Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Innostutko enään omasta miehestä?
Taitaa haluta vain liukkaalle spermaselle vehkeelle
Vierailija kirjoitti:
Innostutko enään omasta miehestä?
Taitaa haluta vain liukkaalle spermaselle vehkeelle
Tottakai innostun miehestäni. Myös mies kiihottuu siitä että olen exäni kanssa.
Kostea pumpuli
Kostea pumpuli kirjoitti:
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Voi vi..u, että kuulostaa tyhmältä idealta. Sairasta.
Ero tulee tai sitten mies erittäin sairas mieleltään
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt intoile. Kyllä tällaisesta aika monet haaveilee, mut toteutus ei sitten onnistukkaan. Tämä kuulostaa ihan fiksujen ja tasapainoisten ihmisten toteuttamalta, sopiminen ja rehellisyys on tässäkin avainasemassa. Joskus ihmiset jotain vastaavaa yrittää, mut toteutus ei ole ihan hanskassa, tässä tapauksessa on!
Vierailija kirjoitti:
Kostea pumpuli kirjoitti:
Voi vi..u, että kuulostaa tyhmältä idealta. Sairasta.
Miten niin tyhmä idea ja sairasta?
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Kostea pumpuli
Mies 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt intoile. Kyllä tällaisesta aika monet haaveilee, mut toteutus ei sitten onnistukkaan. Tämä kuulostaa ihan fiksujen ja tasapainoisten ihmisten toteuttamalta, sopiminen ja rehellisyys on tässäkin avainasemassa. Joskus ihmiset jotain vastaavaa yrittää, mut toteutus ei ole ihan hanskassa, tässä tapauksessa on!
Hyvä että jotkut ovat samaa mieltä.
Kostea pumpuli
Hieno homma kun toimii. Itselle vaan käsittämätön ajatus että voi toimia. Pumpulille ihanteellinen tilanne kun oma mies hyväksyy ja eksä sinkku, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma kun toimii. Itselle vaan käsittämätön ajatus että voi toimia. Pumpulille ihanteellinen tilanne kun oma mies hyväksyy ja eksä sinkku, vai onko?
Oma mies tätä juurikin ehdotti ja myös exää. Exä on sinkku.
Kostea pumpuli
Mieheni ehdotuksesta ja mieheni luvalla siis harrastin seksiä jo kerran exäni kanssa ja aion harrastaa uudestaan ensi viikolla. Mieheni ehdotti juurikin exää seksi kumppaniksi koska olen aikaisemmin kertonut miehelleni että seksi exän kanssa aikoinaan sujui hyvin.
Kostea pumpuli
Pyysikö miehesi tilanne selvitystä palattuasi kotiin? Oliko runkannut samaan aikaan kun tiesi sinun saavan munaa?
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö miehesi tilanne selvitystä palattuasi kotiin? Oliko runkannut samaan aikaan kun tiesi sinun saavan munaa?
Kyllä mä kerroin illan tapahtumat miehelleni. Ja myönsi että oli runkannut muutaman kerran.
Kostea pumpuli
Huomenna taas seksiä exän kanssa. Odotan innolla tapaamista. Itse menen jo tänään hotelliin ja exäni tulee sinne huomenna. Mieheni jää kotiin runkkaamaan...
Kostea pumpuli
Runkkaatko ho tänään itseäsi? Vai käytkö illalla kapakassa? Oletko näyttänyt tämän ketjun miehellesi
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatko ho tänään itseäsi? Vai käytkö illalla kapakassa? Oletko näyttänyt tämän ketjun miehellesi
Muutaman varmaan käyn juomassa ja sitten saunaan ja poreammeeseen. Kyllä kaalimato pakattiin mukaan. Mies tietää kyllä tästä kirjoittelusta. Ei mitään salattavaa. Tämän homman tärkein asia on rehellisyys eli mitään ei salata toiselta. Tuskin tämä muuten toimiskaan.
Kostea pumpuli
Tuntuu erittäin kiihottavalta , kun tietää että olet saamassa munaa ja tänään jo annat sauvan toimia. Varmista pattereiden riittävyys
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu erittäin kiihottavalta , kun tietää että olet saamassa munaa ja tänään jo annat sauvan toimia. Varmista pattereiden riittävyys
Mukava kuulla että tykkäät.
Kostea pumpuli
Tottakai tietää. Kaikki on yhdessä sovittu.
Kostea pumpuli