Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Laita illalla tänne tilanne kuvausta kun suristelet ilman pokkareita.varsinkin jos sinua kiihottaa tieto että useampi mies runkkaa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Laita illalla tänne tilanne kuvausta kun suristelet ilman pokkareita.varsinkin jos sinua kiihottaa tieto että useampi mies runkkaa kanssasi.
Voishan sitä laittaa. Kyselkää sitten mitä haluatte tietää.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko miehesi kanssa tänään puh. Seksiä?
Tuskin. Ei halua kuulla minusta vasta kuin huomenna.
Kostea pumpuli
oskari kirjoitti:
Jokos on sidukalla käyty ja pikkarit heitetty nurkkaan?
Kyllä vain. Saunassa kävin ja poreammeessa hieman hyväilin...
Kostea pumpuli
Onko teidän seksielämä ollut tämän ansiosta paljon virkeämpää viime aikoina? Onko tullut mieleen, että halu
kasvais syödessä, ts. haluaisitte jotain vielä hurjempaa?
Mies 50 kirjoitti:
Onko teidän seksielämä ollut tämän ansiosta paljon virkeämpää viime aikoina? Onko tullut mieleen, että halu
kasvais syödessä, ts. haluaisitte jotain vielä hurjempaa?
Exän kanssa seksin harrastamisen jälkeen seksi mieheni kanssa on ollut paljon kiihkeämpää. Mitä hurjempaa olisi olemassa?
Kostea pumpuli
Mies 50 kirjoitti:
No jotain ryhmäseksiä tai esim. sinulla monta miestä peräjälkeen.
Mieheni ei halua muita. Monesta miehestä peräjälkeen en tiedä. Ei ainakaan heti lähiaikoina. Siitä pitäisi keskustella mieheni kanssa.
Kostea pumpuli
Tuliko suristeltua illalla? Taitaa olla aik vähän levoton olo ja ilta mielestä
Vierailija kirjoitti:
Tuliko suristeltua illalla? Taitaa olla aik vähän levoton olo ja ilta mielestä
Ihana oli nauttia itsestään illalla. Kaalimato oli kovassa käytössä. Päivällä tapaan taas exän. Panettaa. Nyt aamuporeisiin...
Kostea pumpuli
Jos nyt olisin yksin kotona ottaisin housut pois ja hyväilisin kaluani ja rasvatulla sormella anuksen ympärystää, saattaisi jopa sormi livahtaa sisäänkin
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olisin yksin kotona ottaisin housut pois ja hyväilisin kaluani ja rasvatulla sormella anuksen ympärystää, saattaisi jopa sormi livahtaa sisäänkin
Vai että semmoisella tuulella. Mikäs siinä...
Kostea pumpuli
Oletko itse runkannut miehen alusta samalla kun ottanut kalua suuhun tai muuten vaan runkannut.?
A
oskari kirjoitti:
Oletko itse runkannut miehen alusta samalla kun ottanut kalua suuhun tai muuten vaan runkannut.?
ALUSTA=ANUSTA
oskari kirjoitti:
En. Itse ilmeisesti tykkäät semmoisesta?
Kostea pumpuli
Kyllä tuntuu hyvälle kun nostaa jalat koukkuun selällään tai sitten olen konttaus asennossa ja vaimo työntää sormensa takaapäin sisääni
oskari kirjoitti:
Kyllä tuntuu hyvälle kun nostaa jalat koukkuun selällään tai sitten olen konttaus asennossa ja vaimo työntää sormensa takaapäin sisääni
Etkö koskaan ole kokeillut miehen kanssa?
Kostea pumpuli
Ei ole eikä haluakaan.
Kostea pumpuli