Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Mikä ihmeen motiivi tossa on.. Miksi juuri ex?
Exä kyllä alustavan kyselyn jälkeen innoissaan. Exä miehen mielestä siksi että hänen kanssaan olen myös harrastanut hyvää seksiä.
Kostea pumpuli
Kostea pumpuli kirjoitti:
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Miksi kaikkien maailman miesten joukosta juuri ex.
Ei helvetti, ei todella.
Miksi ei exä? Pitäisikö siis valita joku muu mies?
Kostea pumpuli
no voi yök. Mikä tässä oli siis takana? Eikö se nyksä riitä vai onko siinä jotain vikaa?
Itse en exää(ii)n koskisi pitkällä tikullakaan, s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.
Mieheni mielestä on ok että harrastan seksiä myös muiden kanssa. Tämä ei ollut siis minun ehdotukseni. Olisitko itse toisen kanssa jos saisit luvan?
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.
Jotkut ovat jätetty vaikka olisivat halunneet jatkaa suhdetta.
Rohkeasti vaan leikkiin. Järvi ei soutamalla kulu eikä tuossa voi tapahtua mitään peruuttamatonta. Jos ei toimi tai tuntuu pahalta niin lopettaa sitten!
En tiedä mitä ajattelisin jos mieheni sanoisi että on ok harrastaa seksiä jonkun toisen miehen kanssa.
Tulee mieleen että onko hänellä siis tapana harrastaa seksiä muiden kanssa ja haluaa "oikeutuksen " omalle toiminnalleen.
Mä olen sen verran tiukkapipo ja vanhoillinen että ei onnistuisi.
Mulla muuten yks exä kerran kanssa "antoi luvan " käydä vieraissa. En käynyt, mutta se epäilyksen määrä joka siitä luvasta nousi, ja exä alkoi kyttäämään ja ratsaan puhelinta ja sekoileen ihan täysin. Ja osittain siksi se sit onkin exä, oli siin kyllä tosin paljon muutakin
Mitään vakavampaa suhdetta en ole exän kanssa suunnittelemassa. Vaan pelkkää seksiä mieheni luvalla.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s/nehän on jo testattu ja syystä ex(i)ä.
Jotkut ovat jätetty vaikka olisivat halunneet jatkaa suhdetta.
Mutta miksi haluta jotain , joka ei sit halunnutkaan sua?
Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.
Mieheni ei halua muita naisia eikä hän koskaan ole ollut mustasukkainen. Jos miehesi ei olisi tullut mustasukkaseksi niin olisitko voinut harkita olevasi toisen miehen kanssa?
Kostea pumpuli
aisankannattaja kirjoitti:
Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.
Miksi valitsitte juuri exän? Onko ilmennyt mitään ongelmia?
Kostea pumpuli
Exmies on varma valinta, seksi toimii. Randomi olisi arvaamaton kun ei tiedetä henkilöstä mitään.
Exmies on varma valinta, seksi toimii. Randomi olisi arvaamaton kun ei tiedetä henkilöstä mitään.
Etkö pelkää että vaimosi ja hänen exänsä välit lämpenevät? Mikä siinä kiehtoo että annat vaimolleni luvan?
Kostea pumpuli
Ei ne lämpene. Meillä hyvä suhde ja asiat kunnossa. Siinä kiehtoo se kun vaimo saa täysin rinnoin olla nainen ja saada mielihyvää. En siis ole alistettu tai petetty vaan teemme tätä yhdessä.
Ei ne lämpene. Meillä hyvä suhde ja asiat kunnossa. Siinä kiehtoo se kun vaimo saa täysin rinnoin olla nainen ja saada mielihyvää. En siis ole alistettu tai petetty vaan teemme tätä yhdessä.
Kuinka usein vaimosi tapaa exää?
Kostea pumpuli
Riippuen asioista n.joka toinen kuukausi kerran. Riippuu kuinka exälle sopii.
No kannattaa kysyä sen ex:nkin mielipide asiaan.