Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1941/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä tahdot niin, et enää koskaan ole levoton. Jos sä tahdot niin, kaikki minun myöskin sinun on.

Vierailija
1942/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä tahdot niin, et enää koskaan ole levoton. Jos sä tahdot niin, kaikki minun myöskin sinun on.

Aikas ihana, tulee mieleen yksi ihana mies..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, näin sut (ja säkin varmaan mut) kauppakeskuksessa ja pelästyin niin, että en ollut huomaavinaankaan sua. Miksi mun pitää aina olla näin nolo, argh!

Vierailija
1944/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelemällä pääsee ihmisistä helposti eroon.

Vierailija
1945/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi laulu sille jota ikinä emme saa.

Vierailija
1946/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, näin sut (ja säkin varmaan mut) kauppakeskuksessa ja pelästyin niin, että en ollut huomaavinaankaan sua. Miksi mun pitää aina olla näin nolo, argh!

Missä keskuksessa?

Vierailija
1947/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih, tiedän tuon tunteen kun näkee ihastuksen ja sydän hyppää kurkkuun ja iskee kauhea jännitys päälle.

Vierailija
1948/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi moukkamaista käytöstä. Itsekin olen hölmöyksissäni muutaman kerran samaan syyllistynyt.

Vierailija
1949/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tämä ei voi olla yksipuolista, ei. Terveisiä ihanalle pitkälle miehelle...

Vierailija
1950/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tahdon, se ei ole ikinä ollut epäselvää, vaikka kaikki muu onkin ollut sumeaa.

Vierailija
1951/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan tosissani ymmärsin ettet sä oikeasti lue tätä ketjua.

Vierailija
1952/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä keskuksessa?

Itäkeskuksessa.

Vierailija
1953/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa toivoin että oltais tänää nähty. No ei sit. Hauskaa lomaa. Toivottavasti nähdään pian sen jälkeen.

Vierailija
1954/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesta riutunut kirjoitti:

Salaa toivoin että oltais tänää nähty. No ei sit. Hauskaa lomaa. Toivottavasti nähdään pian sen jälkeen.

Olin tänään cittarissa, kirjastossa ja yo:n kirjastossa. Harmi kun et ollut samaan aikaa missään.

Vierailija
1955/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesta riutunut kirjoitti:

Hauskaa lomaa sullekin! Ja toivottavasti tosiaan nähdään pian sen jälkeen. Jaksan kyllä kärsivällisesti odottaa, kun sisimmässäni tiedän että sitten kun päästään kerran rauhassa juttelemaan, niin meitä ei erota enää mikään.

Vierailija
1956/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
1957/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei täälä uskalla laittaa nimikirjaimia alle tai edes etunimen alkukirjainta, mutta uskaltaisko erillisessä viestissä? Eli jos ketjulaiset laittelis vain erillisiä viestejä mille kirjaimelle ovat kirjoittaneet ja miltä kirjaimelta viesti on tullut. Jos joillekin ei yksikään niistä osu, niin on lienee aika turha kirjoitella tänne.

Vierailija
1958/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kai vähän.

Vierailija
1959/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää, hän sanoo, mutta tarkoittaa jotain muuta. Ei välttämättä huonoakaan, mutta miten pukea lyhyessä hetkessä sanoiksi se kaikki, mitä on tapahtunut. 

Vierailija
1960/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, vaikka sattuukin. Taidat välittää minusta todella, ehkä vähän jopa rakastaa? Ei meidän ole mikään pakko erota koskaan. ❤ Ellet niin halua.

Luota minun arvostelukykyyni. Eikö olisi syytä? Kuka sinä olet arvioimaan mikä minulle on parasta? Olen hyvin monimutkainen ihminen, ja tunnen itseni parhaiten.

Kiitos kuitenkin. 😚 Oot aika ihana, oikeesti. (Vaikkakin väärässä.)

Pus 💕

Kiitos... Välitän ja tykkään ja ehkä myös rakastan, haluan vain edetä vähän hitaammin kuin sinä. :) 

Millä tavalla olet monimutkainen? Kerro vähän jotain. :) Ja missä olen väärässä? 

Pus pus sullekin. <3

Jos olisit hän, niin tietäisit kyllä miten monimutkainen olen. Enkä voi muuksi muuttua. Mahdoton Rubikin kuutio. Tai sitten on nähtävä vähän enemmän vaivaa ja oltava intuitiivinen.

Myönnän olevani hankala. Siksi moni luovuttaa.

Kyllä jotain tiedän jo jotain, mutta olisin vain halunnut kuulla sinun itsesi sanomana. :)

Niin mitä halusit tietää?

Vastaan kyllä, paitsi nimen ja paikkakunnan. Ja jos olet nainen (todennäköistä), niin väärään osoitteeseen menee.

Hyvää vkl kaikille 💗

P.S. Ymmärrän kyllä, että haluat minusta eroon. Ja kyllä se järjestyy. En ala roikkumaan, tai anelemaan. Pian ei ole muuta sanottavaa kuin hyvää loppuelämää. Sitten emme enää tapaa.

Long days and pleasant nights. ❤

Ketju on lukittu.