HS:n kuukausilitteen juttu some-lynkkauksesta (ja mm. Teri Niitistä)..
Onko jo käsitelty täällä? Täytyy sanoa, että puhuttelevin Heasarin juttu pitkiin aikoihin. En yleensä edes pahemmin heitä kuraa somessa, mutta tuon Teri Niitin tapauksessa heitin. Oli aika kylmäävää nähdä tuossa artikkelissa myös oma kommenttini täältä Vauva.fi:sta (se heti tokana oleva). Myönnetään, olin mukana lynkkaamassa.
Some voi nostaa jonkun tuntemattomuudesta julkisuuteen tunneissa. Ja voi tehdä sen hyvällä tavalla tai sitten huonolla. Oma tarkoitukseni ei ollut osallistua mihinkään joukkotuhoamiseen, vaan esittää vain ja ainoastaan oma mielipiteeni, kun olin niin harmistunut. Tajuan nyt, että ei ne yksittäiset mielipiteet mitään, mutta kun niitä on lauma ...Terin päivitys oli aivopieru, se olisi pitänyt ottaa aivopieruna, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Joka ikinen meistä sanoo välillä jotain typerää. Ei me rynnätä kadullakaan kenenkään kimppuun, jos jotain epämieluisaa sivukorvalla kuullaan, miksi sitten täällä?
Itse aion muuttaa tapani. Anteeksi Teri. Jokainen meistä mokaa joskus.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miksei se käytä oikeaa nimeään. Vai onko se niin snobi ettei mikään tavallinen kelpaa ja on ottanut tuollaisen snobin homonimen kuten kaikki muutkin julkkishomot. Vaikkei tää edes kummoinen julkkis ole.
Jos on tekonimi, niin aika nuorena otti sen käyttöön kun jo 90-luvulla voitti palkintoja tuon nimisenä.
Miksei se käytä oikeaa nimeään. Vai onko se niin snobi ettei mikään tavallinen kelpaa ja on ottanut tuollaisen snobin homonimen kuten kaikki muutkin julkkishomot. Vaikkei tää edes kummoinen julkkis ole.