen käytöksen, haluisitko kokeili muitakin miehiä kenellä tiedät olevan iso muna?

Korvaako hyvä käsi ja pieni muna .ison munan?

No harvapa mies antaa naisensa harrastaa seksiä exän kanssa ja vieläpä itse kiihottuu siitä suunnattomasti. Iso muna olis tietysti kiva kokeilla mutta nyt ei muita miehiä. Exällä on ihan kivan kokonen kalu. No ei kovin monella miehellä nyt ihan kauheen pieniä ole. Sekin on makuasia.

Kostea pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko nyrkki naintia.? Eli ensin sormet sisälle ja sitten käsi nyrkkiin sisällä

Vierailija
204/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla hyvä palkkaisessa työssä kun on vara maksaa asumisesi hotellissa. Ei ole halpaa touhua

Vierailija
205/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko nyrkki naintia.? Eli ensin sormet sisälle ja sitten käsi nyrkkiin sisällä

En ole koskaan harrastanut.

Kostea pumpuli

Vierailija
206/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa olla hyvä palkkaisessa työssä kun on vara maksaa asumisesi hotellissa. Ei ole halpaa touhua

Ei tässä miljonäärejä olla. Mieheni kiihottuu siitä että saa maksaa huoneesta jossa minä panen exäni kanssa.

Kostea pumpuli

Vierailija
207/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita aisankannattajia löytyy joka kulttuurista. 

Useissa maissa he jäävät hoitamaan lapsia. Jossain Samalla heidän väitetään jopa imettäneen lapsia.

He ovat tavallaan omaga eläimiä. Sellaisia ei miehiä eikä naisia. Neutraaleja lastenhoitajia, jotka eivät osallistu alfa-uros ja alfa-naaras kisoihin.

Onhan tuo varmaan elämäntapa tuokin. 

Vierailija
208/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita aisankannattajia löytyy joka kulttuurista. 

Useissa maissa he jäävät hoitamaan lapsia. Jossain Samalla heidän väitetään jopa imettäneen lapsia.

He ovat tavallaan omaga eläimiä. Sellaisia ei miehiä eikä naisia. Neutraaleja lastenhoitajia, jotka eivät osallistu alfa-uros ja alfa-naaras kisoihin.

Onhan tuo varmaan elämäntapa tuokin. 

Tässä on kyse vain seksistä ja nautinnosta.

Kostea pumpuli

Vierailija
209/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako miehesi valmistelujasi, meikkaamista, ja valitsee alusasujasi seksittelyäsi varten?

Kiinnostaako häntä seurata touhuilujanne livenä paikan päällä tai auki olevan kännykän välityksellä!

Vierailija
210/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraako miehesi valmistelujasi, meikkaamista, ja valitsee alusasujasi seksittelyäsi varten?

Kiinnostaako häntä seurata touhuilujanne livenä paikan päällä tai auki olevan kännykän välityksellä!

Mieheni ostaa alusasut minulle. Yhdessä valitaan. Ei halua seurata vierestä minun ja exäni seksiä. Runkkaa sitten kotona.

Kostea pumpuli

Vierailija
211/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuvanneet touhujanne?

Kokeilehan nautitko kun mies rapsuttaa kertakäyttö haarukalla paljaasta selästä ja perseestä

Vierailija
212/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen kuva jäänyt oskarista

Vierailija
213/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuvanneet touhujanne?

Kokeilehan nautitko kun mies rapsuttaa kertakäyttö haarukalla paljaasta selästä ja perseestä

Ei olla kuvattu.

Kostea pumpuli

Vierailija
214/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja harrastin seksiä oman ex:n kanssa, ihan vaan periaatteella ilmainen hoito ja ei tarvitse välittää vastapuolen tunteista vaan maksimoida oma nautinto. Luvalla käytiin ex:n lakanoissa, mutta EN MISSÄÄN NIMESSÄ suosittele! Ennemmin mikä tahansa sattumanvarainen kumppani tai maksullinen, mutta ei EX!

Vierailija
215/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ex:n anoppia ja siskoa köyrimässä, olen siis mies. En viitsinyt kertoa nykyiselle emännälle...

Suosittelen kaikille pieniä syrjähyppyjä, piristää kummasti. Eihän kalamieskään aina käy samalla järvellä kalassa.

Vierailija
216/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olo kun pikkusen oöly laskeutunut? Vieläkö on samanlainen innostus exsään .? Vai onko tullut morkkista

Vierailija
217/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi miehesi olla onnessaan kun pääsi liukkaille!

Exän spermat vaan pursui sisältäni kun mieheni työntyi sisään.

Kostea pumpuli

Ruikkiko tavallista nopeampaa kun oli ajatukset olleet sinussa ja eksässäsi

Vierailija
218/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen kuva jäänyt oskarista

Vaikea sanoa.

Kostea pumpuli

Vierailija
219/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku76 kirjoitti:

Itse olen mies ja harrastin seksiä oman ex:n kanssa, ihan vaan periaatteella ilmainen hoito ja ei tarvitse välittää vastapuolen tunteista vaan maksimoida oma nautinto. Luvalla käytiin ex:n lakanoissa, mutta EN MISSÄÄN NIMESSÄ suosittele! Ennemmin mikä tahansa sattumanvarainen kumppani tai maksullinen, mutta ei EX!

Aina se ei onnistu. Meillä toimii.

Kostea pumpuli

Vierailija
220/936 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olo kun pikkusen oöly laskeutunut? Vieläkö on samanlainen innostus exsään .? Vai onko tullut morkkista

Seksi sujuu exän kanssa ja pystytään normaalisti keskustelemaan mutta tunteet ei lämpene. Pelkkää seksiä. Sen molemmat tietää. Tiedän että saan hyvää seksiä niin se kiihottaa. Ei kaduta.

Kostea pumpuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan