Mieheni ei päästä minua saunaan!
Meillä on vauva ja miehellä on alilämpöä joten hän on mielestään sairas. Ei kuulemma voi mennä sairaana saunaan eikä katsoa vauvaa sen aikaa kun minä kävisin, mulla on ällöttävän rasvaiset hiukset ja kainalot hiessä ja saunasiiderikin odottaa jääkaapissa (odottanut jo n. 4 viikkoa, kun aina on tullut joku este, etten ole voinut sitä ottaa esim. anoppi). Kylmään suihkuun en halua ja sauna on ainoa missä voin hetken rentoutua (elämäni ei poikkea paljoakaan yksinhuoltajien elämästä).
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kaikenlaiset ihmiset sitä päätyykin geenejään vielä lisäämään.
Menet sinne saunaan ja sillä hyvä. En voisi kuvitellakaan tilannetta että mä joutuisin perusasioiden hoitamiseen kyselemään mieheltäni lupaa. On kai se lapsi nyt hänenkin. Mä käyn salilla ym. yksin ilman että olen edes kyseenalaistanut tätä ja niin saa miehenikin harrastaa. Lapset hoidetaan yhdessä ja piste.
Toki jos useamman tunnin iltamenoa pukkaa jommalle kummalle niin siitä sanotaan hyvissä ajoin että toinen tietää tämän ajan sitten olla lasten kanssa, mutta herranjumala jos saunaan menostakin tulee tällaista draamaa!?
En mä edes uskaltais lähtä esim. tunniksi jonnekin ilman vauvaa. Monesti kun mies vauvan kanssa touhuaa, niin sattuu jotain pientä.
En halua pelotella, mutta nyt alkaa kuulostaa jo aika ikävältä, "sattuu jotain pientä?" Onko miehesi alunperinkään halunnut lasta?Tunnetko häntä kohtaa niin suurta rakkautta, että se sokaisee sinut näkemään asian todellista tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vauva ja miehellä on alilämpöä joten hän on mielestään sairas. Ei kuulemma voi mennä sairaana saunaan eikä katsoa vauvaa sen aikaa kun minä kävisin, mulla on ällöttävän rasvaiset hiukset ja kainalot hiessä ja saunasiiderikin odottaa jääkaapissa (odottanut jo n. 4 viikkoa, kun aina on tullut joku este, etten ole voinut sitä ottaa esim. anoppi). Kylmään suihkuun en halua ja sauna on ainoa missä voin hetken rentoutua (elämäni ei poikkea paljoakaan yksinhuoltajien elämästä).
No ei se miehen "alilämpö" oli oikeasti sellainen syy,etteikö voisi olla hetken keskenään vauvan kanssa.Sen kun menet saunaan ja jätät vauvan miehen vahdittavaksi,ei kai nyt pesulla käymiseen puolison hyväksyntää tarvita.Kyllä hän on vauvan kanssa,kun et anna muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole olemassakaan kuin "alilämpö". Sori vaan kitisevälle miehellesi. Nyt vaan menet sinne saunaan ja sillä hyvä.
Alilämpöinen tarkoittaa samaa kuin "vajaaälyinen".
Sulla taitaa ap olla nyt kaksi vauvaa siellä hoidettavana. Kunhan se pienempi vauva vähän kasvaa niin ehdottaisin vakavasti että yrittäisit päästä eroon siitä isommasta. Elämä helpottuisi kummasti.
Mitä helvettiä? Aluksi ajattelin, että onpa sulla urpo mies. Mutta ei se mies taida olla ainoa urpo tuossa teidän komppaniassa... Et nimittäin sinäkään, ap, vaikuta ihan penaalin terävimmältä kynältä. Jopa ammattivalittajajalla tuntuu olevan enemmän järkeä päässä...
Täällä taas on vauvat olleet heti pienestä pitäen saunassa ja ovat tykkänneet. Mitään haittaa ei ole saunomisesta tullut.