Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kelpaisiko tällainen nainen?

Vierailija
05.02.2016 |

Nainen, 27 v
* iloinen, avoin, rento, luotettava
* akateeminen koulutus ja mielekäs työ, joka iso osa elämää mutta ei koko elämä
* kauniit kasvonpiirteet, puolipitkät hiukset, luonnollinen kevyt meikki
* muutama ekstrakilo, mutta tarkoituksena niistä päästä eroon
* pukeutuu työssä jakkupukuihin, muuten tyyli klassisen naisellinen (korkokenkiä, mekkoja)
* harrastaa liikuntaa, laittaa ruokaa, pitää kodin siistinä
* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa), ei tupakoi

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painin saman ongelman kanssa ja olen alle 30v lääkäri. Ihan hyvännäköinen, hoikka, pukeudun tyylikkäästi. Enpä minä seuraa löydä. Ehkä olen liian vaikeasti tavoitettava? Olen huomannut, että miehet suhtautuvat minuun mukavasti ennen kuin mainitsen ammattini. Sitten he kavahtavat. Mitäköhän hakevat? Haluaisin itse vain mukavan turvallisen parisuhteen, jossa uskaltaa hankkia lapsia. Haluaisin tietysti työssäkäyvän ihan fiksun miehen. Tuloista viis. Kunhan olisimme keskustelussa samalla tasolla, eli se ns. abstrakti ajattelukyky löytyy.

Olen joskus itsekin jutellut naisen kanssa ja sitten käynyt ilmi, että hän on lääkäri. Kyllähän siinä kieltämättä epämukava tunne tulee, kun toinen käsittelee ihmisiä kuin lihapaloja päivät pitkät. 

M36

Vierailija
42/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä, että on ymmärrettävää jos kertoo ettei käytä ollenkaan alkoholia. Se että aletaan vertailemaan milloin kukakin viinilasinsa juo, niin se ei oikein iske.

M36

Joo, ymmärrän pointin. Alkoholin kohtuukäyttö kun voi kuitenkin olla mitä vaan sieltä satunnaisista annoksista niihin viikottaisiin kohtuukäytön rajoihin, niin koin tarpeelliseksi selventää omalta osaltani etten esim. joka päivä nauti alkoholia. Mikäli kumppani haluaa käyttää alkoholia enemmän niin ei se minua haittaa, kunhan mennään kohtuullisissa ja terveellisissä määrissä (saa olla reilumminkin humalassa, kun on juhlimassa - kunhan nyt ei mitään ihan örvellysmeininkiä). 

AP

Mutta jos nainen on BMI sisällä, niin ei ole mitään väliä mikä on paino, koska se on normaalipaino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä edellisilläkin sivuilla on sanottu: nuo ovat perusominaisuuksia ja se, että ap saisi häneen sitoutumishaluisia miehiä tulisi tarkoittaa, että olet liki täydellinen miesten kirjoissa. Tarkoittaa joko ulkonäköä, persoonaa, seksitaitoja, mikä nyt aina miehelle eniten painaa vaakakupissa.

Juuri tuosta syystä miehet ei jaksa sitoutua ja näe siihen syytä, koska ap:n kaltaisia (seksiin sopivia) naisia on pilvin pimein tässä maassa.

On kuitenkin miehiä, jotka haluavat sitoutua, parisuhteen ja perheen. Ystävistäni 90 % on enemmän tai vähemmän onnellisissa parisuhteissa, avioliitoissakin. Suurin osa pariutui jo opiskeluaikana, minä sen sijaan erosin siinä vaiheessa kun olin jo siirtynyt työelämään. Opiskeluaikoina niitä potentiaalisia kumppaneita olisi varmaan helpommin löytynyt, kun piirit olivat laajemmat ja olisi helpommin voinut tutustua uusiin ihmisiin.

AP

Vierailija
44/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri puhuta siitä, että sinkkumiehet ja -naiset eivät kohtaa. Vapaat naiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia, kun vapaat miehet taas maalla asuvia "perusduunareita".  Tämä siis superkarkea yleistys, mutta jotain tämän suuntaista muistelen lukeneeni. Yritä sitten saada nämä kaksi pariutumaan (!).

Olen itse koulutettu nainen, mutta onneksi löysin sen oikean jo nuorena. Koulutuksesta huolimatta olen aika "jalat maassa"-tyyppinen, kauniskin, kiltti, hellä ja uskollinen, joten uskon, että voisin edelleen löytää jonkun aika tavallisen ja kiltin miehen, jos en olisi onnellisesti naimisissa oleva äiti. Ulkonäkö, koulutus ja palkka jäävät toissijaiseksi sen rinnalla, miten mies minua kohtelee. Sellainen lämmin ja ystävällinen mies viehättää.

Jos korkeasti koulutettu nainen voi joustaa vaatimustasostaan, hyvän miehen voi löytää. Sen sijaan uskon, että duunarimiehelle olisi kovempi luu ottaa se koulutetumpi ja parempituloinen nainen puolisoksi, mutta tämä on tietysti vain oma epäilykseni.

N38

Vierailija
45/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painin saman ongelman kanssa ja olen alle 30v lääkäri. Ihan hyvännäköinen, hoikka, pukeudun tyylikkäästi. Enpä minä seuraa löydä. Ehkä olen liian vaikeasti tavoitettava? Olen huomannut, että miehet suhtautuvat minuun mukavasti ennen kuin mainitsen ammattini. Sitten he kavahtavat. Mitäköhän hakevat? Haluaisin itse vain mukavan turvallisen parisuhteen, jossa uskaltaa hankkia lapsia. Haluaisin tietysti työssäkäyvän ihan fiksun miehen. Tuloista viis. Kunhan olisimme keskustelussa samalla tasolla, eli se ns. abstrakti ajattelukyky löytyy.

Ei lääkärissä ole mitään muuta vikaa, mutta ne pariutuu melkein aina keskenään. Ehkä muutkin miehet ajattelee, että ei ole mitään mahdollisuuksia lääkärinaiseen.

Vierailija
46/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkärissä ole mitään muuta vikaa, mutta ne pariutuu melkein aina keskenään. Ehkä muutkin miehet ajattelee, että ei ole mitään mahdollisuuksia lääkärinaiseen.

Lääkärimieshän pariutuu usein opettajanaisen kanssa. Mutta kenen kanssa lääkärinainen pariutuu?

Vierailija
47/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärimiehet pariutuu usein myös hoitohenkilökunnan kanssa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärimieshän pariutuu usein opettajanaisen kanssa. Mutta kenen kanssa lääkärinainen pariutuu?

Vierailija
48/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon listasit ominaisuuksia, mutta tärkeimmässä isoja kysymysmerkkejä eli ulkonäössä. Voit tosin olla ihan kauniskin, mutta en oikein usko, koska silloin perässäsi juoksisi kyllä useat miehet. Tai sitten olet äärimmäisen nirso.

Jännää kyllä, että tämä puhtaasti faktaan perustuva kommentti on saanut pelkkiä alapeukkuja, sillä tuo kommentoija on aivan oikeassa. Juuri näin se menee.

Voit listata vaikka kuinka pitkän listan ominaisuuksiasi, mutta meille miehille ratkaisevia on ainoastaan kolme seikkaa ja ne ovat:

-ulkonäkö

-ulkonäkö

-ulkonäkö

Jos nuo kriteerit täyttyy, perässäsi on kyllä ihan riittävästi miehiä. Kokonaan toinen juttu on sitte se, että jos olet olemukseltasi niin koppava ja luotaantyöntävä, että miehet eivät uskalla lähestyä.

Vierailija
49/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies1978 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

* pukeutuu työssä jakkupukuihin, muuten tyyli klassisen naisellinen (korkokenkiä, mekkoja)

* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa), ei tupakoi

Täydellinen olisit jos olisit vielä

-sosiaalinen, puhelias, fiksu, perhe ja kotimyönteinen, empaattinen

Nuo mainitsemani siis vielä tärkeämplä kuin oma listasi..

Itse asiassa olen kyllä myös noita kaikkia asioita, vaikka en niitä osannut mainita listalla (heitin vain jotain ensimmäisenä mieleen tulevia ominaisuuksiani). Olen sosiaalinen, mutta tarvitsen kyllä myös omaa rauhaa ja välillä vetäydyn mielelläni olemaan ihan itsekseni.

AP

Ok. Kuullostat kyllä aivan loistavalta naiselta kaikin puolin. En usko, että sinullalla on vaikeuksia tutustua miehiin. Sun pitää vaan tapailla ja deittailla riittävän monia...Ja olla avoin jokaisen miehen suhteen, eli yritä tutustua ja saada yhteys kaikkiin, toki suurin osa on varmaan eri tyyppiä kuin sinä... Mutta kyllä sieltä tulee se sinullekin sopiva, kun annat hänelle tilausuuden. ;)

Vierailija
50/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei vielä ollut yhtään sellaista piirrettä, josta voisin kiinnostua. Nuo ovat täysin tavallisia ominaisuuksia. Mikä sinusta tekee kiinnostavan, erityisen? Mitä harrastat, mihin suhtaudut intohimoisesti? Mitä haluat elämältä?

Vierailija
51/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella naisen kanssa, joka näkee ihmissuhteet noin voimakkaasti markkina-arvoajattelun kautta.

Vierailija
52/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuvauksen pohjalta kuulostaa erittäin hyvältä, katselisin kaltaistasi ihmistä silloin, jos hakisin itselleni vaimoa.

Vierailija
53/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella naisen kanssa, joka näkee ihmissuhteet noin voimakkaasti markkina-arvoajattelun kautta.

Eli et voisi seurustella kuin ehkä joka kymmenennen naisen kanssa ja hekin ovat rumuutensa takia pakotettu ajattelemaan miehiä muuten kuin markkina-arvon kautta.

Vierailija
54/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon listasit ominaisuuksia, mutta tärkeimmässä isoja kysymysmerkkejä eli ulkonäössä. Voit tosin olla ihan kauniskin, mutta en oikein usko, koska silloin perässäsi juoksisi kyllä useat miehet. Tai sitten olet äärimmäisen nirso.

Jännää kyllä, että tämä puhtaasti faktaan perustuva kommentti on saanut pelkkiä alapeukkuja, sillä tuo kommentoija on aivan oikeassa. Juuri näin se menee.

Voit listata vaikka kuinka pitkän listan ominaisuuksiasi, mutta meille miehille ratkaisevia on ainoastaan kolme seikkaa ja ne ovat:

-ulkonäkö

-ulkonäkö

-ulkonäkö

Jos nuo kriteerit täyttyy, perässäsi on kyllä ihan riittävästi miehiä. Kokonaan toinen juttu on sitte se, että jos olet olemukseltasi niin koppava ja luotaantyöntävä, että miehet eivät uskalla lähestyä.

Hys, totuutta ei saa koskaa kertoa naisille.

Vierailija
55/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perusnättien naisten perässä juosta. Eikä rumien naisten. Minä olen perusnätti nainen ja nyt kun en enää baareissa käy ei kukaan mies juokse perässäni, mutta eihän siellä baareissa miehet etsi kuin seksiä.

Miehet on hassuja kun luulette tietävänne millaista naisen elämä on. Parhaiten naiset itse tietävät oman asemansa kun katsoo peiliin ja vertaa kavereihinsa.

Vierailija
56/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen tähän kohtaan, koska tämä tarkoittaa AINA 10-20 kiloa ylimääräistä.

No jos se nyt tarkoittaa sitä mitä sanookin, n. 4 kg yli optimaalisen painoindeksin? :)

Ja optimaalisena painoindeksinä pidät mitä? Bmi20?

Tutkimuksissa miehiä viehättää eniten bmi 18-19. Onko se ihanteesi?

Vierailija
57/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

Kuin minä, mutta olen 35v ja bmi 23. Ei näy miehiä ei. Hiukset pitkät. Tai miehiä joista en ole kiinnostunut ehkä riittäisi.... Esim joku tuotantolinjan valvoja vetäisi kännit ensitreffeillä kahdessa tunnissa ja sitä rataa.

Vierailija
58/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et voisi seurustella kuin ehkä joka kymmenennen naisen kanssa ja hekin ovat rumuutensa takia pakotettu ajattelemaan miehiä muuten kuin markkina-arvon kautta.

Kieltämättä monet naiset etsivät ensisijaisesti mahdollisimman arvokasta valikoimaa status-elementtejä ja toissijaisesti ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla. Mutta uskon, että joka toisenlaisia on sentään vähän enemmän kuin joka kymmenes.

Vierailija
59/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

Kuin minä, mutta olen 35v ja bmi 23. Ei näy miehiä ei. Hiukset pitkät. Tai miehiä joista en ole kiinnostunut ehkä riittäisi.... Esim joku tuotantolinjan valvoja vetäisi kännit ensitreffeillä kahdessa tunnissa ja sitä rataa.

Etsit mielestäsi ihan tavallista miestä ymmärtämättä, että kaikessa mediaania parempi mies on itse asiassa jo erittäin harvinainen. Jos pitää olla pitkä JA harteikas JA akateeminen JA hyväpalkkainen JA sosiaalinen JA urheilullinen, niin sellainen kombo alkaakin olla varsin harvinainen, vaikka yksittäisenä ominaisuudet ovat yleisiä.

Vierailija
60/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

.

.

Eipä kauheasti kiinnosta.

Viat:

Jos työ ja koulutus iso osa elämää, niin melko mahdoton yhtälö, koska itse arvostan sen kaikkein alimmalle.

puolipitkät hiukset

* muutama ekstrakilo

* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa)

Tulee mieleen tiukkapipo kontrollifriikki, kun tätä pitää mainostaa.

M36

jos miehen kohtuudella on että baarissa ollaan aina neljään aamulla ja seuraava pv krapulassa ja naisen kohtuudella pari lasia niin se on ongelma.