Janna ja Juno
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eron-kiistanyt-Juno-aamuvierailulla…
Keskustellaan hyvässä hengessä. Minulla käy sääliksi Janna, häät just ja kaikki.
Kommentit (509)
elämäneväät kirjoitti:
Ymmärrystä minulta Junolle. Miettikääpä miten paljon häntä on ehkä kiusattu lapsena ulkonäön tähden. En tiedä onko hänet adoptoitu tai mitä? Mutta lapset ovat kovia kiusaamaan erilaisen ulkonäön takia. On kaunis ajatus pelastaa ulkomailta lapsi suomeen mutta todellisuus iskee jo päiväkodissa. Ja uutisissa on juttuja miten nämä ulkomailta adoptoidut jätetään lastenkoteihin suomessa kun adoptiovanhemmat ei pärjää lapsen kanssa. Maarit on saanut syntyä suomalaiseen varakkaaseen perheeseen ja elänyt turvallisen elämän.
Ei ole adoptoitu eikä ole jätetty lastenkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata lasta? Exän(?) kanssa neljä. Missä ne 96 muuta on?
Kai nyt sentään ymmärsit, että kyseessä oli raflaava liioittelu? Voeh.
Kyllä. Mutta minun tiedossani on vaan neljä lasta saman naisen kanssa. Onko niitä muitakin (edes yksi)?
Pössyttelijöistä tulee pupujusseja. Tarkoitan niitä, jotka on enemmän tai vähemmän lähes jatkuvasti pöllyissä. Siinä voi kehittyä seksiriippuvuus toisen addiktion oheen tai kannabiksen vaikutus voi olla voimakkaasti seksuaalista halukkuutta voimistava.
Vierailija kirjoitti:
Pössyttelijöistä tulee pupujusseja. Tarkoitan niitä, jotka on enemmän tai vähemmän lähes jatkuvasti pöllyissä. Siinä voi kehittyä seksiriippuvuus toisen addiktion oheen tai kannabiksen vaikutus voi olla voimakkaasti seksuaalista halukkuutta voimistava.
Viehän se estotkin ja normaali-ihmisen tavat toimia, kun aivot on jatkuvasti huuruissa. Silloin ne ei paljon välitä, tuleeko muksua vai ei ja kaikista vilkkaimmat kannabis-paneskelijat tuskin edes tietää kaikista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki kirjoitti:
Ehkäpä tämä julkisuusshow on pistänyt järkeä ainakin Jannan ja Junon päihin? Ei kannata elvistellä ja sekoilla päihteiden kanssa eikä olla kuin yhden naisen kanssa kerrallaan. Ei kannata olla kiusaaja/tylyttäjä, vaan ymmärtää kanssaihmisten arvo kuin myös omat virheensä...
Vahvasti epäilen että oppisivat mitään, ainankaan Juno. Eiköhän sille taas löydy kohta joku epätoivoinen horo.
Juno, tuo horojen suurkuluttaja.
*Juno, tuo suurkuluttaja horo.
Noin, korjasin sulle ton 😊
Ehh, mies ei ole horo. Vääräksi korjattu. 0/5
Olen ihmetellyt että etteikö Jannaa hävetä yhtään ystäviensä (esim. Jannika B) julkinen kirjoittelu somessa Jannan avioero asioista? Itse en ole mikään julkkis, mutta häpeäisin silmät päästäni ja olisin tosi vihainen jos joku ystäväni/tuttavani kommentoisi julkisesti mitään, jos minulle nyt avioero tulisi.. Jotenkin vaan haluaisin kyllä itse hoitaa eroni yksityisesti, varsinkin jos olisin valinnut linjaksi pitää sellaista kuvaa yllä ettei tunnu missään ja kaikki on ok, outo nainen.
Ja edelleen olen sitä mieltä, että naimisiin mentiin liian kovalla ryskeellä, etenkin kun Junolla on sitä naistenmies taustaa. Varmaan ainakin pari vuotta seurustelua ja katsomista toimiiko homma ylipäätänsä ei olisi ollut pahitteeksi. Minun tietääkseni Suomessa voi edelleen kieltäytyä kosinnasta ja jos mies ei sitä ymmärrä vaan lähtee niin olisi ainakin huomannut ettei homma toimi. Ilman mitään isoja prinsessahäitä!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt että etteikö Jannaa hävetä yhtään ystäviensä (esim. Jannika B) julkinen kirjoittelu somessa Jannan avioero asioista? Itse en ole mikään julkkis, mutta häpeäisin silmät päästäni ja olisin tosi vihainen jos joku ystäväni/tuttavani kommentoisi julkisesti mitään, jos minulle nyt avioero tulisi.. Jotenkin vaan haluaisin kyllä itse hoitaa eroni yksityisesti, varsinkin jos olisin valinnut linjaksi pitää sellaista kuvaa yllä ettei tunnu missään ja kaikki on ok, outo nainen.
Ja edelleen olen sitä mieltä, että naimisiin mentiin liian kovalla ryskeellä, etenkin kun Junolla on sitä naistenmies taustaa. Varmaan ainakin pari vuotta seurustelua ja katsomista toimiiko homma ylipäätänsä ei olisi ollut pahitteeksi. Minun tietääkseni Suomessa voi edelleen kieltäytyä kosinnasta ja jos mies ei sitä ymmärrä vaan lähtee niin olisi ainakin huomannut ettei homma toimi. Ilman mitään isoja prinsessahäitä!
Minkähän kokoiset häät olisi sopivat sitä silmällä pitäen, että saattaa joskus tulla ero? Ihan vaan kakkukahvit perheen kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen olen sitä mieltä, että naimisiin mentiin liian kovalla ryskeellä, etenkin kun Junolla on sitä naistenmies taustaa. Varmaan ainakin pari vuotta seurustelua ja katsomista toimiiko homma ylipäätänsä ei olisi ollut pahitteeksi. Minun tietääkseni Suomessa voi edelleen kieltäytyä kosinnasta ja jos mies ei sitä ymmärrä vaan lähtee niin olisi ainakin huomannut ettei homma toimi. Ilman mitään isoja prinsessahäitä!Minkähän kokoiset häät olisi sopivat sitä silmällä pitäen, että saattaa joskus tulla ero? Ihan vaan kakkukahvit perheen kesken?
Pointti oli että olisivat seurustelleet edes pari vuotta ja katsoneet että toimiiko homma ennen niitä isoja prinsessahäitä, varsinkin kun todennäköisesti morsian ei voi uudelleen enää mennä katollisenkirkon menoin naimisiin. Tuskin se olisi ollut niin kamalaa odottaa edes joku vuosi ja sitten järjestää ne häät. Ero voi tulla monista eri asioista, mutta nyt mietin Junon edellisiä naissuhteita ja miten ne ovat menneet ja päättyneet. Eiköhän Janna ole tiennyt, jos ei muualta niin Seiskasta olisi voinut lukea ja miettiä kannattaako noin vuoden seurustelun jälkeen vielä rynnätä avioon kuitenkaan ;)
Av-mammat. Paluu todellisuuteen.
Junon ja Jannan liitossa on virallinen harkinta-aika. Eikös sitä suhteen alkupuoliskolla usein lähdetä ovet paukkuen menemään, kun yhteisiä ongelmanratkaisukeinoja ei vielä ole - tullaan sitten häntä koipien välissä takaisin murjottamasta. Lieneekö pariskunnan ensimmäinen kunnon kriisi. Sopivat vielä. Tiiäs, vaikka olisivat nyt aurinkolomallakin yhdessä sovintoa hieromassa. Molemmat tarvitsevat levynmyyntiä siis lööppijulkisuutta, joten palaavat yhteen vielä. Ei Jannan itkuvirsiä pitkään jaksa kuunnella, niin pitäähän sen aina välillä muistuttaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämä julkisuusshow on pistänyt järkeä ainakin Jannan ja Junon päihin? Ei kannata elvistellä ja sekoilla päihteiden kanssa eikä olla kuin yhden naisen kanssa kerrallaan. Ei kannata olla kiusaaja/tylyttäjä, vaan ymmärtää kanssaihmisten arvo kuin myös omat virheensä...
Vahvasti epäilen että oppisivat mitään, ainankaan Juno. Eiköhän sille taas löydy kohta joku epätoivoinen horo.
Ohis vähän, mutta miksi naiset (vai miehet?) haukkuu toisia naisia aina horoiksi/lortoiksi? Tässäkin syyllistetään seuraava Junon nainen horoksi. Eikö riitä,että miehet joka käänteessä haukkuu naisia. Täytyykö naisten itsensäkin haukkua muita naisia? Miksi vielä nykyäänkin miehen kruunu vaan kirkastuu samasta asiasta mistä nainen saa haukut niskaansa. Ja ihan naistenkin toimesta.
kyllä tämän jo näki heti,että ei ole sopiva pari toisilleen,sanoinkin sen kaverille,että olen sit sanonut,että ei kauaa kestä,no aika vähän kuiteski!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis vähän, mutta miksi naiset (vai miehet?) haukkuu toisia naisia aina horoiksi/lortoiksi? Tässäkin syyllistetään seuraava Junon nainen horoksi. Eikö riitä,että miehet joka käänteessä haukkuu naisia. Täytyykö naisten itsensäkin haukkua muita naisia? Miksi vielä nykyäänkin miehen kruunu vaan kirkastuu samasta asiasta mistä nainen saa haukut niskaansa. Ja ihan naistenkin toimesta.
Kyllä tässäkin ketjussa Juno on haukuttu moneen kertaan. Kaikki mammat ovat olleet sitä mieltä, että eivät itse olisi ikinä lähteneet tuollaisen menneisyyden omaavan kaverin messiin. Kaikki kun sen menneisyyden tietävät. Janna kaiketi kuvitteli voivansa muuttaa ihmisen toiseksi. Aika lapsellista ja kovaa uskoa itseen ja omaan kaikkivoipaisuuteen.
Se pikkulikka taas on ilmeisen julkisuudenkipeä ja hyväksikäytettävä siksi. Noita on maa pullollaan, valitettavasti. Monia odottaa ikävä aikuisuus.
Ei ole mitään järkeä tassä asiasa haukkua pelkästäään miestä. Jokainen osapuoli on omalla tavallaan syyllinen. Lisäksi voi olla asioita, joita me emme tiedä emmekä saa koskaan tietää. Eikä tarvitse.
Joku ehdotti terapiaa kaikille kolmelle. Se oli minusta kannatettava ajatus. Saisivat kenties elämänhallintansa parempaan kondikseen jokainen.
pimpo kirjoitti:
kyllä tämän jo näki heti,että ei ole sopiva pari toisilleen,sanoinkin sen kaverille,että olen sit sanonut,että ei kauaa kestä,no aika vähän kuiteski!
Mä voitin vedonlyönnin. Puoli vuotta naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Junon ja Jannan liitossa on virallinen harkinta-aika. Eikös sitä suhteen alkupuoliskolla usein lähdetä ovet paukkuen menemään, kun yhteisiä ongelmanratkaisukeinoja ei vielä ole - tullaan sitten häntä koipien välissä takaisin murjottamasta. Lieneekö pariskunnan ensimmäinen kunnon kriisi. Sopivat vielä. Tiiäs, vaikka olisivat nyt aurinkolomallakin yhdessä sovintoa hieromassa. Molemmat tarvitsevat levynmyyntiä siis lööppijulkisuutta, joten palaavat yhteen vielä. Ei Jannan itkuvirsiä pitkään jaksa kuunnella, niin pitäähän sen aina välillä muistuttaa itsestään.
Jos mies pettää heti häiden jälkeen, se ei ole kriisi. Se on huono avioliitto. Ero ainoa vaihtoehto. Kuten muutenkin aina jos toisen pettää.
Sanoo henkilö joka ei ole koskaan kokeillut kannabista.
"Pössyttelijöistä tulee pupujusseja. Tarkoitan niitä, jotka on enemmän tai vähemmän lähes jatkuvasti pöllyissä. Siinä voi kehittyä seksiriippuvuus toisen addiktion oheen tai kannabiksen vaikutus voi olla voimakkaasti seksuaalista halukkuutta voimistava."
...Sanoo henkilö joka ei ole koskaan kokeillut kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Janna, vitun kynnysmatto! Et varmasti ota sitä takaisin!
Janna on niin superkaunis, että hänellä riittää ottajia varmasti. Nyt vain kun pääsee tämän yli. Mutta hänellä on hyvä perhe, joka auttaa. - Kovien kokemusten kautta kasvetaan tässä elämässä. Toisen lirkuttelua kuunnellessa häipyy todellisuus ja jopa uskoo mitä toinen sanoo. - Mutta ei muuta kuin päin uusia tuulia, Janna. Unohda vanha ja etsi uutta. 'P -reissu mutta tulipahan tehtyä.'
Täytyy ihan rehellisesti sanoa, että -jos tätä mediashow'ta mitataan ulkonäöllisesti, mikä mun mielestäni on melko arveluttava näkökulma avioliiton totaalisessa pieleenmenossa- mainitsemasi "superkauneus" on kyllä todellakin makuasia. Itse en pidä noin "tehdystä" lookista -ja tähän kyllä yhtyy moni ystäväni. Kuuluu Seiska/BB-jne. maailmaan. Joku mainitsi että Janna on myös tosi laiha. Hänenä ottaisin kunnon lomaa kaikesta, pysäyttäisin koko rumban, söisin hyvin ja lepäisin... Uusi aloitus ja uudet kujeet ; )
Sitä se kannabiksen nauttiminen tekee monille, alkaa naurattaa, eikä vain voi sille mitään.