Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kelpaisiko tällainen nainen?

Vierailija
05.02.2016 |

Nainen, 27 v
* iloinen, avoin, rento, luotettava
* akateeminen koulutus ja mielekäs työ, joka iso osa elämää mutta ei koko elämä
* kauniit kasvonpiirteet, puolipitkät hiukset, luonnollinen kevyt meikki
* muutama ekstrakilo, mutta tarkoituksena niistä päästä eroon
* pukeutuu työssä jakkupukuihin, muuten tyyli klassisen naisellinen (korkokenkiä, mekkoja)
* harrastaa liikuntaa, laittaa ruokaa, pitää kodin siistinä
* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa), ei tupakoi

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. Lihavuus ja väärä ammatti.

Vierailija
22/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on ainut kysymysmerkki, mutta jos näytät vielä söpöltä ja käytöksesi on ystävällistä niin hyvältä kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki kelpaa, mutta olenkin syrjäytynyt 34-vuotias. Olet varmaan vähän haastava nainen normaaleille miehille, mutta todellinen kultakimpale tällaiselle golddiggerille. :)

Vierailija
24/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa miehille, koska haluat varmaan itsekin koulutetun ihan hyvätuloisen fiksun miehen? Mutta kun niille miehille kelpaa monesti se hyvännäköinen bimbo. Olet liian "vaikea" ns. luuserimiehille ja fiksut koulutetut miehet, jotka omistautuvat uralleen, haluavat söpön kotivaimon. Sori, näin se tuntuu olevan. Mies ei halua tasoistaan ulkonäössä ja palkassa vaan mielummin joustaa ulkonäön tähden. Ja plussaa olla miestä tyhmempi.

Mutta kun se on tutkitusti juuri toisinpäin. Suomalaisen miehen puoliso on lähes aina yhtä hyvin tai paremmin koulutettu kuin mies itse. Nainen sen sijaan useammin pariutuu alemmin koulutetun kanssa. Joten suomalaiselle uramiehelle ei todellakaan kelpaa se kaunis mutta tyhmä.

Vierailija
25/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa miehille, koska haluat varmaan itsekin koulutetun ihan hyvätuloisen fiksun miehen? Mutta kun niille miehille kelpaa monesti se hyvännäköinen bimbo. Olet liian "vaikea" ns. luuserimiehille ja fiksut koulutetut miehet, jotka omistautuvat uralleen, haluavat söpön kotivaimon. Sori, näin se tuntuu olevan. Mies ei halua tasoistaan ulkonäössä ja palkassa vaan mielummin joustaa ulkonäön tähden. Ja plussaa olla miestä tyhmempi.

Mutta kun se on tutkitusti juuri toisinpäin. Suomalaisen miehen puoliso on lähes aina yhtä hyvin tai paremmin koulutettu kuin mies itse. Nainen sen sijaan useammin pariutuu alemmin koulutetun kanssa. Joten suomalaiselle uramiehelle ei todellakaan kelpaa se kaunis mutta tyhmä.

Se johtuu siitä, että keskimäärin naiset kouluttautuvat pidemmälle kuin miehet. Uramiehenä käsitän miehen, jolla ei ole paljon muuta elämää kuin työ ja hän voi monesti olla myös joku self-made man, joka ei ole yliopiston ovea koskaan avannutkaan.

Vierailija
26/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliseltä kuulostaa paperilla, eikä pari extrakiloa haittaa. Eri asia, jos se onkin paljon extrakiloja. Kun kantaa itsensä tyylikkäästi, niin saa olla (hieman) ylimääräistäkin. Esim Kaisa Liski.

Vierailija
27/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Syy siihen se, koska sinulla on jokin tarve täällä itseään mainostaa. 

Vierailija
28/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon listasit ominaisuuksia, mutta tärkeimmässä isoja kysymysmerkkejä eli ulkonäössä. Voit tosin olla ihan kauniskin, mutta en oikein usko, koska silloin perässäsi juoksisi kyllä useat miehet. Tai sitten olet äärimmäisen nirso.

Vierailija
29/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon listasit ominaisuuksia, mutta tärkeimmässä isoja kysymysmerkkejä eli ulkonäössä. Voit tosin olla ihan kauniskin, mutta en oikein usko, koska silloin perässäsi juoksisi kyllä useat miehet. Tai sitten olet äärimmäisen nirso.

Tulipa hyvä mieli. Täytyykö minun naisena nyt ymmärtää, että olen sysiruma kun kukaan mies ei ole koskaan perässäni juossut? Kauniiksi on kehuttu silti kaikkien taholta, tietysti tiedän että olen korkeintaan perusnätti.

Mutta joo, paskaahan sitä näköjään sitten on.

Vierailija
30/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa hyvä mieli. Täytyykö minun naisena nyt ymmärtää, että olen sysiruma kun kukaan mies ei ole koskaan perässäni juossut? Kauniiksi on kehuttu silti kaikkien taholta, tietysti tiedän että olen korkeintaan perusnätti.

Ensin kydelet täällä mielipiteitä ja sitten vedät jostain anonyymin kommentista ihan älyttömät herneet nenään? Vaikutat vähän rasittavalta.

Vierailija
31/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kydelet täällä mielipiteitä ja sitten vedät jostain anonyymin kommentista ihan älyttömät herneet nenään? Vaikutat vähän rasittavalta.

En ole ap vaan kiinnostaa koska olen samassa tilanteessa.

Vierailija
32/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ap ja ketjuun vastannut lääkäri löytäisi kollegoistaan sopivia miehiä, vai ovatko kaikki jo pariutuneet?

Ap:n ja lääkärin lopullinen vaatimuslista, jota eivät tietenkään julkaisseet, on sellainen vaatimaton ettei ainakaan samasta sairaanhoitopiiristä ole niitä täyttävää lääkäriä löytynyt, eikä saman pankkiryhmittymän ekonomimiehet pääse tasoltaan edes lähelle siedettävää poikakaverimateriaalia.

Vierailija
33/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

* pukeutuu työssä jakkupukuihin, muuten tyyli klassisen naisellinen (korkokenkiä, mekkoja)

* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa), ei tupakoi

Täydellinen olisit jos olisit vielä

-sosiaalinen, puhelias, fiksu, perhe ja kotimyönteinen, empaattinen

Nuo mainitsemani siis vielä tärkeämplä kuin oma listasi..

Vierailija
34/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ap ja ketjuun vastannut lääkäri löytäisi kollegoistaan sopivia miehiä, vai ovatko kaikki jo pariutuneet?

Ap:n ja lääkärin lopullinen vaatimuslista, jota eivät tietenkään julkaisseet, on sellainen vaatimaton ettei ainakaan samasta sairaanhoitopiiristä ole niitä täyttävää lääkäriä löytynyt, eikä saman pankkiryhmittymän ekonomimiehet pääse tasoltaan edes lähelle siedettävää poikakaverimateriaalia.

Haha, tämä oli aika hyvä hypoteesi! Valitettavasti minun pankkiryhmittymässäni miespuoliset kollegani ovat naimisissa tai parikymmentä vuotta vanhempia ;) Toiseksi en töissä katsele edes miehiä "sillä silmällä", koska työpaikkaromansseja ei hyvällä katsota.

Minulla on "vaatimuksia", että miehellä on työ, josta toivon mukaan myös pitäisi (koska itse pidän työstäni, olisi ikävää jos toinen menisi hampaat irvessä töihin - kyse siis enemmän samanlaisesta ajatusmaailmasta, sillä ei ole minulle niin väliä mikä se työ on), löytyisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita (liikunta, ruuanlaitto, matkustelu, musiikki -> ei kaikkia, mutta 2-3 olisi jo aika täydellistä), on sydämen sivistystä ja hyvät käytöstavat, elämän arvot kohdillaan  (perhe/lähimmäiset ja terveys tärkeitä prioriteetteja). Haluan, että kumppanini kanssa minulla on hauskaa, voimme nauraa toistemme jutuille, kemiat kohtaavat ja meillä on rento ja hyvä olla yhdessä. Mielellään mies saisi olla hieman minua pidempi, mutta tällainen vaatimus ei ole ehdoton (olen deittaillut miestä, joka oli saman pituinen kuin minä). Ulkonäön täytyy tietysti miellyttää minua, mutta en etsi mitään miesmallia tai bodybuilderia.

Ongelmani on se, että minusta kyllä kiinnostutaan, mutta en oikein tapaa miehiä jotka haluaisivat loppujen lopuksi mitään vakavaa. Tapailin puolisen vuotta miestä, joka lopuksi ilmoitti haluavansa olla sinkku. Piirini ovat tietysti melko rajoittuneet (työ, naisvaltaiset harrastukset, vakiintunut kaveriporukka jossa ihmiset varattuja ja tuntevat toisensa pitkältä ajalta), enkä käy juurikaan ulkona juhlimassa.

Erosin noin kolme vuotta sitten, enkä sen jälkeen ole seurustellut vakavasti. Tapaillut olen kolmea eri miestä (1 x 6 kk, tämä viimeisin juttu; 2 x 2-3 kk). Nettitreffien kautta olen tavannut lisäksi noin 5-6 miestä, mutta näiden tyyppien kanssa ei vaan oikein kemiat kolahtaneet. Yksi pidemmistä tapailuista oli Tinderin kautta, kahteen muuhun olen tutustunut "livenä".

En ole ruma, en nyt mikään missi mutta ihan nätti. Kilojeni en usko olevan syy (toki miehet jotka hoikkuutta ehdottomasti preferoivat eivät varmasti minusta kiinnostu), koska nyt läskeimmilläni olen kokoa 40 ja läskit ovat tisseissä ja pepuissa, vyötäröni ollessa kapea. Ulkonäköni puolesta herätän kiinnostusta miehissä, mutta tuntuu siltä että miehet haluavat vain saada minut sänkyyn? Vastaan suunnilleen tämän kuvan naista muodoiltani ja kooltani: http://plusizeclothing.net/wp-content/uploads/Beautiful-Lingerie-Plus-S…

Terveisin Ap

Vierailija
35/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies1978 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

Täydellinen olisit jos olisit vielä

-sosiaalinen, puhelias, fiksu, perhe ja kotimyönteinen, empaattinen

Nuo mainitsemani siis vielä tärkeämplä kuin oma listasi..

Itse asiassa olen kyllä myös noita kaikkia asioita, vaikka en niitä osannut mainita listalla (heitin vain jotain ensimmäisenä mieleen tulevia ominaisuuksiani). Olen sosiaalinen, mutta tarvitsen kyllä myös omaa rauhaa ja välillä vetäydyn mielelläni olemaan ihan itsekseni.

AP

Vierailija
36/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tämä oli aika hyvä hypoteesi! Valitettavasti minun pankkiryhmittymässäni miespuoliset kollegani ovat naimisissa tai parikymmentä vuotta vanhempia ;) Toiseksi en töissä katsele edes miehiä "sillä silmällä", koska työpaikkaromansseja ei hyvällä katsota.

Minulla on "vaatimuksia", että miehellä on työ, josta toivon mukaan myös pitäisi (koska itse pidän työstäni, olisi ikävää jos toinen menisi hampaat irvessä töihin - kyse siis enemmän samanlaisesta ajatusmaailmasta, sillä ei ole minulle niin väliä mikä se työ on), löytyisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita (liikunta, ruuanlaitto, matkustelu, musiikki -> ei kaikkia, mutta 2-3 olisi jo aika täydellistä), on sydämen sivistystä ja hyvät käytöstavat, elämän arvot kohdillaan  (perhe/lähimmäiset ja terveys tärkeitä prioriteetteja). Haluan, että kumppanini kanssa minulla on hauskaa, voimme nauraa toistemme jutuille, kemiat kohtaavat ja meillä on rento ja hyvä olla yhdessä. Mielellään mies saisi olla hieman minua pidempi, mutta tällainen vaatimus ei ole ehdoton (olen deittaillut miestä, joka oli saman pituinen kuin minä). Ulkonäön täytyy tietysti miellyttää minua, mutta en etsi mitään miesmallia tai bodybuilderia.

Ongelmani on se, että minusta kyllä kiinnostutaan, mutta en oikein tapaa miehiä jotka haluaisivat loppujen lopuksi mitään vakavaa. Tapailin puolisen vuotta miestä, joka lopuksi ilmoitti haluavansa olla sinkku. Piirini ovat tietysti melko rajoittuneet (työ, naisvaltaiset harrastukset, vakiintunut kaveriporukka jossa ihmiset varattuja ja tuntevat toisensa pitkältä ajalta), enkä käy juurikaan ulkona juhlimassa.

Erosin noin kolme vuotta sitten, enkä sen jälkeen ole seurustellut vakavasti. Tapaillut olen kolmea eri miestä (1 x 6 kk, tämä viimeisin juttu; 2 x 2-3 kk). Nettitreffien kautta olen tavannut lisäksi noin 5-6 miestä, mutta näiden tyyppien kanssa ei vaan oikein kemiat kolahtaneet. Yksi pidemmistä tapailuista oli Tinderin kautta, kahteen muuhun olen tutustunut "livenä".

En ole ruma, en nyt mikään missi mutta ihan nätti. Kilojeni en usko olevan syy (toki miehet jotka hoikkuutta ehdottomasti preferoivat eivät varmasti minusta kiinnostu), koska nyt läskeimmilläni olen kokoa 40 ja läskit ovat tisseissä ja pepuissa, vyötäröni ollessa kapea. Ulkonäköni puolesta herätän kiinnostusta miehissä, mutta tuntuu siltä että miehet haluavat vain saada minut sänkyyn? Vastaan suunnilleen tämän kuvan naista muodoiltani ja kooltani: http://plusizeclothing.net/wp-content/uploads/Beautiful-Lingerie-Plus-S…

Terveisin Ap

Kropassa ei ainakaan mitään vikaa :)

Sinkkumies

Vierailija
37/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 27 v

.

.

Eipä kauheasti kiinnosta.

Viat:

Jos työ ja koulutus iso osa elämää, niin melko mahdoton yhtälö, koska itse arvostan sen kaikkein alimmalle.

puolipitkät hiukset

* muutama ekstrakilo

* käyttää alkoholia kohtuudella (lähinnä juhlissa, joskus viiniä viikonloppuna ruuan kanssa)

Tulee mieleen tiukkapipo kontrollifriikki, kun tätä pitää mainostaa.

M36

Vierailija
38/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edellisilläkin sivuilla on sanottu: nuo ovat perusominaisuuksia ja se, että ap saisi häneen sitoutumishaluisia miehiä tulisi tarkoittaa, että olet liki täydellinen miesten kirjoissa. Tarkoittaa joko ulkonäköä, persoonaa, seksitaitoja, mikä nyt aina miehelle eniten painaa vaakakupissa.

Juuri tuosta syystä miehet ei jaksa sitoutua ja näe siihen syytä, koska ap:n kaltaisia (seksiin sopivia) naisia on pilvin pimein tässä maassa.

Vierailija
39/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että on ymmärrettävää jos kertoo ettei käytä ollenkaan alkoholia. Se että aletaan vertailemaan milloin kukakin viinilasinsa juo, niin se ei oikein iske.

M36

Vierailija
40/66 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä, että on ymmärrettävää jos kertoo ettei käytä ollenkaan alkoholia. Se että aletaan vertailemaan milloin kukakin viinilasinsa juo, niin se ei oikein iske.

M36

Joo, ymmärrän pointin. Alkoholin kohtuukäyttö kun voi kuitenkin olla mitä vaan sieltä satunnaisista annoksista niihin viikottaisiin kohtuukäytön rajoihin, niin koin tarpeelliseksi selventää omalta osaltani etten esim. joka päivä nauti alkoholia. Mikäli kumppani haluaa käyttää alkoholia enemmän niin ei se minua haittaa, kunhan mennään kohtuullisissa ja terveellisissä määrissä (saa olla reilumminkin humalassa, kun on juhlimassa - kunhan nyt ei mitään ihan örvellysmeininkiä). 

AP