Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrasmies vai aseksuaali?

Vierailija
04.02.2016 |

Olen tapaillut 50+ miestä, joka on vapaa, kuten itsekin. Olen 10v nuorempi hoikka nainen, jota on sanottu kauniiksi. Olemme puhuneet monet kerrat ja ainoa läheisyys on ollut istua vierivieressä ja vaihtaa muutama suukko erotessa. Mies ei ole kertaakaan edes maininnut haluavansa seksiä kanssani. Pitääkö minua epäviehättävänä vai haluaako tutustua paremmin? En nyt ihan tällaista suhdetta kovin kauan jää katselemaan, ellei edes voi kertoa, haluaako minua millään muotoa. Tunteita varmaankin on puolin ja toisin, molemmilla pitkät parisuhteet takana. Toisaalta kunnioitan miestä, joka arvostaa minua ja haluaa tutustua perusteellisesti ennen seksiä, mutta kuinka kauan sitten, on eri asia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelmia?

Vierailija
2/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä voi hyvinkin olla mielessä muu kuin seksisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mies ajattelee, että säikähtät tiehesi, jos hän ehdottaa seksiä, eikä tuon takia uskalla ehdottaa.

Vierailija
4/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelma.

Vierailija
5/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainenhan ei voi seksiä ehdottaa.

Vierailija
6/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni pihtasi kuukausikaupalla. Syyksi hän sanoi sen, että oli herrasmies eikä halunnut syöksyä suin päin sänkyyn. Kun herramiehuus ei enää oikein kestänyt, hän keksi lisää syitä, esimerkiksi sen, ettei tahtonut käyttää kondomia eikä halunnut minun missään tapauksessa uhraavani terveyttäni hormoniehkäisylle ja muille luonnottomuuksille. Lopulta alkoi käydä selville, että hän oli masokisti, jota tavanomainen puuha ei kiinnostanut yhtään.

Vierailija
7/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten logiikka tuntuu olevan sitä, että jos ei vonkaa pillua, niin täytyy olla impotentti tai homo. Pitäisikö miehen olla kuin joku paikallisen baarin sliipattu "pelimies", joka valehtelee ummet ja lammet pillun toivossa? Ilmeisesti tällainen mies on naisten mielestä ihan unelma. Kannattaa ottaa asia puheeksi, jos sen niin paljon vaivaa, eikä arvuutella palstoilla.

Vierailija
8/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy varmaankin nuorempiakin miehiä.

Vierailija
9/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun mikään ei kelpaa. Aina haukutaan miehiä, jotka haluavat seksiä välittömästi ensimmäisillä treffeillä. Ja nyt on löytynyt mies, joka ei ajattele pelkästään pillua ja seki on sitten ihan väärin...

Vierailija
10/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muuten mukava ja kiinnostunut ja sen kanssa on hyvä olla, niin todennäköisesti luvassa on myös hyvää seksiä. Eipä tuollainen mies ainakaan ajattele ensimmäisenä omaa etuaan, luulen.

Vierailija
11/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sitten parempi? Eka iltana seksiä vai muutaman viikon jälkeen seksiä?  

Vierailija
12/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota itse.

Vierailija
13/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaisi ihan hyvin että ensimmäisen kerran seksiä suhteessa olisi vaikka sitten kun on tapaillut noin 5 kuukautta. Olen saanut aina kuulla tästä ja ihmettelen miten monet kaverini haluavat hypätä sänkyyn parin viikon jälkeen. Eikä siinä mitään pahaa ole mutta itselläni halujen kasvaminen kestää paljon kauemmin. En tiedä tykkääkö kukaan nainen tälläisestä.

Vierailija
14/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies

Vierailija
15/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi tapailua ilman seksiä on mielestäni sopiva aika.

Vierailija
16/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin mua ei haittaisi vaikka mies olisi tuollainen kuin kommentoija nro 13 kertoo olevansa, mutta jossain vaiheessa haluaisin mieluusti kuulla mikäli hän kokemuksesta tietää että yleensä ne halut on aikanaan syttyneet kun suhde on syventynyt. Saattaisin tykätä siitä, että joutuu odottamaan, verrattuna siihen että itse joutuu jarruttelemaan. Mutta jos toinen ei osaisi sanoa mitään että mistähän on kyse, alkaisi kyllä varmaan kaikenlaiset epäluuloiset ajatukset pyöriä mielessä ja varmaan vähentäisin enkä syventäisi yhteydenpitoa. Uskon ihan täysin, että on ihmisiä jotka syttyy suhteessa, eivätkä ole aseksuaaleja, mutta tosiaan sitä on vaikea tietää jos ei voi suoraan puhua asiasta.

Vierailija
17/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ymmärrän AP:ta. Aikoinaan kun tapasin aviomieheni, muutamilla ensimmäisillä treffeillä ei ollut minkäänlaista "sutinaa". Eli vaikka mies oli selvästi seurastani kiinnostunut, niin ei yrittänyt halata, suudella, pitää kädestä tms. Olin hieman ihmeissäni, että ollaanko tässä nyt vain kaveripohjalla liikkeellä vai mitä mies ajattelee? Niinpä sitten itse tein neljänsillä treffeillä aloitteen suutelemiseen, ja yhteisestä sängystä herättiin seuraavana aamuna! Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, mutta vieläkin välillä kiusoittelen miestäni siitä, että minä olin se, jonka piti se ratkaiseva siirto tehdä ;)

Vierailija
18/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt, kun mies on 50+ on normaalia, että mies on herrasmies, järkevä ja kohtuullinen ja haluaa odottaa? Voi helvetti tän palstan huo*ia. Jos joku kysyy vastaavaa mainitsematta ikiä, niin tulee täysi tuomio, että "se pyörittää muita", "ei se ole kiinnostunut susta", "seuraavaa vaan", "taitaa olla homo" ja muuta PASKAA.

Mites se mies ei nyt olekaan mitään yllämainituista??

Saattoi jopa jonkun mielestä haluta muutakin kuin seksiseuraa. Ai jaa? Ja miehetkö yleensä eivät halua naisesta muuta? Hävetkää vastaajat, jotka tähän vastaatte, että mies on kiinnostunut ja nuoremmista miehistä kyseen ollessa, että ei ole.

Vierailija
19/24 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani seurustelin n. 3 kk miehen kanssa, joka ei koskaan tehnyt mitään aloitetta. Ei edes suudellut tai halannut. Hän oli kyllä selvästi kiinnostunut minusta, kehui aina kauniiksi ja oli kaikinpuolin herrasmies. Kerran päätin tehdä aloitteen, mutta ei siitä tullut mitään, hän oli aivan passiivinen, eikä halunnut jutella asiasta. Pakkohan se suhde oli lopettaa siihen. Jälkeenpäin olen miettinyt syitä tähän. Oliko hän homo, impotentti tms. Emme koskaan pitäneet yhteyttä tämän jälkeen, joten en voi tietää mikä oli homman nimi.

Vierailija
20/24 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti hyvä tulee. Lämmöllä muistelen iltaa, jolloin istuimme vierekkäin ja pujahdin miehen kainaloon. Silitteli hiuksiani ja vaan oltiin ja nautittiin toistemme lämmöstä. Ei mitään muuta. Myöhemmin puhuimme, kuinka ihana hetki tuo olikaan.