Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
181/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otitte töihin niin ihanan miehen. Mä en pysty olemaan enää kun olen ihastunut.

Vierailija
182/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TH, huomaisitpa joskus mutkin. Sitä hiton harmaavarpusta kyllä paapot, vaikka se ei se edes vilkuile sunlaisiin miehiin. Toivoisin vaan, että ymmärtäisit kuinka paljon susta välitän. Ja muista, että se mitä sanoin sulle silloin laivalla on vieläkin voimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2047 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle. olet mielessäni. olet aito ja hurmaava. en ole pelle enkä halua olla "vain kaverisi"

Vierailija
184/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrasmies kirjoitti:

sinulle. olet mielessäni. olet aito ja hurmaava. en ole pelle enkä halua olla "vain kaverisi"

Olet uneni kaunein ihana...

Vierailija
185/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas yht´äkkiä kovin ikävä. Ajattelitkohan minua?

Vierailija
186/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas yht´äkkiä kovin ikävä. Ajattelitkohan minua?

Olen ajatellut sinua paljon, joten hyvin mahdollista. Olisi mukava nähdä pitkästä aikaa.  

Vierailija
187/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sut vilaukselta taas työpaikan ravintolassa. Kiva valkoinen kauluspaita harmaan neuletakin alla sulla :)

Piristi kummasti päivää taas.

Vierailija
188/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko miten vapisin viime kesänä vieressäsi?

Kun halusin sinua niin paljon. 

Siinä kun oltiin koneilla iltapäivällä.

Ei ollut muuta paikkaa mihin istuutua.

Annoit luvan tulla viereesi.

En ole sua unohtanut.

Kohtaaminen kanssasi iskee salaman lailla aina - ja ikuisesti!

Kauanko olen vankilassa? Vapauta minut ja kerro tunteesi tai se, että niitä ei ole.

Epätietoisuus tukahduttaa.

Ja mitään en voi tehdä, olet toisen. Viestiä et ole vieläkään lukenut. Kai tiedät sen olevan olemassa?

.. kun se Oikea Tulee vastaan, sen Tietää. Minä seurasin sydäntäni, uskallatko sinäkin seurata Omaasi?

<3

Vierailija
189/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua usein nainen. Olet kauneinta mitä maan päällä on.❤

Vierailija
190/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä tosi harvoin koska säkään et kai enää kirjoittele tänne (et ainakaan tunnistettavasti). Joskus on silti kiva lukea niitä sun aiempia viestejä ja muistella sitä mitä meillä oli <3

Vierailija
191/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mietin sua, kun näin parkissa samanlaisen BMW:n mikä sulla. Mietin, mitä sulle kuuluu ja oletko onnellinen. Toivottavasti.

Vierailija
192/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn täällä tosi harvoin koska säkään et kai enää kirjoittele tänne (et ainakaan tunnistettavasti). Joskus on silti kiva lukea niitä sun aiempia viestejä ja muistella sitä mitä meillä oli <3

Miten voit lukea kun se kolmosketju poistettiin?

Vierailija
193/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sua välillä. Ymmärrän epävarmuuden, mutta oli väärin jättää kuorma minun kannettavakseni.

Vierailija
194/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan rakas lukemassa osa 2 ketjusta, en tietenkää muista millä sivulla ensimmäinen viestini on, sinulle se silti on ja tarkoitan joka sanaa edelleen<3 kirjottelin myös nyt poistettuun osa 3.

Vierailija
195/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit lukea kun se kolmosketju poistettiin?

Koska me kirjoiteltiin aiemmissa ketjuissa.

Vierailija
196/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakollinen kirjoitti:

Rakastan sinua. Ignoorauksesta huolimatta. Olet aina mun sydämessä ja kyynelten syy.

En siis luule sinua häneksi, sanoin vain.

Minun terkkuni toiselle: olet vähän outo jotenkin, kyllä sä tiedät ettei tuollainen ole ihan sinulle tavallista toimintaa. En aio liikaa ajatella sinua, olen kokenut sut ja meidät jo. Mutta jos sulla on mielessä jotain niin sano pois. Sinä tiedät että mua on helppo lähestyä. Kerranhan jo lähestyit.

Vierailija
197/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä mies missä ikinä oletkin, harmi että tässä kävi näin, mutta olen valmis odottamaan sinua kaikki nämä vuodet kunnes saat aikaa minulle, toivon että me kohdataan tuleviaisuudessa uudestaan rakkauden merkkein, terveisiä A henkilölle <3

Vierailija
198/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pitää saada uutta verta! Täällä vaan pyöritään pölypalloina ja pöhistään ankeita haamuille!

t.Ernesti - flunssainen dramaturgi

Vierailija
199/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut ekan kerran bongasin juhlissa ja siitä asti aina hain sua katseellani kun satuttiin samaan tilaan. Tuskin mua noteerasit silloin. Toisissa juhlissa meidät esiteltiin ja sä sait sukat pyörimään jaloissa :) katseet kohtasi nyt tiuhemmin mutta siihen se on jäänyt. Nyt silloin tällöin kohdataan ja aina saat hymyn mun huulille ja sydämen pamppailemaan. Teenage crush vaikka jo ikää on :)

Vierailija
200/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä vihaan sua! Toivon että kuolet! Pilaat mun elämän saatana mulkku. Kuole!

Ketju on lukittu.