Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
201/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne pitää saada uutta verta! Täällä vaan pyöritään pölypalloina ja pöhistään ankeita haamuille!

t.Ernesti - flunssainen dramaturgi

Entiset näyttelijät menivät lataamoon ja opettelevat vuorosanoja nyt kasvokkain. Se on turvallisempaa ja tyydyttävämpää.

Vierailija
202/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut luovuus vähän kadoksissa, muusa jättäytyi kelkasta. Tai ei se siihen ikinä hypännytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ❤

Ehkä joku päivä voidaan sanoa se toisillemme irl. Ja elää onnellisina elämämme loppuun asti.

Kun kaipaa sitä toista puoliskoaan...

Vierailija
204/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut luovuus vähän kadoksissa, muusa jättäytyi kelkasta. Tai ei se siihen ikinä hypännytkään.

No tuo on harmi! Muusan hommahan on melkoisen helppo :)

Vierailija
205/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne pitää saada uutta verta! Täällä vaan pyöritään pölypalloina ja pöhistään ankeita haamuille!

Ota Ernesti itse osaa näytelmästä. Ei ole hyvä jäädä vain dramaturgin osaan. Pystyt eläytymään rooleihin paremmin kuin tulet näyttelijöiden pariin. He ovat vain ihmisiä. Suurin osa parempia tyyppejä kuin mitä juorut kertovat. Pidät heistä, et sinä muuten täällä pyörisi! Minun kanssanäyttelijäni ovat ihania. Oikeastaan hieman harmittaa ettei heitä voi sekoittaa mikserissä, koska jos heidän kahden piirteensä yhdistäisi, niin unelmien kanssanäyttelijä olisi löytynyt. Ja siksi he ovat väleissä myös keskenään. Näin se menee. Round and round. ;-)

Vierailija
206/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mä vihaan sua! Toivon että kuolet! Pilaat mun elämän saatana mulkku. Kuole!

Joltain jäännyt lääkkeet ottamatta......

Vierailija
207/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaan rakas lukemassa osa 2 ketjusta, en tietenkää muista millä sivulla ensimmäinen viestini on, sinulle se silti on ja tarkoitan joka sanaa edelleen<3 kirjottelin myös nyt poistettuun osa 3.

Sehän on satojen sivujen mittainen,et yhtään haluaisi tarkentaa? 😊

Vierailija
208/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota Ernesti itse osaa näytelmästä. Ei ole hyvä jäädä vain dramaturgin osaan. Pystyt eläytymään rooleihin paremmin kuin tulet näyttelijöiden pariin. He ovat vain ihmisiä. Suurin osa parempia tyyppejä kuin mitä juorut kertovat. Pidät heistä, et sinä muuten täällä pyörisi! Minun kanssanäyttelijäni ovat ihania. Oikeastaan hieman harmittaa ettei heitä voi sekoittaa mikserissä, koska jos heidän kahden piirteensä yhdistäisi, niin unelmien kanssanäyttelijä olisi löytynyt. Ja siksi he ovat väleissä myös keskenään. Näin se menee. Round and round. ;-)

Kuuleppas, Ernesti viihtyy hyvin näyttämöllä pienissä rooleissa, kuten pahvisena kuuna tai muovisena lavasteköynöksenä neidon kammarin ulkoseinustalla. Muutoinkin, teatteriasiat jätän sovinnolla teatteriin...näyttelijöiden juoruilut ei kiinnosta.

Vierailija
209/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mä vihaan sua! Toivon että kuolet! Pilaat mun elämän saatana mulkku. Kuole!

Kuolen kyllä, mutta en ihan vielä ;D

Vierailija
210/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy vaan rakas lukemassa osa 2 ketjusta, en tietenkää muista millä sivulla ensimmäinen viestini on, sinulle se silti on ja tarkoitan joka sanaa edelleen<3 kirjottelin myös nyt poistettuun osa 3.

Sehän on satojen sivujen mittainen,et yhtään haluaisi tarkentaa? 😊

Se kakkos ketjuki on jo poistettu...

Vierailija
211/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et on kavereita, mut frendit ei tee fritsua. Että mitä vittua, mulla alkaa huumori loppua.

Vierailija
212/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, Ernesti viihtyy hyvin näyttämöllä pienissä rooleissa, kuten pahvisena kuuna tai muovisena lavasteköynöksenä neidon kammarin ulkoseinustalla. Muutoinkin, teatteriasiat jätän sovinnolla teatteriin...näyttelijöiden juoruilut ei kiinnosta.

Boring...

Vierailija
213/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boring...

Niin? Juuri siitä tuo alun parahdus.

Vierailija
214/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun ensin yllättyy iloisesti kun tänne on tullut paljon uusia viestejä ja sitten huomaakin että ne kaikki on pelkkää sarkastista ilkeilyä... :(

Vierailija
215/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
216/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas ihastunut suhun. En jaksais näitä tunteita. 

Vierailija
217/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ihastuminen on sinulle raskasta? :(

Vierailija
218/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo onnellinen ilman sua :'(

Vierailija
219/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sä mulle ystävä? Tai jotain enemmän? Yllätä mut!

Vierailija
220/2047 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täällä, luulin jo päässeeni yli mutta yksi katse ja pari sanaa niin sukat alkoi taas pyöriä jaloissa :(

Ketju on lukittu.