Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö minua lenkkipolun varrelta?
Ei vaan cittarista. :)
Varmaan joo, mutta tiedostan kyllä, ettei me lenkkeillä samoilla poluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, vaikka sattuukin. Taidat välittää minusta todella, ehkä vähän jopa rakastaa? Ei meidän ole mikään pakko erota koskaan. ❤ Ellet niin halua.
Luota minun arvostelukykyyni. Eikö olisi syytä? Kuka sinä olet arvioimaan mikä minulle on parasta? Olen hyvin monimutkainen ihminen, ja tunnen itseni parhaiten.
Kiitos kuitenkin. 😚 Oot aika ihana, oikeesti. (Vaikkakin väärässä.)
Pus 💕
Kiitos... Välitän ja tykkään ja ehkä myös rakastan, haluan vain edetä vähän hitaammin kuin sinä. :)
Millä tavalla olet monimutkainen? Kerro vähän jotain. :) Ja missä olen väärässä?
Pus pus sullekin. <3
Jos olisit hän, niin tietäisit kyllä miten monimutkainen olen. Enkä voi muuksi muuttua. Mahdoton Rubikin kuutio. Tai sitten on nähtävä vähän enemmän vaivaa ja oltava intuitiivinen.
Myönnän olevani hankala. Siksi moni luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan cittarista. :)
Hitto, mä käyn Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, vaikka sattuukin. Taidat välittää minusta todella, ehkä vähän jopa rakastaa? Ei meidän ole mikään pakko erota koskaan. ❤ Ellet niin halua.
Luota minun arvostelukykyyni. Eikö olisi syytä? Kuka sinä olet arvioimaan mikä minulle on parasta? Olen hyvin monimutkainen ihminen, ja tunnen itseni parhaiten.
Kiitos kuitenkin. 😚 Oot aika ihana, oikeesti. (Vaikkakin väärässä.)
Pus 💕
Kiitos... Välitän ja tykkään ja ehkä myös rakastan, haluan vain edetä vähän hitaammin kuin sinä. :)
Millä tavalla olet monimutkainen? Kerro vähän jotain. :) Ja missä olen väärässä?
Pus pus sullekin. <3
Jos olisit hän, niin tietäisit kyllä miten monimutkainen olen. Enkä voi muuksi muuttua. Mahdoton Rubikin kuutio. Tai sitten on nähtävä vähän enemmän vaivaa ja oltava intuitiivinen.
Myönnän olevani hankala. Siksi moni luovuttaa.
Kyllä jotain tiedän jo jotain, mutta olisin vain halunnut kuulla sinun itsesi sanomana. :)
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia, nuku hyvin 😘
Samoin :)
Kauniita unia ja nuku hyvin. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikki OK?
Miksei olis?
Vierailija kirjoitti:
On! Onko sulla?
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki OK?
No ei kun on ikävä
Vierailija kirjoitti:
R vai P?
;)
Vieläkin haaveilen kauniista piparistasi. Mitä herkkua se olisi ollutkaan.