Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu siltä, että tunnen sut sielunjuuriasi myöten, vaikka eihän minun käytännössä edes pitäisi. Miksi tunnut niin tutulta? En ole ikinä tavannut sinunkaltaistasi. Pelottavaa. Olet ihana.
Enemmän kuin surullista, että en voi sinulle sitä ikinä kertoa. Olisi hienoa olla ystäväsi.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Aweev kirjoitti:
Ajattelen sinua päivittäin mutten uskalla kertoa pitäväni sinusta, sillä pelkään sen vaikuttavan läheisyyteemme. Tiedän ettet tule koskaan pitämään minusta "siinä mielessä" enkä tule näkemään sinua enään tämän kevään jälkeen. Saatat ajatella sitä mahdottomuutena, että minä pitäisin sinusta, olenhan sen verran sinua nuorempi, enkä edes ole tuntenut sinua pitkään, mutta minä silti pidän sinusta.
Mihin kevään jälkeen häippäset?
Ylä-asteelta lukioon?
Mä tajusin että oon rakastunut suhun. En pysty taistella sitä tunnetta vastaan. Sä oot niin ihana tuollainen vähän hönö ja sä vaan tunnut niin oikealta. Haluaisin pitää sut aina mun elämässä.
Oonkohan sun mielessä yhtään ? Mitähän yleesä ees ajattelet musta ?
Et oo tainnu ees huomata ett oon suhun ihastunu..
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan sun mielessä yhtään ? Mitähän yleesä ees ajattelet musta ?
Täältä sitten aattelin kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan sun mielessä yhtään? Mitähän yleesä ees ajattelet musta?
Ole hyvä :)
Et sä ole oikeasti kova ja kylmä vaan herkkä. Herkkä ja hauras. Ja hellyyden tarpeessa.
Tulin vain toivottamaan hyvää yötä. <3
Voitaisiin nähdä ens kuussa! Jos sulle sopii. :)
Olisiko se sinusta pelottavaa/jännittävää/kamalaa ja jos on, niin onko tuollaisia tunteita mahdollista lievittää mitenkään? Voisinko tehdä jotain, että olisi parempi olla?
Vai haluatko mieluummin palstailla? :)
tiainen. kirjoitti:
Vai mitä mieltä olet?
Maaliskuu on tinttien laulun aikaa. Puskaserenaadit :) on minusta tosi hellyyttäviä :) sanotaan, että strong maybe! :)
Miksi et voisi? Niin kauan kuin on elämää on toivoa. Mitä pahaa ystävyydessä olisi?