Mies antoi luvan olla toisen miehen kanssa
Mieheni antoi minulle luvan harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Hän ehdotti minulle exääni koska olen joskus kertonut miehelleni että meillä oli exän kanssa hyvää ja tyydyttävää seksiä. Mitä mieltä olette naiset? Mitä tekisin? Vähän tekisi mieli kokeilla mutta silti epäilyttää. Onko naisilla tästä kokemusta?
Kommentit (49)
Aisurimiesten suurin fantasia on kylläkin katsella vierestä ja nuolla ne mällit tuoreeltaan. Omituista, että miehesi ei katsele vierestä...
N29: Miten ehdit kotiin exän spermat sisällä jos välimatkaa on paljon? Teidän juttu kuulostaa hirmu hyvältä ja toimivalta. Onko exän kanssa seksi nyt parempaa? Hyvin paljon samoja mieltymyksiä on mun miehellä.
Pumpuli
Hei, en siis tosiaan saa niitä kotiin tuotua;)...
No, kun kysyit niin exän kanssa seksi on nyt parempaa koska se on vain seksiä. Exä panee ja mies rakastelee. Ja siis edelliselle tiedoksi että mies ei katsele vierestä eikä tule katselemaan. Emme pystyisi siihen eikä sellaista ole otettu edes puheeksi.
N29: Aika hurjalta kuulostaisi että oma mies katsois vierestä ja vielä vetäisi käteen.
Pumpuli
Totta. Oikea elämä pitää tehdä ratkaisuilla jotka kestää eikä matkia ideoita aikuisviihteestä;)
N29: Harkintaan vielä jää meillä toteutuuko mutta niin mahtavalta teidän juttu kuulostaa että mielenkiinto heräsi entisestään. Nauttikaa te täysillä!
Pumpuli
Hei, kiitos. Nauttikaa tekin elämästä;)
Jos muilla on kokemuksia ja ehdotuksia asiaan liittyen niin kertokaa. Katsotaan mitä mies ehdottelee kun kotiin pian tulee... aiheesta ainakin tullaan tänä yönä keskustelemaan.
Pumpuli
Hei, emme käytä kumia koska kaikkien kolmen mielestä on laadukkaampaa kun tullaan sisään;) ei ole mitään syytä olettaa tautiriskiä. Aisurimiesten ykkösfantasiahan juuri onkin kun saisi nuolla vieraat mällit omasta vaimosta;)
Tottakai riippuu täysin siitä minkälainen exä on! Mun exä on hyvä rakastaja.