Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi luvan olla toisen miehen kanssa

Pumpuli
05.02.2016 |

Mieheni antoi minulle luvan harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Hän ehdotti minulle exääni koska olen joskus kertonut miehelleni että meillä oli exän kanssa hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mitä mieltä olette naiset? Mitä tekisin? Vähän tekisi mieli kokeilla mutta silti epäilyttää. Onko naisilla tästä kokemusta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Kyllä se oli exälle yllätys mutta äkkiä innostui vaikka ensin epäröi koska pelkäsi rikkovansa parisuhteeni. Mieheni ei ole ikinä tavannut exää ja nähnytkin vain valokuvissa. Tästä ei tiedä muut kuin me kolme, eikä tule tietämäänkään. Exä on mielestäni parempi koska tälle oli helpompi kertoa asiasta, onhan jo yhdessä koettu aiemmasta elämästä ja asioista on helpompi sopia.

Vierailija
22/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32v: Yritän saada miestäni rentoutumaan. Joskus auttaa joskus taas ei. Joskus menee todella kauan ennen kuin rentoutuu. Joskus taas on vaan pakko lopettaa hommat kesken kun tulee kiire vaikka töihin. Alussa seksi on sujunut ongelmitta.

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Eikö oma miehesi ole tullut jälkeenpäin mustasukkaseksi asian johdosta? Parantiko tuo omaa seksielämäänne? Onko seurannut mitään negatiivista?

Pumpuli

Vierailija
24/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32v: Yritän saada miestäni rentoutumaan. Joskus auttaa joskus taas ei. Joskus menee todella kauan ennen kuin rentoutuu. Joskus taas on vaan pakko lopettaa hommat kesken kun tulee kiire vaikka töihin. Alussa seksi on sujunut ongelmitta.

Pumpuli

Jotain on sitten tapahtunut teidän välillänne, mikä on luonut jotain paineita tai riittämättömyyden tunteita miehellesi. Päätellen siitä, että alussa on sujunut. Oletko tuonut liikaa esille seksin sujuvuutta exäsi kanssa? Tai esittänyt toiveitasi sängyssä liian vaativaan sävyyn? Seksuaaliterapia tai pariterapia voisi auttaa. Tai jos suhde on tuhoon tuomittu jo henkisellä tasolla niin hyppy exän sänkyyn on myös vaihtoehto. Suhtaudun tähän äärimmäisen skeptisesti. Korrektistikin voi suhteen päättää, jos se ei ole iäksi tarkoitettu muutenkaan. Enkä ole mikään moralisti. Meidänkin aviovuoteessa on vieraillut muitakin. Mutta lähtökohdat miehesi ehdotukseen vaikuttavat hätäiseltä yritykseltä turvata suhde pitämällä eukko tyytyväisenä.

N32v

Vierailija
25/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erikoista on se jos parisuhteen sisäiseen ongelmaan haetaan ratkaisua ottamalla mukaan ulkupuolinen apulainen. No jokainen tyylillään. Itse ajattelen että haluan saada oman suhteeni toimimaan. Jos se ei mitenkään onnistu sitten erotaan ja yritetään löytää ihminen jonka kanssa ongelmista yhdessä selvitään. Parisuhde jossa ei ole ollut minläänlaista seksuaalisuuteen liittyvää ongelmaa on joko kovin lyhyt tai siinä on ollut vain vähän seksiä. tai sitten se ei ole kahden tasavertaisen aikuisen välinen suhde joka perustuu toisen kunnioittamiseen.

Vierailija
26/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies on ollut tästä vielä enemmän innoissaan kun minä;-) jälkeenpäin on aviollinen seksille ollut aivan upeaa, kiihkeää ja tunteet voimakkaasti käytössä. Riittää ku parilla sanalla mainitsee exän kanssa olemisesta tuntuu kuin miehellä kovenisi siinä paikassa! Itseäni pelottaa jos tämä lässähtää niin mitä sitten sen jälkeen. Meillä ei vanha suola janota mutta jos mies tulee katumapäälle on varmaan ongelmia tiedossa. Kolme vuotta on nyt menty näin.

Vierailija
27/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32v: Aluksi kun ei miehellä seksi onnistunut ja paniikkia ilmaantui niin oletin heti että vika on minussa mutta mieheni vakuutti ettei näin ole. Mies itse on kysellyt existäni. Muutenkin keskustellaan hyvin avoimesti seksistä keskenään ja mitä halutaan. Mies itse kysyi miltä seksi exän kanssa aikoinaan sujui. Henkisellä tasolla kaikki sujuu ja on unelmamies. Miksi teidän suhteessa on ollut muitakin?

Pumpuli

Vierailija
28/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Minunkin mieheni tästä innoissaan puhuu ja ehdottelee. Yhdessä ollaan jonkin verran keskusteltu asiasta. Ajatuksena kiehtoo mutta en tiedä uskaltaisinko koskaan toteuttaa. Miksi teet niin jos sinua pelottaa?

Pumpuli

Vierailija
29/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voittehan nauttia siitä ajatusleikkinä. Kokeile sängyssä puhua jotain rivoja mitä exäsi on sinulle tehnyt ja miten. Miehesi voi innostua siitä hyvinkin. Rohkeasti vaan, jos tuntuu että meni väärin niin äkkiä sen huomaa. Itse olin aivan huumassa pitkään ja töissäkin asiat kulkee kun on tällainen pikku salaisuus ;) Se vaan nyt on tullu mieleen että onko mitään mihin tää voi kaatua. Jos tehdään toinen lapsi niin silloin tietenkin loppuu tämä.

Vierailija
30/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32v: Aluksi kun ei miehellä seksi onnistunut ja paniikkia ilmaantui niin oletin heti että vika on minussa mutta mieheni vakuutti ettei näin ole. Mies itse on kysellyt existäni. Muutenkin keskustellaan hyvin avoimesti seksistä keskenään ja mitä halutaan. Mies itse kysyi miltä seksi exän kanssa aikoinaan sujui. Henkisellä tasolla kaikki sujuu ja on unelmamies. Miksi teidän suhteessa on ollut muitakin?

Pumpuli

Ei se vika ole yleensä koskaan naisessa ja mitä enemmän asiaa kysyt, sitä enemmän luot suorituspaineita. Ei meidän suhteessa nyt herran tähren ole muita ollut:) Vain vuoteessa. Piristystä, jotain uutta. Tilanteessa, missä se avioseksi toimi oikein hyvin jo muutenkin ja seksuaaliset ongelmat/erimielisyydet oli pystytty jo hoitamaan suhteen sisällä. Koska kuten todettua, niitä tulee kaikille pareille, pienempiä ja isompia. Meidän tilanteessa suhde oli jo pitkä ja neljä lastakin tuotu tähän maailmaan. Ethän vain ajatellut itsetuntoasi pönkittää exän kanssa? Koska se tietää ongelmia.

N32v

Vierailija
31/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Miten huolehdit ettet saa tauteja vai luotatko 100% exääsi? Mikä sun miehestä siinä jutussa kiinnostaa? Olitko itse ajatellut seksiä exän kanssa ennen miehesi ehdotusta siis salaisesti?

Ajatusleikkiä ollaan asian tiimoilta harrastettu kyllä.

Pumpuli

Vierailija
32/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ennen mieheni aloitetta en olisi voinut edes harkita exän kanssa tekemisissä oloa. Ja kun mieheni asiaa väläytti oli ensi reaktio hyi, ei ikinä. Sitten se vaan ajatuksena eteni ja mieleen tuli ne hyvät asiat tapahtuneista. Pitkän harkinnan jälkeen päädyin ottamaan yhteyttä. Välimatkaa satoja kilometrejä. Puhuimme asiat selviksi ja lähdin yökylään.

En ole pelännyt tauteja, luottoa on ja miehelläni ei ole muita kumppaneita ja exä sanoo suojautuvansa muiden kanssa.

En itsekään täysin ymmärrä miksi mieheni tuohon lähti. Aluksi epäilin häntä kaapissa olevaksi mutta kyllä se sitten kuukausien selvinpäin puhuttujem iltojen jälkeen selvisi että näin vain on miehiä jotka saa nautinnon kun oma vaimo saa toista. Sitä kutsutaan aisankannattamiseksi.

Vierailija
33/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32v: Osaltaan asia kiinnostaa mutta samalla hämmentää. Itsetunnon kohottamisesta ei ole kyse. Miksi muita vuoteeseen? Meillä 12v seksi sujui ihan hyvin. Kumpikaan ei tiedä mikä ongelmana. Lapset jo isoja.

Pumpuli

Vierailija
34/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Käytättekö exän kanssa kumia? Ei miehesi kuitenkaan halua vierestä seurata sun ja exän touhuja? Kyseleekö mies touhuista vai kerrotko itse kaikki? Eikö exäsi ole koskaan maininnut yhteenpaluusta?

Pumpuli

Vierailija
35/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32v: Osaltaan asia kiinnostaa mutta samalla hämmentää. Itsetunnon kohottamisesta ei ole kyse. Miksi muita vuoteeseen? Meillä 12v seksi sujui ihan hyvin. Kumpikaan ei tiedä mikä ongelmana. Lapset jo isoja.

Pumpuli

Miksi ei muita vuoteeseen? Miksi nyt ihmiset ylipäätään tekee mitään? Miksi jotkut piiskaa toisiaan saadakseen kiksit? Miksi joku leikkii vaippaleikkejä? Kuka mistäkin pitää. Ongelmia tulee silloin, kun se parin keskinäinen seksi ei toimi.

Kysyhän siltä mieheltäsi, että jos hän voisi luottaa täysin kullinsa toimintaan ihan jokaisella kerralla, tahtoisiko silti jakaa sinua? Koska tästähän aisankannatuksessa on kyse. Jos vastaa, että ei tarvitsisi, kun voisi tyydyttää sinut itse, hän kaipaa vain apumiestä. Silloin oikea osoite on terapia, tai iästä päätellen, lääkäri.

Mistä tiedät, että yli 12 vuoden takainen exäsi olisi edes millään muotoa kiinnostunut sinusta? Häpeätkö, jos ehdotat exällesi ja tämä tyrmää sinut täysin sanoen, että se juna meni aikoja sitten? Kannattaa miettiä muutamaan kertaan näitä asioita vielä.

N32v

Vierailija
36/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pillereillä mennään. Mies ei vakavissaan ole sanonut että haluaisi seurata. Kyllä se haluaisi haaveissa mutta en itse kyllä harkitse sellaista. Ei ole tästä maailmasta. Exän kanssa ei palata yhteen enkä ole eroamassa nykyisestä. Kerron miehelle mitä on tapahtunut ja hän kyselee lisää. Haluaa tietää niin yksityiskohtaisesti että oikein hävettää joskus.

Vierailija
37/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32v: Exä on kyllä tietoinen asiasta kun mielenkiinnosta ilmoitin. Seksihän oman miehen kanssa toimii hyvin muuten mutta välillä tulee ongelmia. Ei ole kyse siitä että seksi ei koskaan toimi. Sehän siinä hämmästyttääkin miksi joskus tulee ongelmia. Ei siis aina.

Siksi juuri täällä kysyinkin kokemuksia ja mielipiteitä muilta että tietäisi mitä tehdä. Terapiaa ollaan kyllä harkittu. Vaikka voihan niitä potenssiongelmia olla nuorillakin.

Pumpuli

Vierailija
38/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Kuulostaa kaikesta huolimatta että teillä se ainakin toimii ja eikä ole pelkoa taudeista. Tekisikö joskus mieli useammin exääsi? Antaisitko miehellesi luvan olla muiden kanssa?

Pumpuli

Vierailija
39/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä tämä toimii. Kyllä joskus tekee useamminkin mieli mutta käytännön asiat sanelee että aika harvoin tosiaan käyn hänelle kyläilemässä. Ja toisaalta jos liian usein tapailisi niin alkaako se vaivaannuttaa... Harvemmin kun näkee on sitten enemmän panostanut asiaan. En antaisi miehelle lupaa vieraisiin menoon. Tämä oli minulla ehtona kun tätä aloitettiin. Eikä mieheni halua muita;)

Vierailija
40/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29: Ei meilläkään mies haluaisi muita. Paljon on ihmisillä uusia tuttavuuksia joiden kanssa harrastaa seksiä. Harvemmin ilmeisesti exän kanssa. On hyvä kuulla että ei se miehen ehdotus ihan järjetön ole vaikka paljonhan se riippuu millainen exä on. Eikö miestäsi haittaa se että et käytä kumia exän kanssa?

Pumpuli