Herrasmies vai aseksuaali?
Olen tapaillut 50+ miestä, joka on vapaa, kuten itsekin. Olen 10v nuorempi hoikka nainen, jota on sanottu kauniiksi. Olemme puhuneet monet kerrat ja ainoa läheisyys on ollut istua vierivieressä ja vaihtaa muutama suukko erotessa. Mies ei ole kertaakaan edes maininnut haluavansa seksiä kanssani. Pitääkö minua epäviehättävänä vai haluaako tutustua paremmin? En nyt ihan tällaista suhdetta kovin kauan jää katselemaan, ellei edes voi kertoa, haluaako minua millään muotoa. Tunteita varmaankin on puolin ja toisin, molemmilla pitkät parisuhteet takana. Toisaalta kunnioitan miestä, joka arvostaa minua ja haluaa tutustua perusteellisesti ennen seksiä, mutta kuinka kauan sitten, on eri asia.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
...istuimme vierekkäin ja pujahdin miehen kainaloon. Silitteli hiuksiani ja vaan oltiin ja nautittiin toistemme lämmöstä...
No kyllä minä ainakin laskisin tuollaisen jo fyysiseksi läheisyydeksi. Tässä ketjussa keskustellaan miehistä, jotka eivät tee minkäänlaista aloitetta; ei kädestä pitämistä, ei koskettamista, ei halaamista...Ei muuta kuin romanttista löpinää ja sanojen helinää.
Oliko suudelmanne pikku suukkosia vai kunnon suudlmia, joiden aikana ja jälkeenkin sukat pyöri jaloissa? Ikä ei tee miehestä yhtään erilaista, itselläni on ollut pari yli viisikymppistä villiä vekaraa 😉 Luonne, kasvatus, elämänkokemus ovat muotoilleet miehestä sellaisen (herras)miehen että hyvää kannattaa odottaa ja mies tietää miten kissa saadaan sietämättömän uteliaaksi. Nauti hyvästä olosta miehen lähettyvillä ja tee itse pientä aloitetta kun et enää kestä.
Jospa mies on eriyttänyt "tehtävät"? Sinun kanssasi keskustellaan ja filosofoidaan ja heitetään pari pusua lähtiessä. Toisen kanssa sitten rynkytetään koko rahan edestä. Kun tulee luoksesi, on jo niin uupunut, että ei jaksa eikä jaksa pikkukaverikaan.
Mulle on tärkeää, että miehessä on kiinnostusta suhteessa minuun muukin kuin fyysinen olemukseni ja seksi.