Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Meidän kommunikaatio oli maailmankaikkeuden huonointa. Silti uskon harhaisesti, että fyysinen läheisyys olisi tuonut selkeyttä myös sanoihin. Olen suhtautunut skeptisesti miesten ja naisten ajattelun eroihin, mutta kanssasi oli pakko nostaa kädet pystyyn, liikaa latausta ja liian sumeaa ajattelua. En ymmärrä sinua, enkä toisaalta myöskään itseäni seurassasi. Ehkä tästä ei lopulta olisikaan mitään hyvää seurannut.
Kuin eräs, joka ei valinnut minua.
Olit pahalla päällä, kun kirjoitit tuon. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin, kertoisin sulle tänään, että olen hulluna suhun edelleen näiden vuosien jälkeen!
Mitä estää?
Elämäntilanne
Jos tämä olisi minulle, niin haluaisin tietää...
Surullista kuinka paljon olen täällä haaveillut. Tänään se oikein lävähti päin kasvojani. Oikeassa elämässä minulla ei ole enää minkäänlaista kontaktia häneen. Kaikki aikaisemmat lämpimät tunteet alkavat muuttua katkeruudeksi ja itseinhoksi. Mitä ihmettä minä oikein olen ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuinka paljon olen täällä haaveillut. Tänään se oikein lävähti päin kasvojani. Oikeassa elämässä minulla ei ole enää minkäänlaista kontaktia häneen. Kaikki aikaisemmat lämpimät tunteet alkavat muuttua katkeruudeksi ja itseinhoksi. Mitä ihmettä minä oikein olen ajatellut.
Hyvää ystävänpäivän loppuiltaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä syyttely ei auta yhtään. Tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle. Kyllä tämä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle. Kyllä tämä tästä.
Miksi kontakti muuten hävisi, jos saa kysyä?
Hyvää yötä ja makeita unia. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä syyttely ei auta yhtään. Tehty mikä tehty.
Ja oli se varmaan myös minunkin vika. En ehkä osannut kysyä sinulta sopivalla tavalla ja/tai asiasta olisi pitänyt jutella enemmän. No, minusta näin on ihan hyvä. En halua jäädä murehtimaan. :)
Aweev kirjoitti:
Ajattelen sinua päivittäin mutten uskalla kertoa pitäväni sinusta, sillä pelkään sen vaikuttavan läheisyyteemme. Tiedän ettet tule koskaan pitämään minusta "siinä mielessä" enkä tule näkemään sinua enään tämän kevään jälkeen. Saatat ajatella sitä mahdottomuutena, että minä pitäisin sinusta, olenhan sen verran sinua nuorempi, enkä edes ole tuntenut sinua pitkään, mutta minä silti pidän sinusta.
Mihin kevään jälkeen häippäset?
Juha mitä taikajuomaa olet mulle juottanut? Hupsis vaan yhtenä päivänä näin sut aivan uudella tavalla, enkä ole ollut entiselläni tän jälkeen. Ei auta mikään. Ei edes se, ettei olla nähty moneen viikkoon. Olen aivan hullaantunut, eikä kevät ja aurinko sitä ainakaan tule helpottamaan. Millä ihmeellä saan tämän pidettyä piilossa? En halua mitään. Vaikka haluisinkin kaiken ja kaikkea.
Parempi kai puhua paskaa netissä kuin todellisessa elämässä?
Miksi minusta tuntuu siltä, että tunnen sut sielunjuuriasi myöten, vaikka eihän minun käytännössä edes pitäisi. Miksi tunnut niin tutulta? En ole ikinä tavannut sinunkaltaistasi. Pelottavaa. Olet ihana.
Enemmän kuin surullista, että en voi sinulle sitä ikinä kertoa. Olisi hienoa olla ystäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu siltä, että tunnen sut sielunjuuriasi myöten, vaikka eihän minun käytännössä edes pitäisi. Miksi tunnut niin tutulta? En ole ikinä tavannut sinunkaltaistasi. Pelottavaa. Olet ihana.
Enemmän kuin surullista, että en voi sinulle sitä ikinä kertoa. Olisi hienoa olla ystäväsi.
Voithan kertoa, sillä tunnen ihan samoin ja tiedät sen. Tai oikeastaan ei meillä ole enää edes mitään kerrottavaa, me molemmat tiedetään tuo puhumattakin. Pitäisi vain rohkaistua näkemään ja viettämään aikaa yhdessä
Ei mielellään kovin kauan. :)