Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo ottaa isyystestin*kun se nyt on ilmainenkin* - loukkaannuin

Vierailija
03.02.2016 |

Uusperhekuviot, nyt yhteinen vauva ja mitään epäilystä miehen isyydestä ei ole mutta silti haluaa ottaa isyystestin kun se on kerta ilmainen.
Tuntuu epäluottamuslauseelta ja ottaa päähän aika rankasti -
Mitäs nyt

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juristi kirjoitti:

Tätä on ehdottu lakiin pakolliseksi ja näin se pitäisikin olla ! 

Mutta valitettavasti näin asia ei vielä ole...ja vastustajat... ovat siis kaikki naisia

Mä luulen etä kokonaisuuden kanalta tuosta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuo edellyttäisi myös täydellistä DNA-rekisteriä miehistä jotta lapsille saataisi aina ne ns. oikeat, biologiset isät kantamaan vastuunsa. Biologisten isien vaimoille menisi luonollisesti tieto miestensä kaikista lapsista myös.

Se sinun luulemisesi johtuu siitä ettet halua testiä.

Helpottuu pettäminen ja miehen rahoilla eläminen.

Mua tää ei henkilökohtaisesti koske ja tienaan paljon enemmän kuin mieheni, en minä häntä lastemme elättäjäksi tarvitsisi. :)

Ymmärrät kuitenkin että jos tuolle linjalle lähdetään niin kyllä lapsille se vastuussa oleva isä pitää löytää ja siihen tarvitaan DNA-rekisteri kaikista miehistä. Oikeudenmukaista joo mutta moni perhe särkyisi kun kävisi ilmi että niillä piirimyyjäisilä onkin lapsia siellä sun täällä.

Niin mitä sitten? Pelkästään hyvä tietää mitä kukakin on miehiään. Eikä automaattisesti tarkoita, että mies joutuisi huonoon valoon jos on ollut joku yhden yön pano joka daijuutensa johdattelemana päättää pitää kakaran kertomatta toiselle asianosaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi