Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
161/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi koita jaksaa siellä töissä. Olet mielessä koko ajan..

Heidi on täälläkin mielessä. On ne ihania:)

Vierailija
162/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa kirjoitti:

Never trick a trickster who's smarter than you. 😊

Ilmainen neuvo, ja viimeinen viestini tähän ketjuun. Jotkut ihmiset ei vaan tajua, että paljastumisen jälkeen peliä on turha jatkaa. Tosin on siinäkin harrastus. 👍Sitä varsinaista "palkintoa" ei vaan tipu. Sori.

Oletko niitä sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä? Esim. miehellä ei saa olla naispuolisia ystäviä?

Jos se on hänen viiminen viesti nii varmaan jäät ikuiseen epätietoisuuteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että täällä on muutakin sateenkaariväkeä.

S Keski-Suomesta, on niin kova ikävä. Tiedän ettei se ollut yksipuolista siellä laivalla. Laita viestiä. Sulla on niin ihanat silmät, ja niistä näkee sun tunteet. Ne vaihtaa väriä kuin meri. Saisko vielä yhden tanssin, ihan lähekkäin? Kun kukaan ei näe?

N ---> N

Vierailija
164/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla ilkeä? Sarkasmi ja kiusaaminen ei sovi tähän ketjuun. Sellaiset viestit kielii enemmän kirjoittajan pahasta olosta kuin siitä että kaikki olisi kunnossa.

Vierailija
165/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi koita jaksaa siellä töissä. Olet mielessä koko ajan..

Heidi on täälläkin mielessä. On ne ihania:)

On on:)

Vierailija
166/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani, kaipaan sua. Oli niin ihanaa olla lähekkäin. Sanoit, että jätät sun vaimon jos pyydän, mutta en pystynyt. Ilman sua sydän kuitenkin itkee verta. Olisitko mennyt naimisiin jos olisit tiennyt mun tunteista? Nimittäin rakastan sinua.

Kertokaa ihmiset mitä sydän sanoo, tai muuten menee onni ohitse, tai elämä hukkaan väärän kumppanin vierellä.

T. H Helsingistä

Vierailija
167/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla ilkeä? Sarkasmi ja kiusaaminen ei sovi tähän ketjuun. Sellaiset viestit kielii enemmän kirjoittajan pahasta olosta kuin siitä että kaikki olisi kunnossa.

Monessa tapauksessa se sarkasmi johtuu siitä, että täällä on ylikasvaneita koulukiusaajia. Ne ymmärtää vain sitä yhtä kieltä, eikä ne täällä ikävöi tai kaipaa.

Olen pahoillani, jos särjin illuusiosi, mutta Vauva on trollien paratiisi.

Muille - niille vilpittömille - vinkiksi, että miettikää, mitä kirjoitatte. Tietysti alunpitäenkin jonkun on täytynyt olla se heikko lenkki, joka kertoo tästä. Muuten ei kukaan tietäisi. Mutta aina on ihmisiä, jotka eivät osaa pitää suutaan kiinni ja kertovat väärille tyypeille, jotka juoruavat eteenpäin. Saunailloissahan nämä pikku kännissä parhaiten paljastuu.

En ole siis itse millään tavoin osallusena, mutta olen tietoinen asiasta. Eikä silloin sarkasmi ole muuta kuin se ainoa vastaus - eikä sekään mene kusipäälle perille. Valitettavasti.

Vierailija
168/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa kirjoitti:

Never trick a trickster who's smarter than you. 😊

Ilmainen neuvo, ja viimeinen viestini tähän ketjuun. Jotkut ihmiset ei vaan tajua, että paljastumisen jälkeen peliä on turha jatkaa. Tosin on siinäkin harrastus. 👍Sitä varsinaista "palkintoa" ei vaan tipu. Sori.

Mikä tämä palkinto oli? Ettei vaan ollut vil(i)kkaan mielikuvituksen luomus :)

Vierailija
169/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea ja laskea yhteen asioita. En välttämättä sano niistä vaikka ne häiritsisivätkin. En vaan jaksa näitä pelejä. Mä leikin niitä yläasteella...sä viä keski-iässäkin. Kaljakin on saatanan pahaa kun se väljehtyy ja sellasta en kurkustani kaada...

Vierailija
170/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne enää mitään nättiä voi kirjoittaa, kun joku luulee vittuiluksi, vaikka sydämeni palosta kirjoittaisin. Harmi.

Vierailija
171/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne enää mitään nättiä voi kirjoittaa, kun joku luulee vittuiluksi, vaikka sydämeni palosta kirjoittaisin. Harmi.

Kirjoita ihmeessä nättiä. Mä luen.

Vierailija
172/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä p. Älä luule että sinua vastassa on ketään venailemassa. Siitä vaan tuoretta lihaa menemään:)!

Vierailija
173/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tulkinnut vittuiluksi koska en tiedä kuka on kuka Siksipä tule juttelemaan kasvokkain. En pure. Paitsi jos pyydät ;-)

Vierailija
174/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä p. Älä luule että sinua vastassa on ketään venailemassa. Siitä vaan tuoretta lihaa menemään:)!

Mitä mitä. Kukaan ei ihastu ikään vaan ihmiseen. Mulla on oikeastaan se ja sama olisiko mies mua 10v vanhempi tai nuorempi.

Vierailija
175/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea ja laskea yhteen asioita. En välttämättä sano niistä vaikka ne häiritsisivätkin. En vaan jaksa näitä pelejä. Mä leikin niitä yläasteella...sä viä keski-iässäkin. Kaljakin on saatanan pahaa kun se väljehtyy ja sellasta en kurkustani kaada...

Lopeta jo tuo vinkuminen.

Vierailija
176/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä saa enää mitään minulta. Et yhtään mitään. Saat toteuttaa itseäsi niin paljon, miten tahasa, kuin haluat. Minulta ei tämän kiitokseksi irtoa mitään. Ei koskaan. Olen täysin varma asiastani. Odotan aikaa sanoa sen. Nyt ei myydä ihmeitä. Olen ansainnut paremman elämän. Ja oikean rakkauden. Sinä olet valinnut oman tiesi. En seuraa. Se alkaa hajota juuri nyt tuhkaksi. Puff. Minä en myy tai osta tyhjää arpaa. Niin se on.

Vierailija
177/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa puhua sulle :(

Vierailija
178/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs estää?

Vierailija
179/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sinulle..

Vierailija
180/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi, etten moikannu ja käänsin pääni pois. Pelästyin sitä iloa sun katseessasi, kun huomasit mut. Kaikki ne tukahdetut tunteet nousi pintaan ja tuntui, että tukehdun ikävään. Salaa katselin kaukaa sua, kun hait ruokaa ja rakastin sua taas niin kuin silloin, kun sanoit olevasi kotona mun kanssa. Kohtaloko päätti johdattaa meidät eri maihin? Vai me itsekö valittiin eri polut? Ehkä näin on hyvä. Oot silti aina mulle rakas. Vaikka en sitä koskaan sulle kertonutkaan. Mä en osaa puhua mun tunteista.

Ketju on lukittu.