Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.

Kostea pumpuli
08.02.2016 |

Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?

Kommentit (936)

Vierailija
1/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa kysyä sen ex:nkin mielipide asiaan.

Vierailija
2/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen motiivi tossa on.. Miksi juuri ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kyllä alustavan kyselyn jälkeen innoissaan. Exä miehen mielestä siksi että hänen kanssaan olen myös harrastanut hyvää seksiä.

Kostea pumpuli

Vierailija
4/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea pumpuli kirjoitti:

Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?

Miksi kaikkien maailman miesten joukosta juuri ex.

Ei helvetti, ei todella.

Vierailija
5/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei exä? Pitäisikö siis valita joku muu mies?

Kostea pumpuli

Vierailija
6/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?

Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.

Vierailija
7/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä on ok että harrastan seksiä myös muiden kanssa. Tämä ei ollut siis minun ehdotukseni. Olisitko itse toisen kanssa jos saisit luvan?

Kostea pumpuli

Vierailija
8/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.

Jotkut ovat jätetty vaikka olisivat halunneet jatkaa suhdetta.

Vierailija
9/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan leikkiin. Järvi ei soutamalla kulu eikä tuossa voi tapahtua mitään peruuttamatonta. Jos ei toimi tai tuntuu pahalta niin lopettaa sitten!

Vierailija
10/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajattelisin jos mieheni sanoisi että on ok harrastaa seksiä jonkun toisen miehen kanssa.

Tulee mieleen että onko hänellä siis tapana harrastaa seksiä muiden kanssa ja haluaa "oikeutuksen " omalle toiminnalleen.

Mä olen sen verran tiukkapipo ja vanhoillinen että ei onnistuisi.

Mulla muuten yks exä kerran kanssa "antoi luvan " käydä vieraissa. En käynyt, mutta se epäilyksen määrä joka siitä luvasta nousi, ja exä alkoi kyttäämään ja ratsaan puhelinta ja sekoileen ihan täysin. Ja osittain siksi se sit onkin exä, oli siin kyllä tosin paljon muutakin

Vierailija
11/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vakavampaa suhdetta en ole exän kanssa suunnittelemassa. Vaan pelkkää seksiä mieheni luvalla.

Kostea pumpuli

Vierailija
12/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.

Jotkut ovat jätetty vaikka olisivat halunneet jatkaa suhdetta.

Mutta miksi haluta jotain , joka ei sit halunnutkaan sua?

Vierailija
13/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.

Vierailija
14/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua muita naisia eikä hän koskaan ole ollut mustasukkainen. Jos miehesi ei olisi tullut mustasukkaseksi niin olisitko voinut harkita olevasi toisen miehen kanssa?

Kostea pumpuli

Vierailija
15/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aisankannattaja kirjoitti:

Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.

Miksi valitsitte juuri exän? Onko ilmennyt mitään ongelmia?

Kostea pumpuli

Vierailija
16/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmies on varma valinta, seksi toimii. Randomi olisi arvaamaton kun ei tiedetä henkilöstä mitään.

Vierailija
17/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exmies on varma valinta, seksi toimii. Randomi olisi arvaamaton kun ei tiedetä henkilöstä mitään.

Etkö pelkää että vaimosi ja hänen exänsä välit lämpenevät? Mikä siinä kiehtoo että annat vaimolleni luvan?

Kostea pumpuli

Vierailija
18/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lämpene. Meillä hyvä suhde ja asiat kunnossa. Siinä kiehtoo se kun vaimo saa täysin rinnoin olla nainen ja saada mielihyvää. En siis ole alistettu tai petetty vaan teemme tätä yhdessä.

Vierailija
19/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lämpene. Meillä hyvä suhde ja asiat kunnossa. Siinä kiehtoo se kun vaimo saa täysin rinnoin olla nainen ja saada mielihyvää. En siis ole alistettu tai petetty vaan teemme tätä yhdessä.

Kuinka usein vaimosi tapaa exää?

Kostea pumpuli

Vierailija
20/936 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen asioista n.joka toinen kuukausi kerran. Riippuu kuinka exälle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi