Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo ottaa isyystestin*kun se nyt on ilmainenkin* - loukkaannuin

Vierailija
03.02.2016 |

Uusperhekuviot, nyt yhteinen vauva ja mitään epäilystä miehen isyydestä ei ole mutta silti haluaa ottaa isyystestin kun se on kerta ilmainen.
Tuntuu epäluottamuslauseelta ja ottaa päähän aika rankasti -
Mitäs nyt

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo isyystesti ratkaisee vain tämän hetkisen tilanteen, mutta miten mies aikoo varmistaa, ettet petä miestä myöhemmin - tutkimalla puhelimesi, lukemalla sähköpostisi, seuraamalla sinua vai pitämällä neljän seinän sisällä, kun mies tarvitsee joka tapauksessa muuta todistusaineistoa, sinun sanasi lisäksi.

Jos olisin ap. niin nyt olisi miettimisen paikka, kun suhteesta puuttuu luottamus.

Ja haluaako mies edes sitoutua isyyteen?

Kuten jo aiemmin totesin, on näköjään täysin turha olettaa, että yksikään nainen osaisi asettua miehen asemaan.

Siispä vielä kerran rautalankaversio:

1. Mies haluaa varmistua omasta biologisesta isyydestään.

2. Uskottomuus on tässä tapauksessa täysin toisarvoinen asia.

3. Mies haluaa sitoutua oman biologisen lapsensa isyyteen ja kasvatukseen.

4. Mies ei halua sitoutua jonkun toisen miehen biologisen lapsen juridiseen isyyteen ja kasvatukseen.

Kohdat 1 ja 3 ovat mahdollisia isyystestin avulla. Kohdan 4 kaltaisen tilanteen voi välttää isyystestillä. Kohta 2 on samantekevä.

Juu näin. Joka ikisen lapsen isyys selvitettäisiin aina. Joissain tapauksissa saattaisi vaatia jonkin verran salapoliisityötä. Mutta sitten jokainen lapsen siittänyt mies saatettaisiin aina vastuuseen .

Luulenpa että alkaisi miehiä kiinnostaa ehkäisy entistä paremmin.

Kunhan vasalgel/risuq ja pillerit tulevat miehille niin varmasti alkaa kiinnostaa ehkäisy. Siihen pisteeseen asti, että rukoilette miehien siementä.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että yhdenkään miehen joka ei oikeasti halua lasta ei sitä tule tehdä.

Alkaisitte huolehtimaan asiasta tekin ihan tosissaan.

Naiset niin tunnollisesti huolehtii siitä ehkäisystä. Pillerin teoreettinen tehokkuus on 99.7% todellinen 92%. Eli 26 kertaa huonompi. Joko raskaudutte tahalleen tai olette aivan onettomia huolehtimaan omasta ehkäisystänne.

Joo mutta nainen aina joutuu automaattisesti vastuuseen jos tulee raskaaksi. Aina tavalla tai toisella.

Mies voi häipyä ja unohtaa koko jutun.

Mutta todella, aletaan selvittämään joka ainoan lapsen isyys ja pannaan joka mies vastuuseen biologisista lapsistaan. Sitähän sinä halusit.

Vierailija
182/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pikkujonnet ovat lukeneet muutaman foorumipostauksen ja nyt ovat tietävinään jotain aikuisten välisen parisuhteen dynamiikasta... Jos mies alkaisi vaatia isyytensä varmistamista niin se olisi selvä epäluottamuslause, ja melkein jo syytös. Tätä ei voi katsoa miltään muulta kannalta kuin että mies kutsuu naista huoraksi ja jakorasiaksi päin naamaa, ja kuitenkin olettaa suhteen jatkuvan ennallaan. 

Itse suostuisin testiin. Ja sitten veisin itseni ja lapseni muualle, mies saisi jäädä tavailemaan isyytensä vahvistavaa testitulosta ihan itsekseen. 

No onneksi edes se mies tietää jotain aikuisten välisen parisuhteen dynamiikasta, eikä ole tällainen mielensäpahoittaja, joka keksii tästäkin syyn itkupotkuraivarille.. 

No kertokaas minulle aikuisten oikeasti, miten se mies pystyy todistamaan oman uskollisuutensa. Aikuisten välisen parisuhteen dynamiikkaan kuuluu MOLEMMINPUOLINEN luottamus, eikö niin?

Niin. Mitä jos se lapsi ei olekaan äidin mutta tämä muija joutuu siitä silti ikänsä huolehtimaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pikkujonnet ovat lukeneet muutaman foorumipostauksen ja nyt ovat tietävinään jotain aikuisten välisen parisuhteen dynamiikasta... Jos mies alkaisi vaatia isyytensä varmistamista niin se olisi selvä epäluottamuslause, ja melkein jo syytös. Tätä ei voi katsoa miltään muulta kannalta kuin että mies kutsuu naista huoraksi ja jakorasiaksi päin naamaa, ja kuitenkin olettaa suhteen jatkuvan ennallaan. 

Itse suostuisin testiin. Ja sitten veisin itseni ja lapseni muualle, mies saisi jäädä tavailemaan isyytensä vahvistavaa testitulosta ihan itsekseen. 

No onneksi edes se mies tietää jotain aikuisten välisen parisuhteen dynamiikasta, eikä ole tällainen mielensäpahoittaja, joka keksii tästäkin syyn itkupotkuraivarille.. 

No kertokaas minulle aikuisten oikeasti, miten se mies pystyy todistamaan oman uskollisuutensa. Aikuisten välisen parisuhteen dynamiikkaan kuuluu MOLEMMINPUOLINEN luottamus, eikö niin?

Niin. Onhan se epäreilua kun vain äiti jää kiinni pettämisestä? Taisi tuolle kolahtaa :D

Vierailija
184/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
185/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte ne tilanteet joissa miehen hyväuskoisuutta on hyväksikäytetty? Miehellä ei ole oikeutta yhtään mihinkään, edes lapsensa isyyden todistamiseen. Mies on yleensä se enemmän tienaava varsinkin lisääntyvissä perheissä, joten siinähän on helposti ämmällä paikka hankkia rakastajan kanssa pershedelmä ja joku tumpio elättämään koko rupusakin.

Täällä on pääosin muijia joiden ei tarvitse äitiyttään epäillä joten tietenkin empatia jää puuttumaan ja asia nähdään tasan tarkkaan vaan siitä omasta näkökulmasta.

PALJON VÄHEMMÄN SE TESTIN TEKEMINEN ON TEILTÄ POIS KUIN SEN TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMINEN MIEHELTÄ POIS.

Jos kerran olette niin hyvässä suhteessa kuin missä väitätte niin mahdollisesti miehen tahdolla on väliä? Sitä ei tarvitse kyseenalaistaa ja aloittaa henkistä väkivaltaa omaan kaltoinkohteluun vedoten? Toisen vuoksi voi joustaa? Vai eikö voi? Onko se elämä sittenkin vain minä, minä ja minä?

Vierailija
186/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo isyystesti ratkaisee vain tämän hetkisen tilanteen, mutta miten mies aikoo varmistaa, ettet petä miestä myöhemmin - tutkimalla puhelimesi, lukemalla sähköpostisi, seuraamalla sinua vai pitämällä neljän seinän sisällä, kun mies tarvitsee joka tapauksessa muuta todistusaineistoa, sinun sanasi lisäksi.

Jos olisin ap. niin nyt olisi miettimisen paikka, kun suhteesta puuttuu luottamus.

Ja haluaako mies edes sitoutua isyyteen?

Kuten jo aiemmin totesin, on näköjään täysin turha olettaa, että yksikään nainen osaisi asettua miehen asemaan.

Siispä vielä kerran rautalankaversio:

1. Mies haluaa varmistua omasta biologisesta isyydestään.

2. Uskottomuus on tässä tapauksessa täysin toisarvoinen asia.

3. Mies haluaa sitoutua oman biologisen lapsensa isyyteen ja kasvatukseen.

4. Mies ei halua sitoutua jonkun toisen miehen biologisen lapsen juridiseen isyyteen ja kasvatukseen.

Kohdat 1 ja 3 ovat mahdollisia isyystestin avulla. Kohdan 4 kaltaisen tilanteen voi välttää isyystestillä. Kohta 2 on samantekevä.

Juu näin. Joka ikisen lapsen isyys selvitettäisiin aina. Joissain tapauksissa saattaisi vaatia jonkin verran salapoliisityötä. Mutta sitten jokainen lapsen siittänyt mies saatettaisiin aina vastuuseen .

Luulenpa että alkaisi miehiä kiinnostaa ehkäisy entistä paremmin.

Kunhan vasalgel/risuq ja pillerit tulevat miehille niin varmasti alkaa kiinnostaa ehkäisy. Siihen pisteeseen asti, että rukoilette miehien siementä.

Olen ehdottomasti sitä mieltä että yhdenkään miehen joka ei oikeasti halua lasta ei sitä tule tehdä.

Alkaisitte huolehtimaan asiasta tekin ihan tosissaan.

Naiset niin tunnollisesti huolehtii siitä ehkäisystä. Pillerin teoreettinen tehokkuus on 99.7% todellinen 92%. Eli 26 kertaa huonompi. Joko raskaudutte tahalleen tai olette aivan onettomia huolehtimaan omasta ehkäisystänne.

Joo mutta nainen aina joutuu automaattisesti vastuuseen jos tulee raskaaksi. Aina tavalla tai toisella.

Mies voi häipyä ja unohtaa koko jutun.

Mutta todella, aletaan selvittämään joka ainoan lapsen isyys ja pannaan joka mies vastuuseen biologisista lapsistaan. Sitähän sinä halusit.

Eiköhän se näissä epäluotettava ämmä -tapauksissa ole ihan "pääsee".

Vierailija
187/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1234112312 kirjoitti:

Suomessa on niin monta aisankannattajaa että hyvä vaan kun miehet valveutuu ja katsoo kortit.  Ihmettelen miksi aloittaja loukkaantuu ?

Pitää myös muistaa että tosi moni mies luistaa vastuustaan. Jos joku mies elättää jonkun toisen miehen lasta niin se toinen mies on vapaamatkustaja

Vierailija
188/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1234112312 kirjoitti:

Suomessa on niin monta aisankannattajaa että hyvä vaan kun miehet valveutuu ja katsoo kortit.  Ihmettelen miksi aloittaja loukkaantuu ?

Pitää myös muistaa että tosi moni mies luistaa vastuustaan. Jos joku mies elättää jonkun toisen miehen lasta niin se toinen mies on vapaamatkustaja

Oo jo hiljaa hyväuskoisen hyväksikäyttäjälehmä -_-

Vierailija
189/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä hyvin ja helposti mies pystyy todistamaan uskollisuutensa kuin nainenkin, eli ei pysty.

Tässäpä EI OLE VAIN USKOLLISUUDESTA KYSYMYS. Tämä on pettämistä potenssiin sata. Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää?

Ei pitäis lukea tätä palstaa, täältä ei saa muuta kuin todella pahan naisvihan. Pystyisipä elämään homona.

Vierailija
190/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trine kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä hyvin ja helposti mies pystyy todistamaan uskollisuutensa kuin nainenkin, eli ei pysty.

Tässäpä EI OLE VAIN USKOLLISUUDESTA KYSYMYS. Tämä on pettämistä potenssiin sata. Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää?

Ei pitäis lukea tätä palstaa, täältä ei saa muuta kuin todella pahan naisvihan. Pystyisipä elämään homona.

Tässä on kysymys luottamuksesta. Mies epäilee naistaan vain koska voi, ja vaatii todisteita tämän syyttömyydestä. Jos nyt on sellainen pakkomielle että täytyy saada mustaa valkoisella siitä että vaimo ei ole huorannut niin ottaa myös sen tietoisen riskin että rakas aviopuoliso ei erityisemmin arvosta tuollaista meininkiä. 

Tilastoihin vedotaan tässä ketjussa nyt todella ahkerasti, mutta se sinun vaimosi ei ole tilasto vaan elämänkumppani joka on sitoutunut sinuun pysyvästi ja on yhdessä sinun kanssasi luonut uuden elämän tähän maailmaan. Ja nyt, kun hän luulee teidän olevan onnellisimmillanne, sinä heität hänelle päin naamaa iljettäviä syytöksiä sekä hänen omasta käytöksestään ja luonteestaan että vauvanne olemuksesta ja alkuperästä (täällä on puhuttu raivonsekaista inhoa tihkuen äpäräpenskoista ja persehedelmistä...). Vaimo luonnollisesti loukkaantuu siitä verisesti eikä kykene unohtamaan pitkään aikaan, luultavasti ei koskaan. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? 

Vierailija
191/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ehdottu lakiin pakolliseksi ja näin se pitäisikin olla ! 

Mutta valitettavasti näin asia ei vielä ole...ja vastustajat... ovat siis kaikki naisia

Vierailija
192/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi kirjoitti:

Mutta valitettavasti näin asia ei vielä ole...ja vastustajat... ovat siis kaikki naisia

tietää, että pakolliset testit hajoittaa enemmän perheitä, kuin ne muutamat pyydetyt testit joista nainen loukkaantuu.

Vierailija
193/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt miehet haluaisivat poimia rusinat pullasta. Paneskella ympäriinsä vailla huolta ehkäisystä ja mahdollisista seurauksista. Jos nainen tulee raskaaksi , voi haukkua huolimattomaksi ja painostaa aborttiin ja häipyä tai vain häipyä.

Nainen elättää lapsen.

Jos mies jotenkin suostuu elättämään jonkun lapsen niin vaimoaan voi loukata mielin määrin vaikka itsellä olisi lapsia siellä täällä.

MINÄ en elätä kuin yhden tai korkeintaan kaksi omaa lastani. Loput voi jotkut naiset elättää.

Enkä hyväksy valehtelemista tai vastuuttomuutta naiselta enkä mieheltä.

Vierailija
194/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai uusi avaus taas tästä? Eikö eka provo ottanut tuulta siipien alle?

Mikä on eka avaus? Ei ole provo ja ei tässä nyt edes ole mitään skandaalia, mietin vaan että eikö tuo juntti tajua että tuollainen loukkaa.

En minä hypi vieraissa joten tiedän kyllä kuka lapsen isä varmuudella on .

Kyllähän sinä tiedät että se on sinun lapsi, mutta mies ei voi olla varma. Jos minulle tulisi lapsi, niin varmasti haluaisin asiasta varmuuden. Olisi inhottavaa jos elättäisi toisen miehen lasta omanaan.

Entä jos toinen mies elättäisi sinun lastasi omanaan?

Vierailija
195/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi kirjoitti:

Mä luulen etä kokonaisuuden kanalta tuosta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuo edellyttäisi myös täydellistä DNA-rekisteriä miehistä jotta lapsille saataisi aina ne ns. oikeat, biologiset isät kantamaan vastuunsa. Biologisten isien vaimoille menisi luonollisesti tieto miestensä kaikista lapsista myös.

Vierailija
196/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi kirjoitti:

Ihme nillitystä. Tottahan miehet haluavat saada tietää kaikki lehtolapsensa ja päästä elättämään heidät. <3

Vierailija
197/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juristi kirjoitti:

Tuo edellyttäisi myös täydellistä DNA-rekisteriä miehistä jotta lapsille saataisi aina ne ns. oikeat, biologiset isät kantamaan vastuunsa. Biologisten isien vaimoille menisi luonollisesti tieto miestensä kaikista lapsista myös.

Se sinun luulemisesi johtuu siitä ettet halua testiä.

Helpottuu pettäminen ja miehen rahoilla eläminen.

Vierailija
198/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juristi kirjoitti:

Ihme nillitystä. Tottahan miehet haluavat saada tietää kaikki lehtolapsensa ja päästä elättämään heidät. <3

Miksei muija haluaisi elareita vaan elättäisi penikkansa mieluummin ihan yksinänsä? Muijahan sinäkin olet <3

Vierailija
199/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juristi kirjoitti:

Se sinun luulemisesi johtuu siitä ettet halua testiä.

Helpottuu pettäminen ja miehen rahoilla eläminen.

Mua tää ei henkilökohtaisesti koske ja tienaan paljon enemmän kuin mieheni, en minä häntä lastemme elättäjäksi tarvitsisi. :)

Ymmärrät kuitenkin että jos tuolle linjalle lähdetään niin kyllä lapsille se vastuussa oleva isä pitää löytää ja siihen tarvitaan DNA-rekisteri kaikista miehistä. Oikeudenmukaista joo mutta moni perhe särkyisi kun kävisi ilmi että niillä piirimyyjäisilä onkin lapsia siellä sun täällä.

Vierailija
200/201 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juristi kirjoitti:

Miksei muija haluaisi elareita vaan elättäisi penikkansa mieluummin ihan yksinänsä? Muijahan sinäkin olet <3

Tottakai isä maksaa elarit ellei ole täysin selkärangaton. Ne kuluu lapselle tämän huotajan kautta. Ja onhan se toki miehen kanalta kamalaa jos ei lapsistaan tiedä eikä pääse heistä osaltaan vastuuta kantamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi