Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo ottaa isyystestin*kun se nyt on ilmainenkin* - loukkaannuin

Vierailija
03.02.2016 |

Uusperhekuviot, nyt yhteinen vauva ja mitään epäilystä miehen isyydestä ei ole mutta silti haluaa ottaa isyystestin kun se on kerta ilmainen.
Tuntuu epäluottamuslauseelta ja ottaa päähän aika rankasti -
Mitäs nyt

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä ajattelevat, että lapsi on vain kuluerä ja elätettävä ja siksi isyys on varmistettava 100% testein, mutta unohtavat, kuinka paljon lapsi tuo miehen elämään sisältöä ja antaa iloa elämään ja sitä riittää vielä vuosikymmeniä.

Jos todella haluaa lapsen ja sen ilon ja hyvän mitä lapsi tuo tullessaan, on samantekevää kuka on lapsen biologinen vanhempi, sillä rakkaus on rajaton ja sen tietävät adoptiovanhemmat.

Jos ei ole sitä aitoa halua olla vanhempi? Tässä on tilanne esitettynä aloittajan lasien läpi katsottuna. Mies on voinut tehdä lapsen koska se on joku ihanne ja normi tässä yhteiskunnassa ja niin kuuluu tehdä.

Vierailija
42/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Tuo on aika selkeä epäluottamuslause vaimoa kohtaan. Jopa pahin mahdollinen. Jos noin vakavasti epäilee vaimonsa käyneen vieraassa sängyssä, voi jopa olla, että mikään isyystesti ei tuota epäilystä poista. Entäs sitten, jos epäilys vaan jatkuu, eihän MIKÄÄN voi todistaa, että pettämistä ei ole tapahtunut, vaikka lapsi olisikin puolison...

Ettekö te nyt tajua, että pettäminen on paha juttu, mutta toisen miehen lapsen ujutus perheeseen valheella, on sata kertaa pahempi asia. Siinä pettäminen jatkuu päivästä toiseen, koko lapsen ja isän elämän läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä ajattelevat, että lapsi on vain kuluerä ja elätettävä ja siksi isyys on varmistettava 100% testein, mutta unohtavat, kuinka paljon lapsi tuo miehen elämään sisältöä ja antaa iloa elämään ja sitä riittää vielä vuosikymmeniä.

Jos todella haluaa lapsen ja sen ilon ja hyvän mitä lapsi tuo tullessaan, on samantekevää kuka on lapsen biologinen vanhempi, sillä rakkaus on rajaton ja sen tietävät adoptiovanhemmat.

Petoksesta, valheesta, huiputtamisesta, siitä ei rakkaus kumpua.

Vierailija
44/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee sitä, teidän välillä on kaunaa. Mutta koska hän haluaa sen, kauna on jo olemassa. Tee se ja osoita hänet vääräksi, ja sano sitten että nyt olisi jätkä parempi selittää aika hyvin että miksi tämän halusit.

Luottamus on yksi avainasioista suhteessa, ja hän on nyt osoittanut ettei ihan kuitenkaan luota sinuun. Valitan, ei lupaa hyvää, teet sitten testiä tai ei. Hänen puolelta tehty mikä tehty. Toivottavasti ymmärtää mitä hän tuolla viesti sinulle.

Itse eronneena tiedän että ilman kunnioitusta ja luottamusta suhde on tuhoon tuomittu, vaikka sinnittelimme mekin 15 v. Ei risasta saa ehjää yrittämällä

Vierailija
45/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tee sitä, teidän välillä on kaunaa. Mutta koska hän haluaa sen, kauna on jo olemassa. Tee se ja osoita hänet vääräksi, ja sano sitten että nyt olisi jätkä parempi selittää aika hyvin että miksi tämän halusit.

Luottamus on yksi avainasioista suhteessa, ja hän on nyt osoittanut ettei ihan kuitenkaan luota sinuun. Valitan, ei lupaa hyvää, teet sitten testiä tai ei. Hänen puolelta tehty mikä tehty. Toivottavasti ymmärtää mitä hän tuolla viesti sinulle.

Itse eronneena tiedän että ilman kunnioitusta ja luottamusta suhde on tuhoon tuomittu, vaikka sinnittelimme mekin 15 v. Ei risasta saa ehjää yrittämällä

Kuten tuossa äsken sanottiin, on aivan turhaa odottaa että nainen pystyisi näkemään asian miehen näkökulmasta. Joku harva voi järjellä ymmärtää, mutta ei enempää.

Mielestäni asia kannattaa mainita heti alussa, jos lapsista aletaan edes puhua. Että testit tehdään joka kerta ja sillä siisti. Päätös tästä on tehty ennen kuin edes tavattiin.

Vierailija
46/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teette sen

Tehdään, tehdään kun herra kerta haluaa. Minä vaan mietin että mitäköhän tämä kertoo suhteen tilasta ja siitä mitä miehen päässä oikein liikkuu. Tuntuu törkeältä epäluottamuslauseelta jota en ole ansainnut.

(ap)

Järkevä mies eikä aiheetta. Uusperhe ja olet kinkkinen.

Vieläpä pohdit suhteen tilaa.

Eikun jälleen uusperhe pystyyn. Jospa seuraavalla kerralla lykästäisi jonkun tossun kanssa?

Jos asiaa tarkastellaan tilastojen valossa, avioliitto ei suojaa pettämiseltä, kun joka toinen avioliitto päätyy eroon.

Jostakin syystä avoliitoissa tehdään isyystestejä pelkästään "varmuuden" vuoksi, joka on äärettömän kuluerä terv.huollossa, kun tuota samaa hysteriaa ei ole avioliitossa.

Herää kysymys, päätyvätkö avioliittoon sitten sitoutuneet ja vastuulliset vanhemmat, kun siellä ei tarvita isyystestejä ja avoliitossa elävät ovat epävarmoja ja sysäävät vastuun muiden kannettavaksi.

Vierailija
47/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teette sen

Tehdään, tehdään kun herra kerta haluaa. Minä vaan mietin että mitäköhän tämä kertoo suhteen tilasta ja siitä mitä miehen päässä oikein liikkuu. Tuntuu törkeältä epäluottamuslauseelta jota en ole ansainnut.

(ap)

Eikun jälleen uusperhe pystyyn. Jospa seuraavalla kerralla lykästäisi jonkun tossun kanssa?

Jos asiaa tarkastellaan tilastojen valossa, avioliitto ei suojaa pettämiseltä, kun joka toinen avioliitto päätyy eroon.

Jostakin syystä avoliitoissa tehdään isyystestejä pelkästään "varmuuden" vuoksi, joka on äärettömän kuluerä terv.huollossa, kun tuota samaa hysteriaa ei ole avioliitossa.

Herää kysymys, päätyvätkö avioliittoon sitten sitoutuneet ja vastuulliset vanhemmat, kun siellä ei tarvita isyystestejä ja avoliitossa elävät ovat epävarmoja ja sysäävät vastuun muiden kannettavaksi.

Avoliitossa elävät parit eroavat vielä avioituneita pariskuntia selvästi useammin. Tutkitusti lapsettomat avioliitot päätyvät avioeroon useammin kuin muut.

Vierailija
48/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan mies saisi testinsä, mutta sen jälkeen minä saisin tasaisin väliajoin tarkistaa hänen puhelimensa, ihan luottamuksen takia.

Ettei tarvii sellasen miehen kanssa olla, joka tekee lapsia muille naisille.

Vierailija
49/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap. hyväksymään isyystentin, mutta myös sen, ettei parisuhteenne ole vakaalla pohjalla.

Onnellinen ja pitkä parisuhde kun perustuu toisen luottamukseen, kunnioittamiseen ja arvostukseen, jos ne puuttuvat, suhteella ei ole edellytyksiä, oli rakkautta kuinka paljon tahansa.

Vierailija
50/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teette sen

(ap)

Avoliitossa elävät parit eroavat vielä avioituneita pariskuntia selvästi useammin. Tutkitusti lapsettomat avioliitot päätyvät avioeroon useammin kuin muut.

Tämä tieto on peräisin väestöliiton perhebarometrista, mutta mammat tietävät paremmin :D

Vierailija
51/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystestin pitäisi olla automaatio. Jokaiselle lapselle isyystesti.

Tutkimusten mukaan todella moni mies kasvattaa TIETÄMÄTTÄÄN omanaan vieraan miehen lasta. Se oli suuruusluokkaa joka kahdeskymmenes lapsi on isyyshuijaus.

Vierailija
52/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suorastaan vaadin että isyystestit tehdään. Minusta miehellä on oikeus tietää 100% varmasti olevansa isä. Mielestäni kaikkien isyys tulisi selvittää automaattisesti.

avoliitto, kolmen äiti

Vierailija
53/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi mikään ongelma. Pikkujuttu ja homma on sitten selvä. Ellei sitten ole jotain salattavaa. Mulla ei ole.

Vierailija
54/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi haluaa meilläkin isyystestin. Miehelläni on kirkuvan punainen tukka ja niin vauvallakin. Muilla ei ole punapäätä. Anoppikin on punapää. Joten isyys näkyy jo 100 m päähän.

Anopille on tärkeää ettei omaisuus mene väärin.

Sano anopille, että samalla pitää testata, onko appesi oikeasti miehesi isä.

Jossain viestisssä oli maininta, että "tee se". En tiedä, miten testaus käytännössä menee, mutta odottaako ap:n mies, että nainen järjestää kaiken? Sano miehelle, että kertoo sinulle, missä ja milloin sinun pitää olla, mies voi hoitaa käytännön järjestelyt ja huolehtii myös vauvan paikalle syötettynä ja puettuna.

Vierailija
55/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan mies saisi testinsä, mutta sen jälkeen minä saisin tasaisin väliajoin tarkistaa hänen puhelimensa, ihan luottamuksen takia.

Kuten jo totesin, on näköjään täysin turha olettaa että yksikään nainen osaisi asettua miehen asemaan.

Tässä on kyse isyydestä, ei uskottomuudesta. Jos miehesi tekee lapsia muiden naisten kanssa, sinulle ei koidu lapsista mitään velvollisuuksia. Jos taas sinä teet lapsia muiden miesten kanssa, miehesi on juridinen isä ja saa kontolleen velvollisuudet toisen miehen lasta kohtaan vuosiksi.

Vierailija
56/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olis hyvä kun kaikille olis pakolliset isyystestit.

Mitä hyvä pakollisuudessa olisi? Monen lapsia haluavan lapsettoman (miehen JA naisen) tapa korjata tilanne vaan revittäisiin julkiseksi - ihan tarpeettomasti...

Minä itse en jäisi suhteeseen miehen kanssa, joka vaatisi isyystestiä. Tämä ei johdu pelkästään siitä, että hänhän siis sanoisi pitävänsä minua huorana - vaikka sekin kyllä olisi hyvä syy häipyä. Tämä johtuu myös siitä, että lähipiirissäni on adoptiolapsia ja biovanhempiensa laiminlyömiä lapsia (nyt jo aikuisia) ja minä en halua elää ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä, että sosiaalinen vanhemmuus miljoona kertaa tärkeämpää kuin biologinen. Jos toinen alkaa heti aluksi vähätellä sitä vanhemmuuden muotoa, jota minä pidän tärkeimpänä, meidän perhe-elämästä ei varmaan voi tulla mitään.

Mutta ongelmahan on siinä, että jos itse petät ja perustelet sen sillä, että miehesi on lapsen sosiaalinen vanhempi ja se on paljon tärkeämpää kuin olla biologinen vanhempi. Niin että miehelläsikin on _oikeus_ tietää, kumpi hän on. Et sinä voi miehesi puolesta päättää, että hänenkin pitää tyytyä olemaan vain sosiaalinen vanhempi, vaikka itse luulee olevansa biologinen.

Vierailija
57/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo isyystesti ratkaisee vain tämän hetkisen tilanteen, mutta miten mies aikoo varmistaa, ettet petä miestä myöhemmin - tutkimalla puhelimesi, lukemalla sähköpostisi, seuraamalla sinua vai pitämällä neljän seinän sisällä, kun mies tarvitsee joka tapauksessa muuta todistusaineistoa, sinun sanasi lisäksi.

Jos olisin ap. niin nyt olisi miettimisen paikka, kun suhteesta puuttuu luottamus.

Ja haluaako mies edes sitoutua isyyteen?

Vierailija
58/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulla ei ole epäilystä isästä. Mies ei voi tietää kenen kanssa olet telminyt. Fiksu mies pelaa varman päälle.

Jos ja kun mies varmistuu isäksi saako mies varmuuden siitä että nainen ei olisi kenenkään muun kanssa telminyt. Luulisi että miehelläkin on varmuus siitä että täysin mahdollista on että hän on isä.

Eihän isyystestit ole 100%, vaan epäilyksen siemen jää edelleen kytemään, jos puolison sanaan ei luota.

Jos mies testin jälkeen jatkaa epäilyä niin sitten voi erota. Jos ei ole epäillyt ennen lapsen saantia tai epäile lapsen saannin jälkeen, hän halusi vain tietää että lapsi on oma, ei laittaa naista valheenpaljastuskoneeseen.

Vierailija
59/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo totesin, on näköjään täysin turha olettaa että yksikään nainen osaisi asettua miehen asemaan.

Tässä on kyse isyydestä, ei uskottomuudesta. Jos miehesi tekee lapsia muiden naisten kanssa, sinulle ei koidu lapsista mitään velvollisuuksia. Jos taas sinä teet lapsia muiden miesten kanssa, miehesi on juridinen isä ja saa kontolleen velvollisuudet toisen miehen lasta kohtaan vuosiksi.

Siinä tapauksessa mies voisi haudata lapsi haaveensa ja isyytensä, sillä perhesuunnittelu lähtee lapsen oikeuksista, ei vanhempien oli sitten mies tai nainen.

Ehkä jonkinlainen laki lisääntymiseen tarvittaisiin biologiselle vanhemmille, ihan samalla tavalla kuin adoptiovanhemmille, kun vanhempien oikeudet monella tuntuvat menevän lapsen edun ja oikeuksien edelle.

Vierailija
60/201 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai uusi avaus taas tästä? Eikö eka provo ottanut tuulta siipien alle?

Mikä on eka avaus? Ei ole provo ja ei tässä nyt edes ole mitään skandaalia, mietin vaan että eikö tuo juntti tajua että tuollainen loukkaa.

En minä hypi vieraissa joten tiedän kyllä kuka lapsen isä varmuudella on .

Sinä tiedät, mutta miehesi ei tiedä ja siksi testin haluaa. Suomessa on lukematon määrä miehiä, jotka ovat tietämättään kasvattaneet ja elättäneet toisten tekemiä lapsia, joten ei moinen testi ihan tuulesta temmattu ole. Ongelma on ainoastaan sinun päässäsi, jos tuosta ongelman teet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän