Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kostea pumpuli?
Pumpulin pehmeä ja kostea pimppini.
Kostea pumpuli
Olisitko lähtenyt etsimään vierasta jos ex ei olisi. Suostunut?
Vierailija kirjoitti:
Olisitko lähtenyt etsimään vierasta jos ex ei olisi. Suostunut?
Todennäköisesti.
Kostea pumpuli
Tarkoittaako tämä ettet ole tyytyväinen mieheesi kun vierasta kaipaat
Mun ex ei halunnut vierasta mutta, välillä halus että runkkaan sitä nahkarukkanen kädessä
Vierailija kirjoitti:
Mun ex ei halunnut vierasta mutta, välillä halus että runkkaan sitä nahkarukkanen kädessä
siis itse olen mies . Piti työnnellä ykköseen . Kehu että tuntuu isolta Kullilta. Onneksi pieni käsi sain tyydytettyä hänen fantasiansa
Mitä mieltä kun tullut näinkin pitkä ketju ?
Tuntuuko kiihottavalta?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä ettet ole tyytyväinen mieheesi kun vierasta kaipaat
Siis mieheni luvalla.
Kostea pumpuli
Tietysti kiltti vaimo tekee mitä mies haluaa , mutta tuliko sinulle mieleen onko moraalisesti oikein , vai olitko onnesta soikeana ja tussu märkänä että jee
Mikä miestäs tässä touhussa kiihottaa? Oletko miettinyt jos joskus vaikka kännissä tuleekin mustasukkaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä kun tullut näinkin pitkä ketju ?
Tuntuuko kiihottavalta?
Mukavaltahan se tuntuu.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kiltti vaimo tekee mitä mies haluaa , mutta tuliko sinulle mieleen onko moraalisesti oikein , vai olitko onnesta soikeana ja tussu märkänä että jee
Aluksi ihmettelin että mitä vit... se mieheni ehdottaa. Sitten lämpesin ajatukselle kun huomasin kuinka mieheni siitä kiihottuu.
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Mikä miestäs tässä touhussa kiihottaa? Oletko miettinyt jos joskus vaikka kännissä tuleekin mustasukkaseksi.
Se kiihottaa miestäni että harrastan seksiä muiden miesten kanssa ja saan nauttia hyvästä seksistä. Tota miestä ei taida saada mustasukkaseksi millään.
Kostea pumpuli
Jokos on miestä vaihdettu? Eli onko iso muna jo sängyssä? On sinulla ihme mies, pidä siitä hyvää huolta kaikilla osa-alueilla ei pelkässään seksissä. Äläkä käytä häntä väärin ja mene ylitse
oskari kirjoitti:
Jokos on miestä vaihdettu? Eli onko iso muna jo sängyssä? On sinulla ihme mies, pidä siitä hyvää huolta kaikilla osa-alueilla ei pelkässään seksissä. Äläkä käytä häntä väärin ja mene ylitse
Illemmalla exä tulee. Voi olla että oma mies jää saunomaan siksi aikaa. Ehkä sanovat toisilleen käsipäivää. Kyllähän me toisistamme huolta pidämme.
Kostea pumpuli
Onko pokkaa olla molempien alasti kun exä tulee? Oliko huoneessa oma sauna?
Vierailija kirjoitti:
Onko pokkaa olla molempien alasti kun exä tulee? Oliko huoneessa oma sauna?
Voi olla että exä ihmettelisi jos näkis mieheni heti alasti. Huoneessa oma sauna ja poreamme.
Kostea pumpuli
Eli miehes kuulee kaikki teidän äänet, anna sille joku purkki tai pussi mihin ruokkii spermansa . Ettei lauteet sotkeennu on aika ilkeää siivottavaa sperma lauteista. Tuskin malttaa olla runkkaamatta
Vierailija kirjoitti:
Eli miehes kuulee kaikki teidän äänet, anna sille joku purkki tai pussi mihin ruokkii spermansa . Ettei lauteet sotkeennu on aika ilkeää siivottavaa sperma lauteista. Tuskin malttaa olla runkkaamatta
No ei me aleta hotellihuonetta sotkemaan aikuiset ihmiset. Runkkaa aika varmasti jos jää huoneeseen...
Kostea pumpuli
Erosta on jo kauan aikaa. En ole ollut tekemisissä exäni kanssa eron jälkeen.
Kostea pumpuli