Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Hyvää yötä, toivottavasti sulla on kaikki hyvin :-*
Sinä et tiedä sitä vielä, mutta vielä muutaman vuoden pyristeltyäsi kosit minua. Rakastan sinua T
Vierailija kirjoitti:
Miten menee nainen?
Mä oon onnellinen ja niin varmaan säkin, so long.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, toivottavasti sulla on kaikki hyvin :-*
Hyvää yötä ja toivottavasti sullakin kaikki hyvin! :*
Hyvää yötä vielä toisen kerran. :)
Kiitos ylänuolista. Nyt nukkumaan. :)
Terveisiä vaan aviomiehelle, joka tuijottaa vaan älypuhelintaan ja kun yritän puhuu niin irvistelee ja ei oo kuulevinaan. Olisko sut rakas aviomies aika laittaa vaihtoon?
Ompa taas järkeä vailla oleva ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat?
Kuka kiusaa ja ketä?
Se kiusaa joka luulee olevansa täysin anonyymi. Ei koskaan tuo omaa nimeänsä esille mutta on valmis pilaamaan toisen elämän. Täysin tyhjä kuori, sivistymätön, oksettava tyyppi. Ennenkaikkea tyyppi on tyhmä ja yksinäinen. Haluaisin niin kertoa tämän ihmisen nimen täällä, mutta mua ei ole kasvatettu niin että sellaista tekisin.
Tämähän on anonyymi palsta. Millä tavalla "tyyppi" pilaa toisen elämän? Yleensä tyhmä ja yksinäinen ei ole kiusaaja, päinvastoin, sellaisia kiusataan. Oletko varma ettei taustalla ole kiusaamista "tyyppiä" kohtaan? On siksi eristetty tai eristäytynyt itse? Hyvinkasvatettuna osannet varmasti selvitellä asioita puhumallakin :)
Ensi sunnuntaina on ystävänpäivä. Pyytäkää ihastuksianne treffeille. Jos olisin nuori ja vapaa, tekisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mielessäni ole ketään. En ole ihastunut tai edes kiinnostunut kenestäkään. Tuntuu etteivät ystävätkään välitä. Kerrassaan yksinäinen olo. Ei terveisiä kenellekään :(
Minulta terveiset Sinulle <3 Ei mullakaan ketään ole.
Sinä kaunis ihana nainen. Haluaisin kanssasi naimisiin. Tiedän että sinä olet juuri Hän, jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni. Haluan tehdä sinut olla onnelliseksi ja olla kanssasi loppuun asti.
Tiedät kuka olet. Suukkoja sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaunis ihana nainen. Haluaisin kanssasi naimisiin. Tiedän että sinä olet juuri Hän, jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni. Haluan tehdä sinut olla onnelliseksi ja olla kanssasi loppuun asti.
Sinäkin olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viestistä! <3 Suukkoja myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ensi sunnuntaina on ystävänpäivä. Pyytäkää ihastuksianne treffeille. Jos olisin nuori ja vapaa, tekisin niin.
Mutta kun olen keski-ikäinen ja varattu, en voi. Siksi puran tunteitani tänne. Se kai tämän ketjun alkuperäinen idea oli, lähettää terveisiä ihmiselle, jolle oikeasti ei voi irl tunteistaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
??
Vierailija kirjoitti:
Meidän kommunikaatio oli maailmankaikkeuden huonointa. Silti uskon harhaisesti, että fyysinen läheisyys olisi tuonut selkeyttä myös sanoihin. Olen suhtautunut skeptisesti miesten ja naisten ajattelun eroihin, mutta kanssasi oli pakko nostaa kädet pystyyn, liikaa latausta ja liian sumeaa ajattelua. En ymmärrä sinua, enkä toisaalta myöskään itseäni seurassasi. Ehkä tästä ei lopulta olisikaan mitään hyvää seurannut.
Niin, selvästi kykenit olemaan oma rento itsesi ihan muiden henkilöiden kuin minun seurassa. Odotin, että olisit vähän avannut tilannettasi minulle, mutta ilmeisesti se oli liikaa vaadittu. Koska täytän nyt omalla tulkinnallani aukot tarinassa, olen tullut lopputulemaan, että kaikki oli sinun puoleltasi vain hyväksikäyttöä siinä muodossa, että hait minusta piristettä ja itsetunnon kohotusta. Pidin sinua lämminsydämenisenä miehenä, totuus taisi olla jotakin muuta.
Voisitko juonitella ja mustamaalata jossain muualla? Älä pilaa hyväntahtoiseksi tarkoitettua ketjua.
Miksi minun pitäisi? Eikö hänen pitäisi itse tajuta mitä tekee? Mulla on omassa elämässä ihan tarpeeksi tekemistä, ettei hirveästi kiinnosta puuttua enää muiden elämään. Toki toivoisin että joku kävisi panemassa kaikkia turhaituneita ämmiä, niin rauhoittuisivat ja jättäisivät mut rauhaan lopullisesti, sillä miehet joita he haluavat ovat out of my league, eivät ole tasoani ja siksi juttu heidän kanssaan ei etene.