Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään televisiokanava ei näytä Halloween elokuvaa halloweenina?

Vierailija
01.11.2024 |

Törkeetä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarina: Eräältä indiemuusikolta pyydettiin biisiä kauhuleffaan. Sai valita ottaako kertakorvauksen vaiko rojaltit jos elokuvaa joskus jossain näytetään. Siihen aikaan kauhuleffat oli pois muodista eikä uskottu että leffaa katsoo kukaan. 

Muusikko valitsi silti rojaltit ja leffa oli Wes Cravenin Scream josta ei pelkästään tullut hittiä vaan kestohitti joka näytetään USAssa joka Halloween kymmeniä kertoja useilla kanavillla. Halloween on sen muusikon joulu.  

Vierailija
2/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scream 2 tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tositarina: Eräältä indiemuusikolta pyydettiin biisiä kauhuleffaan. Sai valita ottaako kertakorvauksen vaiko rojaltit jos elokuvaa joskus jossain näytetään. Siihen aikaan kauhuleffat oli pois muodista eikä uskottu että leffaa katsoo kukaan. 

Muusikko valitsi silti rojaltit ja leffa oli Wes Cravenin Scream josta ei pelkästään tullut hittiä vaan kestohitti joka näytetään USAssa joka Halloween kymmeniä kertoja useilla kanavillla. Halloween on sen muusikon joulu.  

John Carpenter sävelsi itse tuohon elokuvaan (Halloween) musiikin ja tuo teemahan on klassikko.

Vierailija
4/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei televisiokanavat esitä The Day After Tomorrow -elokuvaa ylihuomenna? 

Vierailija
5/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scream 2 tulee.

Millon, mistä?

Vierailija
6/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosella menossa Nunna, menettelee sekin paremman puutteessa.

Vierailija
7/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokaisella Halloweeniin hurahtaneella elokuva löytyy omasta takaa joko VHS tai Beta-kasettina tai DVD tai BluRay-levynä. Turha sitä on tv:ssä esittää!

Vierailija
8/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scream 2 tulee.

Millon, mistä?

Näköjään Nunnan jälkeen klo 23 Kutoselta. Klo 23.20 tulee Subilta Jigsaw.

Vierailija
9/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV Viihde kyllä näytti useamman.

Toki maksaa paketti urheiluneen 47.90e kk, mutta millaisella ihmisellä ei olisi siihen varaa?

Vierailija
10/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

John Carpenter sävelsi itse tuohon elokuvaan (Halloween) musiikin ja tuo teemahan on klassikko.

Scream on kylläkin eri elokuva kuin Halloween.

Vierailija
11/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Mike Oldfieldia ja Manaaja-elokuvaa?

Vierailija
12/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kai mää nyt tuon tiedän pölkkypää!!

Vierailija
13/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kai mää nyt tuon tiedän pölkkypää!!

No vähän oudolta kuulosti, kun toinen puhuu Screamista, niin vastaat, että Carpenter sävelsi itse tuohon elokuvaan musiikin.

Vierailija
14/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No vähän oudolta kuulosti, kun toinen puhuu Screamista, niin vastaat, että Carpenter sävelsi itse tuohon elokuvaan musiikin."

Mee urpo nukkumaan!

Vierailija
15/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No vähän oudolta kuulosti, kun toinen puhuu Screamista, niin vastaat, että Carpenter sävelsi itse tuohon elokuvaan musiikin."

Mee urpo nukkumaan!

Nyt hermostut, kun itse sekoitit elokuvat. Sattuuhan sitä.

Vierailija
16/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinainen kauhuleffojen ystävä, mutta silloin tällöin ja erityisesti Halloweenina olisi kiva katsoa kauhuleffaa. Halloween-leffaa juuri odotin minäkin. 😄 Ja mieluiten se ihan eka, muut ei niin hyviä kuin eka.

Vierailija
17/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee urpo nukkumaan!

Nyt hermostut, kun itse sekoitit elokuvat. Sattuuhan sitä.

Ketju on Halloween elokuvasta, URPO ja tuo tuli puhumaan Scream elokuvan MUSIIKISTA ja minä taas kommentoin Halloween elokuvan musiikista, mikä tuossa on URPO sulle liian vaikeaa ymmärtää????

Vierailija
18/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty jo noin miljoona kertaa ja ei ole minkään kanavan leffaostoksissa mukana.

Vierailija
19/19 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähty jo noin miljoona kertaa ja ei ole minkään kanavan leffaostoksissa mukana.

No, onhan Tuntematon sotilaskin, mutta niin vain se tulee aina itsenäisyyspäivänä. Ja, ymmärrätkö, että ihmisiä syntyy joka vuosi lisää ja voi olla montakin ihmistä jotka eivät ole nähneet tuota kertaakaan, taas akka kuvittelee täällä että kaikki menee niin kuin se OMA NAPA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi