Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Olisitko lähtenyt etsimään vento vierasta munaa jos miehesi ois ehdottanut? Nyt tiesit mitä saat.
oskari kirjoitti:
Olisitko lähtenyt etsimään vento vierasta munaa jos miehesi ois ehdottanut? Nyt tiesit mitä saat.
Mieheni ehdotti että jos ei exä käy niin voin harrastaa seksiä jonkun muunkin kanssa. Exä siitä hyvä että saan häneltä loistavaa seksiä, hän on terve joten voimme panna ilman kumia, hän on sinkku, komea ja hänellä on isohko kulli.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko sanoa ikäänne?
Nelikymppisiä ollaan.
Kostea pumpuli
Aika rentouttavaa olla vielä loppuviikkokin hotellissa. Huomenna exä tulee taas käymäs. Mieheni ei osaa päättää jääkö siksi aikaa huoneeseen vai meneekö pois...
Kostea pumpuli
Houkuttele mukaan, on tulevaisuudessa helpompaa. Pyydät vaikka laittamaan kullin reikään exän kädet voi vaikka hieroa rintojasi. Esim.
Tai sitten voi katsella vieressä ja runkata itseään
oskari kirjoitti:
Houkuttele mukaan, on tulevaisuudessa helpompaa. Pyydät vaikka laittamaan kullin reikään exän kädet voi vaikka hieroa rintojasi. Esim.
Taitaa sillä aikaa saunoa ja istua poreammeessa kun me exän kanssa pannaan.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi katsella vieressä ja runkata itseään
Ei halua katsoa vieressä ja runkata. Ei taida se olla meidän juttu.
Kostea pumpuli
Varmasti kiihottavaa miehestä kun tietää että saat isompaa kullia samaan aikaan kun itse runkkaa. Taitaa sperma lentää kaaressa ja aika nopeasti. Oletko kysynyt onko jäänyt yhteen kertaan vai onko kuumaa riittänyt useampaankin seisokkiin peräkkäin
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kiihottavaa miehestä kun tietää että saat isompaa kullia samaan aikaan kun itse runkkaa. Taitaa sperma lentää kaaressa ja aika nopeasti. Oletko kysynyt onko jäänyt yhteen kertaan vai onko kuumaa riittänyt useampaankin seisokkiin peräkkäin
Ei ole jäänyt yhteen kertaan. Kulli kuulemma ihan hellänä.
Kostea pumpuli
Jaskaako mies tavallisessa arki seksissä monta siemensyöksyä?
Vierailija kirjoitti:
Jaskaako mies tavallisessa arki seksissä monta siemensyöksyä?
Nyt useammin. Hyvä niin.
Kostea pumpuli
Tää exä on sinkku, okei, mutta mistä voit tietää ketä se on hoidellut sun jälkeen? Ettet saa yllättäen tauteja
Vierailija kirjoitti:
Tää exä on sinkku, okei, mutta mistä voit tietää ketä se on hoidellut sun jälkeen? Ettet saa yllättäen tauteja
Exäni kävi testeissä. Luotan hänen sanaansa. Exälle olisi käynyt kumikin.
Kostea pumpuli
Mikä teillä \ sinulla ehkäisynä?
Täälä kun on paljon puhuttu sperman mausta, miltä se sinun mielestä maistuu? Vaimo sanoi että maku parani , kun jätin voimakkaat maut pois.
Itse olen maistanut omaa spermaani kädestäni mutta en pidä mausta
Milloin erosit exsästä ? Oletko ollut tekemisissä hänen kanssaan ennen näitä nussimisia
oskari kirjoitti:
Mikä teillä \ sinulla ehkäisynä?
Täälä kun on paljon puhuttu sperman mausta, miltä se sinun mielestä maistuu? Vaimo sanoi että maku parani , kun jätin voimakkaat maut pois.
Itse olen maistanut omaa spermaani kädestäni mutta en pidä mausta
Pillereitä käytän eli sekä exän että mieheni kanssa ilman kumia. Kyllä spermat nielen mutta maku ihan ok.
Kostea pumpuli
Tais laueta nopeemmin. Kullikin tuntuu paljon kovemmalta...
Kostea pumpuli