Ei rahaa, ei ruokaa, tukia leikattiin, en saa halvempaa asuntoa Kela pakottaa muuttamaan, kuka auttaa?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
En vain saa halvempaa asuntoa vaikka olen yrittänyt, yli 400 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle.
Asun Helsingissä ja vuokra menee yli Kela rajan.
Tämä on pakkotilanne koska minulla ei ole varaa ruokaan sitten!
Voiko valtio tosiaan jättää heitteille noin?
Joudunko varastamaan ruokaa?
Ap
Otat kämppäkaverin jakamaan niitä asumiskulujasi
rakkaat sukulaiset ja ystävät...ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain saa halvempaa asuntoa vaikka olen yrittänyt, yli 400 asuntoon hakenut mutta kukaan ei vuokraa minulle.
ApOtat kämppäkaverin jakamaan niitä asumiskulujasi
En tule toimeen ihmisten kanssa
Ap
Konalan jauhenlihamies jankutus pois
Jätä vuokra maksamatta ja osta tukirahoilla teltta ja lämmin makuupussi.
Eikö kelalle riitä että on hakenut asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOtat kämppäkaverin jakamaan niitä asumiskulujasi
En tule toimeen ihmisten kanssa
Ap
No mitä sä sit siellä Helsingissä teet? Muuta Kainuuseen, löytyy halvempia asuntoja ja siellä on paljon vähemmän naapureita.
Halvemman asunnon saa aina. Tääläkin raumalla on alle 400 asuntoja. Myyt kamasi ja muutat niin ei tarvii muuttoautoa edes.
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin
Missä ne Petterin 100 000 työpaikkaa ovat? Menemme heti sinne joukolla maanantaina töihin, kerro AP osoite! Vai tullaanko ensin teille ja sitten johdatat meidät sinne työpaikoille?
Ei kukaan - voit kiittää tästä kokoomusta ja persuja
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuule muuta pois Helsingistä, jos olet 20 vuotta onnistut työpaikkaa välttämään niin muualla niitä on vielä vähemmän ja helpommin välttelee
Vierailija kirjoitti:
rakkaat sukulaiset ja ystävät...ehkä
Ne on kaluttu loppuun jo aikoja sitten ja jätetty maksamatta😅
Minä muutin toiselle paikkakunnalle, niin Kela rankaisi siitä muutosta niin etten saanut mitään tukia. Kun en älynnyt että pienellä paikkakunnalla olis pitänyt ottaa vieläkin halvempi asunto. Vaikka vuokra oli jo parisataa vähemmän kuin Helsingissä niin ovat kuntakohtaisia ne summat. No onneksi sain töitä, joten pelasti tilanteen. Mut kuukauteen ei ollut rahaa ees ruokaan! Kela on aivan hirveä! Oottakaas vaan irvailijat kun pilkka osuu omaan nilkkaan.
Täällä on kaksiotkin melkein 600 kuussa ja kelan rajojen yli mennään niin että paukkuu.
Kysy jos joku lahjoittaa tai ostaa sulle litkan. Niitä saa viidellä eurolla suurinpiirtein. Sitten voit käydä sieltä Helsingin silloilta kalastaa silakkaa, saat kalaa eikä maksa yhtään mitään. Parempi se,jos ei ole ruokaa.
Ap