Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukku mun nakkikeittoa. Oli mun äidin resepti!

Vierailija
04.02.2016 |

Aina kuulemma tätä samaa mikä ei ees maistu yhtään miltään. Mä kyl todella pahoitin mieleni. Eikä se oo edes pyytänyt anteeksi. Mitä mä teen?!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään litraan riittää tosiaan kaksi kuutiota,mutta sitä krillimaustetta voi laittaa vähän.En tarkoita mitään suolapommiutta,voi myös käyttää vain jompaa kumpaa,mutta kun mauttomuudesta puhuitte.Lantun muuten unohdin,sekin sopii,joku voi kosvata perunan sillä,mutta se vaatii pitkän kiehumisajan.Täytyy keittää paljon kauemmin kuin muita.Tein jouluks viimeksi lanttulaatikkoa niin että kiehumisajat tunnen.

Vierailija
42/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kasvikset tuoreisiin ja lisää joukkoon valkosipulia, pippuria ja chilinpalko. Viimeistele tuoreella persiljalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tai äitinsä eivät taida paljoa kokkailla? Hankkikaa joku hyvä peruskeittokirja ja opetelkaa yhdessä. Ajan myötä oppii menetelmät ja yhteensopivat maut niin, ettei enää tarvitse reseptejä.

Vierailija
44/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvihreiksi sanottiin ainakin 60-ja 70-luvuilla kasvimaan pikkuvihanneksia,täytyypä täällä nyt kaikki selittää:tilli,persilja,pinaatti.

Vierailija
45/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... ei tarvitse vetää hernettä nenää jos ukkos ilmaisee mielipiteensä...

kai säkin sanoisit miehen ruuasta on mauton jos on mauton vittu...

Naiset 😧

Vierailija
46/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nakkikeitto on mautonta. Ei sitä jaksa syödä edes kuukausittain. Se on just sellainen hajuton ja mauton laitosruoka jota oli koulussakin monta kertaa kuussa, koska se on halpaa.

Kyllä pullamössösukupolvi taas julistaa:). Nakkikeitto on normaali, hyvä ja nopea arkiruoka lapsiperheen ateriaksi. Halpaa se on toki, mutta jos sinua harmittaa syödä halpoja ruokia, älä syö. Koulussa ruoka on halpaa, ymmärrätkö syyn?? Lapset saavat kuitenkin joka päivä maksuttoman aterian siellä. Pakkaathan joka päivä omille lapsillesi gourmet-eväät mukaan? Paljonko olisit valmis maksamaan lisää veroja että päästäisiin eroon nakkikeitosta? 

Olen itse lapseton, turha tulla vinkumaan eines-äiti-paskaa. Mutta joku roti nyt saatana tuossa kouluruokavinkumisessakin!

Vierailija
47/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos miehesi haukkuu keittosi. Mene jollekin kokkikurssille.

Vierailija
48/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja saa lapsi suositusren mukaan syödä yhden viikossa. Itse en niitä lapselle tarjoa, riittää kun koulussa joutuu niitä syömään.

Vierailija
49/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja saa lapsi suositusren mukaan syödä yhden viikossa. Itse en niitä lapselle tarjoa, riittää kun koulussa joutuu niitä syömään.

Vierailija
50/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nakkikeitto on mautonta. Ei sitä jaksa syödä edes kuukausittain. Se on just sellainen hajuton ja mauton laitosruoka jota oli koulussakin monta kertaa kuussa, koska se on halpaa.

Kyllä pullamössösukupolvi taas julistaa:). Nakkikeitto on normaali, hyvä ja nopea arkiruoka lapsiperheen ateriaksi. Halpaa se on toki, mutta jos sinua harmittaa syödä halpoja ruokia, älä syö. Koulussa ruoka on halpaa, ymmärrätkö syyn?? Lapset saavat kuitenkin joka päivä maksuttoman aterian siellä. Pakkaathan joka päivä omille lapsillesi gourmet-eväät mukaan? Paljonko olisit valmis maksamaan lisää veroja että päästäisiin eroon nakkikeitosta? 

Olen itse lapseton, turha tulla vinkumaan eines-äiti-paskaa. Mutta joku roti nyt saatana tuossa kouluruokavinkumisessakin!

poistetaan kouluruokailu. aika isot säästöt tulisi. loppuis nakkikeiton syönti.

Vierailija
51/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa 14 %. Lihaan verrattavaa ainesosaa. Hyi en söisi.

Ennemminkin söisin kasviskeittoa.

Vierailija
52/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellanen suositus on?

Meillä tehdään nakkikeittoo kolmekertaa viikossa. Ja lasten kanssa lämmitän seuraavana päivänä päiväruuaksi. Ap

Vierailija
53/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaa 14 %. Lihaan verrattavaa ainesosaa. Hyi en söisi.

Ennemminkin söisin kasviskeittoa.

Mä en oikeasti ymmärrä teitä jotka kritisoitte makkarassa/nakeissa lihan määrää. Makkara ja nakki ovat täysin eri asioita kuin liha! 

Liha lihana ja makkara makkarana!

Vierailija
54/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tai äitinsä eivät taida paljoa kokkailla? Hankkikaa joku hyvä peruskeittokirja ja opetelkaa yhdessä. Ajan myötä oppii menetelmät ja yhteensopivat maut niin, ettei enää tarvitse reseptejä.

Ei me olla sellaista väkeä joilla on keittokirjoja ja muuta. Ollaan ihan tavallisia suomalaisia ketkä syö tavallista ruokaa. Ei tartte Hienostella!! Ap

Vierailija
55/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu liha lihana.

Makkaraa syön jos siinä on yli 80% lihaa.

Vierailija
56/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakin keitttoliemi on parasta, kun sen maustaa oikein.Kasviksia lihalientä  perunoita, spaghettia,selleriä kuivatttua ja voita vähän.

Vierailija
57/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä äijästä nakkisoppaa! :D

Vierailija
58/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee siitä äijästä nakkisoppaa! :D

:D :D :D

Vierailija
59/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu liha lihana.

Makkaraa syön jos siinä on yli 80% lihaa.

Miksi ylipäätään syöt makkaraa? Mun mielestä nuo "lihamakkarat" on ihan hirveetä skeidaa.

Tavallinen jauhomakkara menee silloin tällöin.

Vierailija
60/100 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko se pahaa? Jos oli aihetta, niin ota haukut vastaan. Seuraavaksi otat kalenterin kauniiseen käteen ja  jaa ruuanlaittovuorot. Miehen vuoro sitten huomenna laittaa sapuskaa, se alkaa kauppalistan laatimisella ja kaupassa kynnillä. Reilu peli.

No Näinhän sen pitäisi olla mut ku mies on päivät töissä ja iltaisin ja viikonloppuisin auttelee niiden isän töissä. Ei se ehdi laittaa ruokaa ja mä oon kotona lasten kanssa niin on se mulle helpompi kokkaa.

Huomenna teen liha makaroni laatikkoa, ja sit olis lauantaina taas nakkikeitto päivä niin en kyllä tiedä mitä mä sitten teen. Sunnuntaina on sit karbonaraa niin siitä mies ainakin tykkää

Ap