Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1981/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huu, olet koskettanut sisintäni, vaikka  emme ole edes intiimiä kanssakäymistä harrastanut.

Tekisikö mieli? 

Ehkäpä. Olen ollut niin kauan ilman, mutta en tiedä, mihin tämä suhde kehittyy.

Vierailija
1982/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo mun hani!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😘

Vierailija
1984/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liikaa

luulin meistä aina liikaa

luulet itsestäsi liikaa

joo

Vierailija
1985/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla oo munaa sanoo asioita suoraan. Pitää täällä sit haahuilla!

Tämä on VAUVA-palsta. Täällä on naisia ja jokunen satunnainen (munaton) mies.

Ai miehillä ei ole lapsia? Ai se että kiinnostaa yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista, tekee munattomaksi? Älä jaksa. 

En pahemmin huutele kirjoittelevani täällä. Tämä on turhautuneiden kotiäitien aivopiereskelypalsta. Jos olisin mies, ja jäisin kiinni VAUVA-PALSTAILUSTA, vajoaisin vähintään maan alle.

Vierailija
1986/2047 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huu, olet koskettanut sisintäni, vaikka  emme ole edes intiimiä kanssakäymistä harrastanut.

Tekisikö mieli? 

Ehkäpä. Olen ollut niin kauan ilman, mutta en tiedä, mihin tämä suhde kehittyy.

Haluat, koska olet ollut kauan ilman?!

Vierailija
1987/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat mut niiin kuumaksi 😍🔥🔥

Vierailija
1988/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut tosi hyvin enkkua! 🇬🇧

Mistä tiedät?

Vierailija
1989/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun jutulle huomenna :D nyt en aja karkuun :D

Vierailija
1990/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit kuinka tyly ja ilkeä minua kohtaan, minä aion pysyä yhtä ystävällisenä ja empaattisena kuin aina. En halua laskeutua samalle tasolle kanssasi. Minusta käytöksesi on lapsellista ja kumpuaa haavoitetusta egostasi eikä mistään muusta. Etenkään mistään, mitä minä olisin sanonut tai tehnyt. Ehkä kärsit huonommuuden tunteesta ja heikosta itsetunnosta? Se selittäisi aika paljon. Ole kuitenkin ystävällinen ja pura ne johonkin toiseen. Minä en ole ongelmiesi syy.

En aio puhua sinusta kenellekään pahaa, ei tulisi mieleenikään. Sen vain halusin sanoa, että EN ole ihastunut sinuun, enkä ole ollut enää pitkään aikaan. Joskus kauan sitten tunsin rakkauden kaltaisia tunteita, koska vaikutit oikeasti ihastuttavalta ihmiseltä, joka ymmärtää minua ja välittää minusta. Olin väärässä, taas kerran. Minulla on kokemusta vääriin miehiin rakastumisesta. Mutta koska sitä kokemusta juuri on, pääsin yli näistä lämpimistä tunteista aika pian.

Vaikka en olekaan ollut sinuun ihastunut pitkään aikaan, etkä sinä etenkään minuun (olet tehnyt sen brutaalin selväksi), ei se tarkoita sitä, että täytyisi olla ilkeä tai kylmä. Miehistä vaan tulee usein sellaisia. Olen itsenäinen nainen, enkä jää roikkumaan kenessäkään, eli siitä ei ole pelkoa. Voisit olla vähän vähemmän tyly ensi kerralla kun tavataan. Jos et siihen pysty, on se sinun heikkouttasi.

Tässä vähän mietittävää sunnuntaille. Yritä olla suhtautumatta siihen siilipuolustuksella. Tunnen kyllä myötätuntoa sinua kohtaan, mutta rajansa kaikella.

Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
1991/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna, mulla on ikävä sua ja sun aurinkoista hymyäsi. Se pelastaa aina päivän kun nään sut ♡

Vierailija
1992/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla oo munaa sanoo asioita suoraan. Pitää täällä sit haahuilla!

Tämä on VAUVA-palsta. Täällä on naisia ja jokunen satunnainen (munaton) mies.

Ai miehillä ei ole lapsia? Ai se että kiinnostaa yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista, tekee munattomaksi? Älä jaksa. 

En pahemmin huutele kirjoittelevani täällä. Tämä on turhautuneiden kotiäitien aivopiereskelypalsta. Jos olisin mies, ja jäisin kiinni VAUVA-PALSTAILUSTA, vajoaisin vähintään maan alle.

Riippuu vähän siitä mitä se mies kirjottaa. Jos se on joku lassukka tai teinitrolli, niin sitten mieluummin ei. Mutta fiksuja miehiä tänne kaivattaisiin.

Vierailija
1993/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna, mulla on ikävä sua ja sun aurinkoista hymyäsi. Se pelastaa aina päivän kun nään sut ♡

Kiitos. Mukava tietää.

Minna

Vierailija
1994/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne menee?

Vierailija
1995/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Oulu. Näin sinusta juuri viime yönä unta. Olet elämäni rakkaus, en koskaan unohda sinua.

Vierailija
1996/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aamun ollut aikamoinen stondis. Kertaalleen jo pussit tyhjentänyt. Nyt minulla tosi kova ikävä sua, ja seksiä kanssasi. Sä sait sen tuntumaan ainutkertaiselta joka kerta. Tää nykyinen ei tunnu ollenkaan hyvältä.

Vierailija
1997/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne menee?

Tampereelle

Vierailija
1998/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aamun ollut aikamoinen stondis. Kertaalleen jo pussit tyhjentänyt. Nyt minulla tosi kova ikävä sua, ja seksiä kanssasi. Sä sait sen tuntumaan ainutkertaiselta joka kerta. Tää nykyinen ei tunnu ollenkaan hyvältä.

No mitäs läksis, kikkelis kokkelis.

Mulla on nyt toinen tähtäimessä, eli vedä vaan kätees tai pane sitä nyxää.

Vierailija
1999/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Tunnin päästä nähdään!

Vierailija
2000/2047 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhästä nyt. Eikä mua takas voiteta sillä, että sua panettaa. Kokeile laittaa kullisi vaikka imuriin.

Ketju on lukittu.