Miksi tilaat Temusta?
Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun kiinnostaa.
Miksi tilaat Temusta?
Eikö huoleta tuotteiden turvallisuus?
Tai ympäristövaikutukset?
Kommentit (21)
Olen tilannut reilusti Temusta eikä ole ollut mitään ongelmaa.
Turvallisuuslässytys on vain suomalaisten kauppiaiden propagandaa.
Miksi muuten kauppiaat saavat tilata Kiinasta, mutta tavallinen kuluttaja ei saisi?
Koska se on halvin paikka ostaa, myös nopea toimitus sekä tilaamisen helppous sohvalta röhnöttäen.
Älkää temuttajat sitten valittako, kun työpaikkoja ei Suomessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on halvin paikka ostaa, myös nopea toimitus sekä tilaamisen helppous sohvalta röhnöttäen.
Palautus on myös tosi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole temutuksen vika, suomalaisten työpaikat on jo kauan sitten ulkoistettu halpamaihin surutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole temutuksen vika, suomalaisten työpaikat on jo kauan sitten ulkoistettu halpamaihin surutta.
Ei ne marketit kuitenkaan lisää myyjiä palkkaisi.
Olen kaiken kaikkiaan tilannut kaikkinensa tonnilla täs kun alko se Temu villitys vuosi pari sit.
Sain kaiken mitä halusin nyt en enää keksi tilattavaa :DD
En enää mitään! Täyttä paskaa kaikki siellä!
Olen tilannut tuhansilla euroilla sieltä muutaman vuode aikana ja täytyy sanoa, että uskomattoman hyvä paikka: kaikki(!) tuotteet tulleet, mitä tilannut, eli keräilty oikein, ja juuri oikean värisinä ja kokoisina, mitä tilannutkin. Osan tilauksista joutunut palauttamaan, ja sekin ilmaista ja toimi moitteetta.
Moraalisesti toki väärin, mutta olen ihan ihmeissäni asioiden sujumisesta ks. kauppa-alustan kanssa! 🙏🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen vajaa 10 vuotta tilannut kiinalaisista verkkokaupoista satoja artikkeleita tavaraa ja vain 2 tai 3 viallista tuotetta osunut kohdalleni joista olen tietenkin rekkulan tehnyt selkein dokumentein ja reklamaatiot ovat sujuneet vaivattomasti. Olen saanut uuden toimivan tuotteen viallisen tilalle sekä pitää viallisen tuotteen.
Hinnan takia. Sieltä saa halvalla
Koska SUOMESSA EI VALMISTETA niitä tuotteita mitä olen tilannut.
4g riistakamera reilulla viidellä kympillä. Hyvä kamera, ollut kohta vuoden metsässä. Pimeimpään aikaan latasin joitain kertoja, muuten on riittänyt virta aurinkokennolla. Kesti pakkasetkin ihan hyvin.
Samanlaisen kun ostat Suomi kaupasta niin se on yli 200e.
Ei tarvitse sadan euron tilausta saadakseen ilmaisen toimituksen toisin kuin Amazonissa. Ei huoleta turvallisuus. Jos johonkin Temun perseenaluseen kuolen, niin sitten kuolen, ei voi mitään.
Kerrohan minulle miksi en tilaisi temusta, kun sieltä saa siedettävällä hinnalla esim. yksittäisiä elektronikkakomponentteja kun taas Suomesta tai euroopasta tilatessa tulisivat maksamaan 20x enemmän koska toimituskulut on järjettömät ja lisäksi on yleensä myös vähimmäismäärä mikä pitää tilata joka nostaa hintaa ja komponentteja ei tavallinen tallaaja niin paljoa edes tarvi kun pitää joku yksi laite saada korjattua.
Miksi ostat Biltemasta etkä citimarketista ap? Miksi kyselet tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen vajaa 10 vuotta tilannut kiinalaisista verkkokaupoista satoja artikkeleita tavaraa ja vain 2 tai 3 viallista tuotetta osunut kohdalleni joista olen tietenkin rekkulan tehnyt selkein dokumentein ja reklamaatiot ovat sujuneet vaivattomasti. Olen saanut uuden toimivan tuotteen viallisen tilalle sekä pitää viallisen tuotteen.
Pohdin tuossa lisäksi millaisiin säästöihin olen päässyt ja karkean arvion mukaan olen säästänyt noin 70k-80k€:a tilaamalla kiinalaisista verkkokaupoista verrattuna jos olisin samat tavarat ostanut Suomesta tuona vajaan 10 vuoden aikana.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Ja tämä ei tarkoita, että sieltä pitäisi nyt kaikki mahdollinen tilata ja että kaikki tuotteet olisivat laadukkaita. Tilaat sen mitä tarvitset ja käytät harkintaa.