Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuukohan korkeasti koulutetut, älykkäät miehet

Vierailija
03.02.2016 |

koskaan epätoivoisesti? Vai tekeekö äly, koulutus ja miessukupuoli immuuniksi järjettömälle ihastumiselle? Olisikohan helpompaa olla mies? Tai auttaisiko esimerkiksi pelkkä tohtoriksi väitteleminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että nämä ameebat juurikaan kokevat juuri mitään tässä elämässä. Noin henkisesti.

Vierailija
2/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taasko täällä niputetaan yhteen älykkyys, koulutus ja muodolliset tutkinnot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella hieman omalaatuisen ns. älykön stalkkaavan neuroottisesti ihastuksensa kohdetta.

Vierailija
4/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih, mun kokemuksen mukaan ne tohtorit on täysin sekaisin, kun ne oikeasti ihastuu/rakastuu. Nimim. 2x tohtorin kanssa naimisissa ja edelleen. 

Vierailija
5/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, joten rakastuvatkin tulisemmin.

Lisäksi miehet rakastuvat aina naiseen ihmisenä, eivät lompakkona kuten naiset vastaavasti.

Vierailija
6/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, joten rakastuvatkin tulisemmin.

Lisäksi miehet rakastuvat aina naiseen ihmisenä, eivät lompakkona kuten naiset vastaavasti.

Haista sinä, aina olen rakastunut aivoihin. 

Vierailija
7/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki elämäni miehet, se aviomieskin, ovat tohtoreita, ja ihan yhtä paljon heillä on tunteita kuin muillakin. Kun lukee vähän maailmankirjallisuutta, vaikka Nuoren Wertherin kärsimyksiä tai venäläisiä klassikoita, huomaa helposti, että miehillekin epätoivoinen rakkaus on tuttua.

Vierailija
8/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämys lisää tuskaa.

Valitettavasti.

Vierailija
9/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ne vasta on pahimpia. Kun olin töissä tarjoilijana Otaniemessä, oli harva se päivä joku liepeissä huokailemassa ja ehdottelemassa. Juurikin näitä tohtoriksi väitteleviä tai väitelleitä tutkijoita. Tai mitä lie.

Harmi että olen enempi renttuihin kallellaan. Enkä edes mikä kedon kukkanen. Niille vissiin riittää ystävällinen katse ja hymy.

Vierailija
10/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ne vasta on pahimpia. Kun olin töissä tarjoilijana Otaniemessä, oli harva se päivä joku liepeissä huokailemassa ja ehdottelemassa. Juurikin näitä tohtoriksi väitteleviä tai väitelleitä tutkijoita. Tai mitä lie.

Harmi että olen enempi renttuihin kallellaan. Enkä edes mikä kedon kukkanen. Niille vissiin riittää ystävällinen katse ja hymy.

Sinulla ei taida olla mitään hajua mitä puhut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän