Hyi helvetti tota Lidlin paistopisteen mainosta?
Siis tiedättekö mitä tarkoitan, missä toi nainen määkii akustista coveria popedan biisistä?
Ei oo taas pitkään aikaan herättänyt mainos näin negatiivisia tunteita.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Erin?
Eikö tuo kamala, muka taiteellinen naukuja ole Janna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo laulu oikeasti edes kerro mistään leipomisesta vaan naimisissa olevan miehen irstailuista muiden naisten kanssa. Eiköhän joku sopivampi laulu olisi mainokseen helpostikin löydetty.Mainosta en voi sietää, vaikka olen nähnyt sen vasta kolme kertaa. Yksi pelti kerrallaanko tuotteet muka paistetaan ? Siinähän menisi koko päivä pelkkien tuotteiden paistamiseen. Joskus olen Lidlistä noita paistotuotteita ostanut. Hinta-laatusuhde on ollut ihan hyvä, mutta tuon mainoksen myötä taidan lopettaa kokonaan.
Ei luoja, mikä syy joku mainos on lopettaa jonkin tuotteen ostaminen. Oot naurettava:DD
Ei se ole yhtään sen huonompi syy kuin sekään, että ostaa jotain mainoksen takia. Hyvä mainos lisää myyntiä, huono ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on helvetin hauska! Saa mut hirnumaan naurusta! Mutta joillekin ei sitä huumorintajua ole siunaantunut... 😛
Ja sulleko sitten on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan makuuni vähän liiat pervot lyriikat kyllä, en edes kiinnittänyt huomiota lauluääneen kun kauhistelin sanoja. Kaksimielisyydet naurattavat oikeassa paikassa, mutta elintarvikemainoksessa vähän ällöttää. Tulee mieleen että mitenköhän niitä leivonnaisia siellä valmistetaan...
Yäks !
Mutta tosiaan, veit munat nyt suustani :DD
- sluuuurps -
"Nakkaan hiivat tosta vaan.."
Popeda on aivan surkea. Sanoitukset kuin pikkulasten tai huumehörhöjen tekemiä. Kuinka Lidl alentui tuollaista kuraa mainokseensa laittamaan?
Nerokas mainis ja mahtava versio biisistä!