Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
501/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain muutama kuukausi, enkä enää näe sinua koskaan välttämättä muuta kuin vilaukselta.. ;(  Kunpa saisin sinusta ystävän, pidän sinusta niin paljon.. Tunnut niin ihmeellisen tutulta, vaikka emme kovin hyvin tunne. Sellaiselta, että haluaisin, että ehdottomasti kuuluisit elämääni jatkossakin jollakin tavalla. Jotenkin vaan niin erityiseltä tunnut, että haluaisin ehdottomasti tutustua paremmin sinuun.

No eihän sen tarvitse sitten niin mennä. Kerro hänelle mitä tunnet ja ajattelet, ja varmasti voitte tavata, nähdä, tutustua. Vain ääliö torjuisi tuollaisen pyynnön. Jotkut ihmiset on ikään kuin luotu samasta puusta. Täydentävät toisiaan kuin rakastavaiset tai sydänystävät entisestä elämästä. ❤

Kannattaa sanoa ne asiat hänelle nyt, ennen kuin on liian myöhäistä. Muuten on loppuelämä aikaa katua. Täällä kaunis viestisi menee hukkaan.

Nimim. Kokemusta on

Kyllä.

Et uskokaan kuinka paljon sen haluaisin sanoa hänelle.. En vaan jotenkin uskalla. Pelkään että hän ei tunne samoin. Ja sitä joutuu sitten katumaan loppuelämän.. :)

Oletteko molemmat naisia? Jos olette niin kerro etunimesi alkukirjain? 

Kyllä. Kerro itse omasi ;)

Oma kirjaimeni on sellainen jota ei löydy sinun etu- eikä sukunimestä ollenkaan. Menikö oikein?

Kyllä meni.

Hui! Mutta en kyllä tiedä että hän ois lähdössä mihinkään muutaman kuukauden päästä, vaikka keksin kyllä tietysti vaihtoehtoja miksi vois olla lähdössä...

Vierailija
502/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä et viittiikö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain muutama kuukausi, enkä enää näe sinua koskaan välttämättä muuta kuin vilaukselta.. ;(  Kunpa saisin sinusta ystävän, pidän sinusta niin paljon.. Tunnut niin ihmeellisen tutulta, vaikka emme kovin hyvin tunne. Sellaiselta, että haluaisin, että ehdottomasti kuuluisit elämääni jatkossakin jollakin tavalla. Jotenkin vaan niin erityiseltä tunnut, että haluaisin ehdottomasti tutustua paremmin sinuun.

No eihän sen tarvitse sitten niin mennä. Kerro hänelle mitä tunnet ja ajattelet, ja varmasti voitte tavata, nähdä, tutustua. Vain ääliö torjuisi tuollaisen pyynnön. Jotkut ihmiset on ikään kuin luotu samasta puusta. Täydentävät toisiaan kuin rakastavaiset tai sydänystävät entisestä elämästä. ❤

Kannattaa sanoa ne asiat hänelle nyt, ennen kuin on liian myöhäistä. Muuten on loppuelämä aikaa katua. Täällä kaunis viestisi menee hukkaan.

Nimim. Kokemusta on

Kyllä.

Et uskokaan kuinka paljon sen haluaisin sanoa hänelle.. En vaan jotenkin uskalla. Pelkään että hän ei tunne samoin. Ja sitä joutuu sitten katumaan loppuelämän.. :)

Oletteko molemmat naisia? Jos olette niin kerro etunimesi alkukirjain? 

Kyllä. Kerro itse omasi ;)

Oma kirjaimeni on sellainen jota ei löydy sinun etu- eikä sukunimestä ollenkaan. Menikö oikein?

Kyllä meni.

Hui! Mutta en kyllä tiedä että hän ois lähdössä mihinkään muutaman kuukauden päästä, vaikka keksin kyllä tietysti vaihtoehtoja miksi vois olla lähdössä...

Jos olisit hän, niin tietäisit että ei ole kyse lähtemisistä. Joten sorry, ei ole sama tapaus..

Vierailija
504/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua niin paljon, että kyyneleet tulevat silmiini. En uskalla näyttää tunteitani sinulle näin vahvoina kuin ne ovat, sillä en aisti sinun puoleltasi näin paljoa. Ehkä tahdot minusta vain kaverin, mutta itse tahdon sinusta kaiken.

Vierailija
505/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin sinua niin paljon, että kyyneleet tulevat silmiini. En uskalla näyttää tunteitani sinulle näin vahvoina kuin ne ovat, sillä en aisti sinun puoleltasi näin paljoa. Ehkä tahdot minusta vain kaverin, mutta itse tahdon sinusta kaiken.

Mistäs sen tiedät? Et ole edes viettänyt mun kanssa aikaa yhdessä.

Vierailija
506/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
507/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku jaksaa näin paskoja ketjuja laatia..jos et voi tai pysty sanomaan jotakin jollekin,niin ehkä niin on sitten vain tarkoitettu!

Vierailija
508/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
509/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdään joskus. En ole niin paha kuitenkaan. :)

Vierailija
510/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa sinulle.

Samoin sinulle.

Kiitos.

Vierailija
511/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdään joskus. En ole niin paha kuitenkaan. :)

Vai olenko? :)

Vierailija
512/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää odottaa yhtään.

Vierailija
513/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää alistu. Pidät minua tyhmänä ia ohjattavana kuin muitakin ketä alistat hirviö. Valitat kuinka toinen alistaa sinua, sinä itse alistat muita. Jos olet päässyt pöntöltä niin nähdään huomenna :-)

Entä jos opettelisit kertomaan ajatuksesi suoraan?

Vierailija
514/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin, kertoisin sulle tänään, että olen hulluna suhun edelleen näiden vuosien jälkeen!

Vierailija
515/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin, kertoisin sulle tänään, että olen hulluna suhun edelleen näiden vuosien jälkeen!

Mitä estää?

Vierailija
516/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä estää?

Elämäntilanne

Vierailija
517/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä estää?

Elämäntilanne

Millä lailla? 

Vierailija
518/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toivottaa ihanaa ystävänpäivää m:lle, s:lle, j:lle, e:lle, t:lle, vaikka tiemme ovat erkaantuneet. Ootte ihania ihmisiä <3

Vierailija
519/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan ihan hyvin nähdä jonain päivänä. Laita viestiä silloin kun sulle sopii. 

Vierailija
520/2047 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko pitäisi vielä odottaa?

Ketju on lukittu.