En ole puhunut lapsieni kanssa kuin kerran 50 päivään
En ole puhunut lapsieni kanssa kuin kerran 50 päivään
Kommentit (17)
Miksi on tämmöisiä narsisti-äitejä?
Itse en ole edes tavannut poikaani ikinä enkä tiedä edes minkä näköinen hän on, hänen äitinsä sanoi muinoin että ei vaadi minulta mitään, tosin hän ei myöskään tiedä oikeaa nimeäni.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes tavannut poikaani ikinä enkä tiedä edes minkä näköinen hän on, hänen äitinsä sanoi muinoin että ei vaadi minulta mitään, tosin hän ei myöskään tiedä oikeaa nimeäni.
Vai niin
Itsekkyys tuhoaa maapallon ja ihmisyyden
Miksi kirjoitat saman asian sekä otsikossa että varsinaisessa aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti ylpeä saavutuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ex-vaimon paska käytöksestä
Mutta ei sinun paska käytöksestäsi?
Minä en ole puhunut juhannuksen jälkeen. Mutta ollaan me viestitelty. Naamakkain puhuminen onkin haastavampi keissi etäisyyksien takia. Lähin lapsi asuu 75 km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole puhunut juhannuksen jälkeen. Mutta ollaan me viestitelty. Naamakkain puhuminen onkin haastavampi keissi etäisyyksien takia. Lähin lapsi asuu 75 km päässä.
75 km onkin aivan ylivoimainen välimatka.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen heitemanni, vielä muka kehuskelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittävä isä on huolissaan lapsista. Äidin paskasta käytöksestä tämä johtuu. Ottaa tietoisesti etäisyyttä vaikka haluaisi pitää yhteyttä lapsiin. Pitää lapsia kilpenä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä mitenkään? Oletko koskaan ajatellut tavata?
Jotkut vanhemmat taas ovat pelkän rahapussin perään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittävä isä on huolissaan lapsista. Äidin paskasta käytöksestä tämä johtuu. Ottaa tietoisesti etäisyyttä vaikka haluaisi pitää yhteyttä lapsiin. Pitää lapsia kilpenä.
Hänellä on syynsä, ja se syy olet sinä.